.. geef ik ineens geen borstvoeding meer. Niet dat mijn oudste bijna 7 jaar bv. heeft gekregen hoor Maar de eerste twee kindjes hebben allebei bijna 2 jaar bij me gedronken en de jongste is er nu na ruim 2,5 jaar ook klaar mee. Dus met steeds enkele maandjes op het eind van de zwangerschap na, heb ik langer dan 6,5 jaar aan een stuk gevoed. Nooit gedacht dat ik een ' langvoedster' zou worden. Gek idee ook dat het nu voor altijd over is en nooit meer terug komt ( gelukkig ook maar aan de andere kant, haha) Wat jullie ermee moeten, geen idee. Ik wilde het gewoon even delen
Apart gevoel hè, dat het voor altijd klaar is, terwijl je het zo lang hebt gedaan. Al die jaren is het toch iets geweest bij echt bij je dag hoorde en ineens is het dan over en komt het nooit meer terug. Hier was het na ruim 5 jaar klaar en ik mis het stiekem nog steeds wel eens.
Ik heb niet zolang gevoed als jij maar ik vind het ook zoiets speciaals en moois dat ik mij wel jou gevoel kan voorstellen. Maar een hele mooie prestatie top!
Kan het me idd voorstellen! Hier ook bijna 5 jaar maar mijn jongste van 15 mnd drinkt Nog de ochtend en avond. Het hoort er zo bij en zo'n ritueel ook met naar ned brengen. Zou haast weer beetje raar zijn straks. Zal heerlijk zijn denk ik maar toch ook raar voor je.succes!
Wat een lieve reacties, dank jullie wel. Het is inderdaad een beetje een gek gevoel, uit dit gevoel postte ik ook mijn berichtje. Ik vond het altijd een mooi momentje van ons samen, zo gezellig en liefdevol. Maar kleine kuikentjes worden groter, en gelukkig maar! Maar ik zal het stiekum vast nog af en toe gaan missen. Edit:typo
Een hele prestatie! Ik mag "al" ruim 10 weken genieten van de borstmomentjes, en kan me nu al niet voorstellen dat ooit zou moeten missen! (al kan ik me 7 jaar voeden ook nog even niet zo goed voorstellen )
Heel bijzonder, Ik geef nu ook al een tijdje borstvoeding en ik zou nog lang niet willen stoppen. Heeft u ook tijdens de nieuwe zwangerschappen doorgevoed?
Ummie92 ik heb dat wel gedaan. Ben zelfs in het ziekenhuis zwanger geworden ntp cryo. Dus gaat pprima.
ummie, ik heb inderdaad in mijn zwangerschappen doorgevoed tot in de laatste maand. Ik wilde namelijk niet tandemmen, oa doordat beide kids al op jonge leeftijd koortlipjes hadden en dat erg gevaarlijk is voor een jonge baby. Maar het ging prima hoor, voordeel was dat ik heel snel weer melk had na de geboorte van de baby. En in mijn geval was lang voeden helemaal geen prestatie hoor, het is eigenlijk allemaal van een leiden dakje gegaan