ik denk dat wij dit jaar rond de 100 euro per kind doen, en dan krijgen ze allemaal 1 ding waar ze ook echt wat aan hebben.... en niet allemaal van die prullaria wat zo weer weg is....
Denk zo rond de 50/75 euro.Vind ik wel genoeg.Hier komen ook kledingstukken,pyama bij.Weet ze toch niet. We hebben ook nog dingen op zolder staat die over zijn van dr verjaardag waar ze nog niets mee heeft gedaan en die pakken we opnieuw in.
Dit jaar doe ik minder ze hebben al zoveel en de jongste is ook nog jarig in december. Ik heb voor de jongste een speelkleed 9,99 knuffel auto's 7,99 en ik wil die vrachtwagen halen van de marskramer 19,99 meer krijgt hij niet. De meigen krijgen een kleed van hello kitty 20.99 en dan nog 2 dingen van intotaal 17 euro
Hier minder dan 50 euro.. En daar zijn meerdere redenen voor.. Allereerst omdat ze er nog zo weinig van mee krijgt.. ten tweede omdat ze een week daarvoor jarig is en we daarin groot uitpakken.. En als laatste omdat wij het met mijn ouders en broers en zussen doen die niet allemaal evenveel te besteden hebben en het lullig is als de ene een cadeau krijgt van 20 en de ander van 70 (Neefjes en nichtjes zijn een stuk ouder dan onze dochter) Dus we hebben een bedrag van 20 euro afgesproken waarvan we dan een cadeau voor onze eigen kind(eren) kopen en dan krijgt elk kind nog van opa en oma een cadeau. Wij hebben trouwens een Hello Kitty keukentje voor I. gekocht voor 18,99 en ik weet zeker dat ze er reuze blij mee is! Oh en voor kerst krijgt ze natuurlijk ook nog cadeautjes maar ook daar blijven we onder de 50 euro.. (en dan nog de cadeaus van opa's en oma's)
HIer ook hoor, ik vind dat persoonlijk allemaal een beetje overdreven op deze leeftijd. Wij komen hier om in het speelgoed, en na het uitpakken van 2de kado is de lol ervan af bij de kinderen. Totdat zij zelf bewust iets snappen van Sinterklaas doen we niet aan zakken vol kado's e.d. Ze doen gewoon mee met de familiesuprise. En krijgen een kadotje voor 15 van degene die ze uittrekt. Daarnaast koop ik nog iets nuttigs, en ze krijgen per kind nog 2 kadotjes op ons werk. En ik vraag me nu al af waar ik het allemaal kwijt moet...
Wil zelf ook rond de 50 euro blijven, speelgoed is soms razend duur dus zal nog wel even goed moeten kijken voor leuk speelgoed waar ze ook wat aan hebben.
Wij voor sinterklaas tussen de 150 en 200 euro. We vieren het één keer bij de ene opa en oma en één keer bij de andere opa en oma. naast de cadeaus die ze van ons krijgt krijgt ze ook altijd nog van de opas/omas en haar ooms en tantes ( in totaal vier stellen). Met kerst doen we niet aan cadeaus, al kopen mijn man en ik al jaren een cadeau voor elkaar voor onder de kerstboom. Meestal is dat een lekker luchtje, een horloge of ander sieraad. Tess krijgt dit jaar een nieuw bedelarmbandje.
30 euro voor mijn eigen dochter en 15-20 euro per kind voor die van mn zus Heb voor mijn dochter al een leuke v tech camera gekocht een tijdje terug voor 20 euro. Verder krijgt ze 4 op een rij van hout gekocht op een speelgoedbeurs (tweedehands dus) en een leuke puzzel. De puzzel moet ik nog kopen
ik neem me altijd voor om 50 te besteden voor sinterklaas.. maar zit er steeds overheen' maar ik geef liever wat meer uit dat ie er ook echt wat aan heeft dan dat ie er een keer naar kijkt en in de hoek flikkerd. beide oma's geven ook ong 50 per kind (koop er maar een huis bij voor t speelgoed)
Hier denk ik meer dan 150 euro uit te geven. WIl graag wat spelletjes kopen en wat treinspullen en duplo ja dan ben je al gauw wat meer kwijt en 1x per week schoentje zetten a 5-10 euro cadeautje erin. Al met al zit je zo aan dat bedrag.
