Ik heb een taart laten maken. Kost 25 euro. En heb er een lief kaartje bij voor 2.50 Wat vriend uitgeeft geen idee
Niks.. ik hou elke dag van t jaar heel veel van mijn man en hoef dat niet perse op 14 febr tegen hem te zeggen of iets aan hem te geven. Ik doe dat liever als ik daar zelf zin in heb.
2 euro. Dat was namelijk een roos van onze dochter voor haar vader verder doen we er niet aan. Deze roos heeft hij maanda al gekregen anders werden de de rozen mij te duur hahaha.
Wie profiteert er uiteindelijk van het uitgeven van geld?? Hoog tijd dat er weer iets wordt uitgegeven dus kom maar op met dat 'commerciële gedoe' Geef toch eens wat uit, dan kan de economie weer eens wat bijtrekken. Ik vind het toch grappig dat velen hier beweren Valentijnsdag te mijden door de commercie en dat ze door het jaar heen romantisch zijn. Ga je dan net toevallig de 14e een keer per jaar niet romantisch zijn?
ik maak een waardebon en die krijg hij dan als ik ook wat krijg want we doen eigenlijk niets maar het valt dit jaar met de carnaval en heb het idee dat hij iets wil doen met eten. als dat zo is krijg hij een waardebon van itoons tegoed. krijg ik niet dan hij de waardebon ook niet want vind lullig als hij niets voor mijn heeft en ik wel voor hem dat vind ik dan zo sneu. We gaan al lekker een avond carnaval vieren dat vind ik al kei leuk.
dit is mijn 1e Valentijnsdag sinds... ever :') dat ik er iets aan doe... (1e date,maar gaan al 2 jaar met elkaar om) Heb geloof ik 15 euro ofzo uitgegeven, gewoon via greetz een kaartje en i love you chocolade. Hij neemt me zaterdag mee uit eten en naar de film, betaald hij
Niets..... we bezuinigen op dit soort dingen momenteel. Daarnaast houden wij niet zo van dat commerciële gedoe. Cadeautjes tussendoor is net zo leuk! Misschien wel leuker.
Niks. Heb man vandaag verrast met tony chocolony paaseitjes. Wilde ze bewaren maar dochter was zo enthousiast dat we een cadeautje hadden gekocht, zodra paps binnenkwam riep ze papa ik heb eieren voor je Dan maar vandaag