Vroeger keek ik altijd naar een serie. Bij de begin tune zag je een soort robot op een kar zitten (leek wel wat op dat ding van bassie en adriaan). In de begin tune werd gezongen; vriendje mag ik even met je spelen o.i.d. Gezongen door een oude bekende zangeres (de moeder van Johnny de mol?) Nu ik dit typ weet ik niet eens of het van een kinderserie was, maar ik meen me dat te herinneren! Wie helpt mij verder?
Inderdaad van Willeke Alberti. Moet altijd huilen van dat liedje...had ik als kind al Vind het zo zielig....
Dit heeft ook bij mij enorme indruk achtergelaten! Ik ben van 1983 en ben ook we benieuwd in welk jaar dit uitgezonden werd. Kan iemand ook een stukje uit de serie vinden? Dus niet alleen de begin tune? Tot zover bedankt!
Is er een film van dan? Jah gewoon een stukje uit de serie voor de herkenning zeg maar. Herken het nu al wel, maar lijkt me zo leuk om een stukje te kijken.....
Ik ben van 82 En herken wel wat je zegt, maar herinner me echt alleen flarden. Dat liedje heeft gewoon heel veel indruk achtergelaten. en idd Mikki77: Vreselijk nummer
IK heb het niet ergens voor nodig hoor! Maar loop al tijden te denken wat dat nou zou zijn. Ik weet dat ik er heel vroeger naar keek en mij kleine stukjes herinner. Gewoon jeugdsentiment, net als vrouwtje theelepel. Dat kan ik gelukkig weer kijken op kindernet! Zo keek ik ook atijd een tekenfilm over een (geel) auto'tje. Die kwam geloof ik onder de trein en moest gerepareerd worden. Vond ik ook altijd zo zielig!
nu ik dit zie zag ik ergens wat over een vliegende bus, ik keek vroeger een serie met een vliegende rode bus maar die kan ik nou niet vinden..
http://www.youtube.com/watch?v=Z5hMNnXgH34 helaas gevonden heb ik weer 'professor Poopsnagle' wat een naam maar dat liedje vergeet je toch nooit meer hahaha
yes bedankt ik had hem net ook gevonden omdat mijn vriend die naam opnoemde (ik zag hem niet eens) en hij kent het weer niet haha