Pijnlijke tepels

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door MarielleB, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi Ilse,
    Even een vraagje. Bij mijn zoontje deed de borstvoeding erg zeer en is uiteindelijk niet gelukt. Ook door andere omstandigheden. Nu heb ik erg gevoelige tepels en ben ik weer zwanger. Ik wil deze keer weer borstvoeding geven. Hoe kan ik mijn tepel het beste hierop voorbereiden. (harden) Zou het namelijk erg jammer vinden als het ook deze keer niet gaat lukken.

gr MarielleB

2. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Hallo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat je tepels nu zo gevoelig zijn is iets wat hoort bij het zwanger zijn. dat is over als je straks bevallen bent.

Zoek een LK in de buurt en ga al vast eens lang voor een intake. Je kan daar alles horen over hoe BV hoort te verlopen. Je kan je eigen ervaring vertellen en daarmee een plan maken voor straks. Als je haar dan al kent is de drempel straks heel laag om direct aan de bel te trekken als het niet loopt zoals het zou moeten. je kan dan direct actie ondernemen en vele problemen voor zijn. Het is geen 100% garantie maar voor veel moeders is het wel de redding geweest.

Niets geen harden, de natuur regelt dat prima zelf. Geniet van je zwangerschap!

Ilse

Deel Deze Pagina