wij hebben nog geen kids dus vieren het met mn nichtje van 3 en we doen meestal rond de 50,- voor haar en dan een klein cadeautje voor de rest die sinterklaas meevieren (dat zijn allemaal volwassenen)
met sint eigenlijk allwwn schoenkadootjes en dat is in totaal ong 10 a 15 euro denk ik. elk weekend een kleintje en op 5 dec dan een iets grotere. heb wel gestemd maar dan eingelijk voor kerst want dat vieren we hier altijd. en dan zitten we zo rond de 50 euro kan iets meer of minder zijn. zo heb ik voor de jongste al een cars truck van duplo liggen die was al 35 euro (aanbieding) dus dan nog iets erbij en klaar hihihi. ze krijgen namelijk ook van beide grootouders nog kadootjes van 20 a 30 euro dus wordm eer dan zat. vorig jaar wisten ze ook al neit wat ze eerst moesten doen.
Wij vieren sinterklaas OF kerst, beetje afhankelijk van hoe de dagen vallen en wanneer de kids van mijn man er wel of niet zijn. Met sinterklaas krijgen ze wel sowieso een kadootje van mijn man zijn werk, en verder besteden wij ongeveer 20-30 euro per kind dan. Meer kunnen we niet betalen, maar vind ik ook niet nodig... als ze zo oud zijn dat ze snappen dat sommige dingen erg duur zijn, leren we ze hier dat ze daarvoor kunnen sparen van hun zakgeld. Zo spaart stiefzoon (bijna 9) dit jaar voor de legotrein: een deel krijgt hij van ons voor zijn verjaardag, een ander deel moet hij bijleggen van zijn zakgeld, (1 euro per week).
Ik probeer altijd 50 euro per kind maar meestal word dat wel iets meer maar echt max 75 euro per kind. Wij geven meestal 1 groot kado en 4 kleintjes erbij..
verschild per jaar en wat ik voor budget heb. heb nu al aardig wat uitgegeven voornamelijk voor hun 2e samen. miele keuken 90,-(samen) speeleten en pannetjes extra 40,- (samen) gereedschapset 8,- (zoontje) kassa 15,-(dochter) pianotje 10,- (zoontje) komt nu nog bij serviesje voor het keukentje (samen) kinder make-up voor de oudste (dochter) kom vast nog eluke dingen tegen maar duurtste hebben we al staan en dat was de keuken met spullentjes waar we voor gingen. ze hebben al zoveel (te veel) en een nieuw keukentje in de juiste kleuren zodat het ook nog bij de inboedel past was leuk voor hun 2e samen en past prima in de speelhoek verder heb ik nu al een flinke tas met snoepgoed en schoenkados en is toch ook voor een euro of 25 (nu al) en dat voornamelijk van de action. nu nog snoep om te gooien en dan zijn we wel klaar
meestal iets nuttigs. een vest ofzo bijv. of nieuwe schoenen. (pubers hebben altijd schoenen tekort) de middelste wil heel graag sierraden. piercings ringen ( nu dus ene duimring) hij verslijt per jaar 2 telefoons of meer, dus dat is ook een dankbaar kado. beltegoed is ook altijd in trek bioscoop bonnen zijn ze enorm tuk op. de oudste is gek op alles wat met koken te maken heeft. die krijgt meestal een boek of dvd uit een serie van 1 van haar favorieten. ze is gek op lezen en spaart bepaalde series, dus daar zit meestal ook wat van bij. een sindel met dvd's om te branden. vorig jaar een mp4 gekregen. dit jaar moet ik nog ff kijken. een lampe berger staat oa op haar lijstje dit jaar. en een trui waar mp3 oortjes in verwerkt zitten staat er ook op. dat soort dingetjes dus ongeveer. ( alleen dus met de kerst. zoals ik als schreef is sint voor kids onder de 10 bij ons, ze krijgen hetzelfde bedrag maar dan in 1 keer en de jongste in 2 keer)
Ik wil zeker niet meer dan 50 euro uitgeven. Er zijn zulke leuke cadeautjes voor een paar euro! Ik denk dat ik 1 groot ding koop (garage met auto's of zoiets) van rond de 30 euro en voor de rest wat kleine dingetjes voor te knutselen of puzzels. Hij is 22 januari ook jarig dus dan krijgt ie ook weer cadeautjes..