Na bijna 7 jaar...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Magickwings, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    .. geef ik ineens geen borstvoeding meer.
    Niet dat mijn oudste bijna 7 jaar bv. heeft gekregen hoor :D
    Maar de eerste twee kindjes hebben allebei bijna 2 jaar bij me gedronken en de jongste is er nu na ruim 2,5 jaar ook klaar mee.
    Dus met steeds enkele maandjes op het eind van de zwangerschap na, heb ik langer dan 6,5 jaar aan een stuk gevoed.
    Nooit gedacht dat ik een ' langvoedster' zou worden.
    Gek idee ook dat het nu voor altijd over is en nooit meer terug komt ( gelukkig ook maar aan de andere kant, haha)

Wat jullie ermee moeten, geen idee. Ik wilde het gewoon even delen :)

2. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha.. Prachtige prestatie!

3. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Wauw! Bijzonder, zeg!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Apart gevoel hè, dat het voor altijd klaar is, terwijl je het zo lang hebt gedaan. Al die jaren is het toch iets geweest bij echt bij je dag hoorde en ineens is het dan over en komt het nooit meer terug.

Hier was het na ruim 5 jaar klaar en ik mis het stiekem nog steeds wel eens.

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik heb niet zolang gevoed als jij maar ik vind het ook zoiets speciaals en moois dat ik mij wel jou gevoel kan voorstellen.

Maar een hele mooie prestatie top!

6. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Kan het me idd voorstellen! Hier ook bijna 5 jaar maar mijn jongste van 15 mnd drinkt Nog de ochtend en avond. Het hoort er zo bij en zo'n ritueel ook met naar ned brengen. Zou haast weer beetje raar zijn straks.
    Zal heerlijk zijn denk ik maar toch ook raar voor je.succes!

7. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Wat een lieve reacties, dank jullie wel.
    Het is inderdaad een beetje een gek gevoel, uit dit gevoel postte ik ook mijn berichtje.
    Ik vond het altijd een mooi momentje van ons samen, zo gezellig en liefdevol.
    Maar kleine kuikentjes worden groter, en gelukkig maar!
    Maar ik zal het stiekum vast nog af en toe gaan missen.

Edit:typo

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Voelt raar he?

9. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Een hele prestatie! Ik mag "al" ruim 10 weken genieten van de borstmomentjes, en kan me nu al niet voorstellen dat ooit zou moeten missen! (al kan ik me 7 jaar voeden ook nog even niet zo goed voorstellen :) )

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Wauw, wat knap! Je mag heel trots op jezelf zijn.

11. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Heel bijzonder, Ik geef nu ook al een tijdje borstvoeding en ik zou nog lang niet willen stoppen. Heeft u ook tijdens de nieuwe zwangerschappen doorgevoed?

12. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ummie92 ik heb dat wel gedaan. Ben zelfs in het ziekenhuis zwanger geworden ntp cryo. Dus gaat pprima.

13. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    ummie, ik heb inderdaad in mijn zwangerschappen doorgevoed tot in de laatste maand. Ik wilde namelijk niet tandemmen, oa doordat beide kids al op jonge leeftijd koortlipjes hadden en dat erg gevaarlijk is voor een jonge baby.
    Maar het ging prima hoor, voordeel was dat ik heel snel weer melk had na de geboorte van de baby.

En in mijn geval was lang voeden helemaal geen prestatie hoor, het is eigenlijk allemaal van een leiden dakje gegaan :)

Deel Deze Pagina