Ik heb morgen een afspraak hoe nu met voeding help

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door 2Jessica, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2Jessica

2Jessica Lid

3 dec 2012
    67
    0
    6
    Hoi allemaal,

ik kan even goed jullie hulp gebruiken voor het volgende.
    Ik heb een 8 weken oude zoon die sinds deze week op advies van het cb op verzoek gevoed wordt. (Dit was altijd op schema)
    Nu heb ik morgen een afspraak bij de ka maar mijn voedingen lopen als volgt 7.00 / 11.00 / 15.00 / 19.00 /23.00 maar mijn afspraak is om half 11 en daarna gaan we naar oma dus wil ik een afgekolfd flesje meenemen maar kan ik dit het beste geven voor de afspraak tegen 9.45 of na de afspraak tegen 11.30 met het risico dat hij helemaal over de rooie gaat van de honger?
    Wat zouden jullie doen of hoe doen jullie dat?:(

Groetjes Jessica

2. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Ik zou hem lekker bij de ka voeden ;)
    Ik ben er al verschillende keren geweest, en iedere keer leg ik hem lekker aan de borst in het ziekenhuis. In de wachtkamer en in de behandelkamer ging beiden prima ;)

In de wachtkamer moet je jezelf er prettig bij voelen, en in de behandelkamer kan mits het ziekenhuis dit toelaat. Bij ons hebben ze 4 behandelkamers, en deze zijn meestal niet direct weer nodig na de afspraak, en dan kan je lekker rustig nog even zitten om te voeden.
    Waarom zou je een flesje meenemen als je zelf lekkere warme verse melk bij je hebt?

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik zou hem ook in het ziekenhuis voeden. Ik mocht even in een lege kamer zitten ipv de wachtkamer. Vraag het even aan de dames bij de poli, waarschijnlijk geen probleem. Succes!

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik zou ook gewoon daar voeden. Bij zulke kleintjes zijn ze dat zeker gewend.

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Heb je moeite met voeden in het openbaar? Het is echt het handigst wanneer je gewoon voedt als hij honger heeft.

6. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Gewoon... voeden! Voor mij is dit nu net het grote voordeel van bv geven. Dit kan in een wachtruimte of in het restaurant een plekje zoeken die iets afgeschermd is. Uit je vraag leid ik af dat je moeite hebt met voeden in het openbaar. Klopt dat?

Je kan dan ook kiezen om op de achterbank van je auto te voeden. Neem een mooie doek mee en je kan je kindje gewoon voeden.

7. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook gewoon daar doen, snap best dat je het eng vindt. Vond ik ook hoor! Maar tegenwoordig vind ik het zo makkelijk. Gewoon een sjaal meenemen en voeden.

Maar als je het echt heel erg eng vind, dan zou ik lekker om kwart voor 10 voeden. Ik voed zelf op verzoek. Maar ik vind zelf dat je baby het rustig houd en maar 5 voedingen, keurig. Mijne was niet zo en had om de 3 uur voeding nodig, nog steeds hoor. Maar het verschilt per baby natuurlijk. Dus 7 uur en 10 uur zit 3 uur tussen, prima tijdstip volgens mij, kan hij weer even door.

Ps, goed hoor dat Cb advies geeft om op verzoek te geven, meestal hoor je juist andersom, omdat ze bv niet echt kennen.

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.186
    10.770
    113
    Voeden op verzoek mag ook op jouw verzoek zijn he! Of je kindje zich ook laat overtuigen is een tweede.

Zorg dat je op tijd in t zh bent, en voor de afspraak kan voeden, dan is je kindje lekker tevreden bij de ka. En als dat niet wil, een ka zal er niet van op of omkijken als jij je kindje tijdens het gesprek aanlegt. Dochterlief wilde een tijd standaard drinken in de wachtkamer van t cb, en het gebeurde best weleens dat ze het er niet mee eens was losgekoppeld te worden toen we naar binnen konden, dus in de spreekkamer ging ze gewoon verder :)

Deel Deze Pagina