hi meiden, ik weet niet zeker of ik hier goed zit maar ik wil graag (langzaam aan) weer gaan sporten maar geef ook bv. Heeft iemand tips? Wat voor bh etc? Ik wil weer gaan handballen en hardlopen... Alvast bedankt. groetjes Inger
is een stevige sportbeha niet voldoende? ik begin volgende week ook weer maar dacht dat dat gewoon goed was.
Ik ben 6 weken na de bevalling wer gaan sporten. Een goede voedingsbh zat bij mij prima. Let er wel op dat je voldoende drinkt. Sport ze!
Ik heb ook altijd de voedingsbh gedragen. Ging prima. Maar ik was wel iets minder fanatiek met de nazwangerchapsgym . Doe je wel rustig aan opbouwen? En idd voldoende drinken.
hoe zit het trouwens dan met gewicht verliezen?? als ik begin met sporten moet ik dan ook meer gaan eten om niet (te snel) af te vallen?
ik ben 5 weken na de bevalling weer begonnen met sporten, voor mij was een goede voedingsbh ook voldoende, mijn zus heeft van de volgende site gebruik gemaakt. Ze geven heel goed advies!! http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.php?page=sport-bh-s Succes!!
Ik vond een voedingsbeha bij lange na niet genoeg steun geven om hard te lopen. Bij sporten waarbij je niet of weinig springt kan het misschien wel, maar in jouw geval zou ik toch een goede sportbeha kopen. (was trouwens erg moeilijk om die in mijn BV-maat te vinden...). Of je meer moet eten om te kunnen sporten: lijkt me niet. Of ga je gelijk 3 keer per week een uur hardlopen/handballen? Dan zijn wat meer koolhydraten wel verstandig. Met sporten gaat bij mij het afvallen altijd heeeeel geleidelijk, maar dat komt ook doordat je van sporten meer spieren opbouwt en die zijn zwaarder dan vet. Als je trekt hebt moet je gewoon wat eten. na het sporten een paar niet-vette koekjes, dan zit je in het algemeen wel weer goed. En inderdaad: drinken! Je hebt wat meer vocht nodig dan anders. Geniet ervan! Luister goed naar je lijf en je merkt vanzelf of je moet bijsturen... Goed opbouwen is wel heel belangrijk, je banden zijn waarschijnlijk niet meer zo stevig als voor de zwangerschap. Blessures zijn dan een risico.