Goedemorgen, Ik ben best wel zenuwachtig.... ik heb nl in geen jaaaaaaren een ontslagbrief geschreven. Bij m'n vorige 2 werkgevers moest men "reorganiseren" en was ik altijd de l*l met als laatste een contract. Nu werk ik via de Thuiszorg met een 0 uren contract. Geen werk = geen salaris. Ik heb 2 weken geleden gesolliciteerd op een baan met vaste uren, ook in de Thuiszorg. Ik hoorde maar niets.... ik ging gisteren bellen. Helaas hadden ze mijn brief niet gekregen. Kon wel gelijk op gesprek komen want ze waren toch wel benieuwd wie ik was, etc. Word ik diezelfde dag gelijk teruggebeld, mag vandaag WEER op gesprek! Met arbeidsvoorwaardengesprek ed! Ben zo blij maar zooo zenuwachtig, moet de ontslagbrief wel netjes typen, de reden uitleggen waarom (onstabiel salaris en de diensten die ze mij aanbieden komt soms niet altijd goed uit). Dus de nieuwe baan biedt mij meer. En qua schaal ga ik er niet op achteruit. Mooi meegenomen dus Oooooo wie wil duimen voor me ??????
Succes ... Ik zou alleen wel pas die brief sturen aan je huidige werkgever als je ook daadwerkelijk een contract getekend in handen hebt. Tussen een arbeidsvoorwaardengesprek en een contract zitten nog wel wat obstakels.
Ja daar heb je gelijk in. Ik neem m vast mee in een envelop en losse postzegel dan gooi ik m in de bus als het rond is... thnx iedereen voor de steun