Hoeveel geef jij uit voor pakjesavond?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Mum1921, 24 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.744
    1.322
    113
    Vrouw
    Hier zoon van 3 doos Lego en nog klein doosje voor totaal 30e (aanbieding). Daarnaast een gezelschapsspel van 30e. Dat is dus voor het hele gezin maar dit jaar nog vooral voor zoon.
    Dochter van 3 maanden een praktisch cadeau en een speelgoed ding, totaal 30e.

    daarnaast vieren we het nog bescheiden met familie en krijgen ze ieder twee cadeautjes van beide 10e.

    ook paar keer schoen gezet, totaal max 15e wat er in zat.

    zoon was met alles heel blij, vooral met de pepernoten haha. Wat ik mooi vond om te zien is dat hij meteen ging spelen met de Lego en de overige cadeaus ingepakt liet. Ook pakte hij met veel liefde de cadeaus van z’n zusje uit en ging haar uitgebreid vertellen wat ze er mee kan en dat ze nog goed moet oefenen met speelgoed vastpakken. Zo lief :D
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.010
    3.474
    113
    Vrouw
    Ik heb zo'n €900 uitgegeven aan Sinterklaas. Onwijs veel geld, maar ik word gewoon ontzettend blij van het geven van kado's :)Dit bedrag is overigens besteed aan kado's voor 11 personen.
     
  3. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Haha ik dacht echt... wow veel geld! En toen las ik het aantal personen en dat ik oohhhh xD
     
  4. GoldenClown

    GoldenClown Niet meer actief

    Sinterklaas was bij ons ongeveer 100 euro per kind. En voor oudste nog 100 euro aan een paar bijzondere boeken.
    Voor de kerstvakantieoverlevingspakketten zit ik nu voor de oudste op 50 euro ongeveer en voor de jongste op 75 euro. Komt bij de oudste nog een stapel boeken bij die ze in de kerstvakantie gaat uitzoeken en voor jongste bestel ik ook nog 1 boek. Ik kijk niet zo naar bedragen en zeker niet naar aantallen gezien het leeftijdsverschil en de totaal verschillende wensen. Boeit ze ook allebei echt niets als de ander meer krijgt, andere keer is het weer andersom.
     

Deel Deze Pagina