Hallo, Ik geef al sinds mijn bevalling borstvoeding, Omdat ik nu weer aan het werk ben krijgt mijn dochtertje van bijna 3 maanden twee keer op de dag een flesje, de ochtend voeding en de twee avond voedingen krijgt ze de borst. Sinds zaterdag weigert ze in de avond ineens de borst. Zaterdagavond allebei de voedingen en gisteravond alleen de eerste avondvoeding. Als ik haar dan probeer aan te leggen begint ze heel hard te krijsen net zo lang to ze de fles krijgt. Ik vraag me af wat hier de oorzaak van kan zijn? Alvast bedankt! Annabel
hoi soms zie je wel dat kinderen het lastig vinden om zowel uit de borst als uit de fles te drinken. Ik zou haar proberen aan te leggen en als ze echt niet wil een fles (met BV) geven. Je kunt proberen of een ander soort fles beter is, 1 die meer op de borst lijkt. Een breastflow fles of evt uit een cupje laten drinken. Meestal is het tijdelijk en gaat ze vanzelf weer goed uit borst en fles drinken. Mirjam
Bedankt voor de informatie, inmiddels drink ze weer uit de borst. Ze heeft nog een keer in de ochtend gehad dat ze eerst niet wilde en daarna heeft ze hem toch gepakt