Hoeveel geld betalen jullie voor een setje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Madelon84, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

denk dat je niet begrijpt wat ik ermee probeer te zeggen meid...
    nog een keer dan;)

een kind geeft niets om kleding, dat is een ding voor de moeder..
    wel is het belangrijk dat ze liefde, aandacht en geborgenheid kennen... kleding is maar een bijzaak!!!
    ik zeg dus niet dat een kind die in dure kleding loopt geen aandacht en liefde krijgt hoor!! vindt het alleen zo ontzettend overdreven allemaal... tuurlijk ik hou ook van mooie kleren voor mijn dochters en die koop ik ook... maakt mij ook niet uit wat het kost of wat voor een merk het is... maar het is de toon die het lelijk maakt bij sommige berichtjes.... als iemand graag 400 euro uitgeeft voor een jas is dat zijn goedrecht!! maar loop dan niet de mensen af te blaffen die het met minder doen.. vind ik zo laag...

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Misschien is het een idee om gewoon ontopic te reageren en deze zinloze discussie te laten rusten, het wordt er zo niet echt gezelliger op. ;)

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    precies! :d

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Geef eens een voorbeeld van iemand die een ander afblaft omdat die het met minder doet? Volgens mij zie jij spoken... Het enige wat er naar boven komt is dat er misschien een keertje gezegd is dat de kwaliteit minder is of niet past bij diens smaak. Maar dat is over de dure kleding ook heel vaak gezegd en daar hoor ik je niet over. Beetje jammer

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja inderdaad...
    heb zaterdag voor 119 euro een hele berg kleding in de uitverkoop kunnen scoren!! allemaal van de C&A en ooo zo schattig....:p
    heb ook eens een cakewalk jas gekocht die afgeprijsd was voor 79,95... was een maat groter dan ze toen had.. heb hem op de gok gekocht in de hoop dat ze hem deze winter kon dragen.. maar helaas is hij veel e groot... daar kan ik dan weer van balen bah...
    hopelijk kan mijn jongste die volgend winter aan.... hangt hier nu maar aan de kapstok...:(

6. Skye

Skye Niet meer actief

Het maakt niet uit wat je verdient, denk ik! Ik heb ook genoeg op mijn bankrekening staan, om alle dure merken te kopen. Maar daar liggen mijn prioriteiten niet. Ik geef liever meer geld uit aan vakanties en lekker ergens een hapje eten ed. En kleding koop ik gewoon wat ik leuk vind en dat heeft niks met mijn banksaldo te maken.

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

nou ik ben niet de enige die het zo begrepen heeft dus dan had jij je bericht misschien iets anders moeten formuleren en daarbij zei ik al in mijn bericht hiervoor dat dat absoluut niet mijn bedoeling is geweest mensen af te kraken die het minder hebben!

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    er worden uitspraken gedaan zoals, je kind in kleding van de wibra en zeeman hijsen.. nee bedankt...

of dat die kleding er spuuglelijk uitziet en de goedkoopheid ervan afstraalt... vindt dat nou niet bepaald vriendelijk en leuk overkomen voor de mensen die dat wel graag kopen...
    of niet anders kunnen...

wel vindt ik die kwaliteit wat minder maar dat is ook bij dure merken zo... heb bv mailots van de C&A en wat van babybarb... het verschil is wel een 10 tje per maillot... maar die van de C&A blijven veel langer mooi en in vorm na het wassen en drogen....

9. Skye

Skye Niet meer actief

Sorry, maar ik heb eigenlijk nog niemand gezien die de ander afblaft omdat hij/zij goedkopere kleding koopt! Hier is alleen maar de discussie gaande waarom je wel of niet zoveel geld uitgeeft voor een outfit. Of ik moet iets gemist hebben!!!!!

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Precies wat ik bedoelde! Jij doet het op deze manier en ik wil het wel graag aan kleding uitgeven. Zo hebben we allemaal ons eigen ding. Als dit ons gelukkig maakt is het toch allemaal prima! Ik geef nooit iets uit aan vakanties dus dat zorgt er weer voor dat ik daar weer meer overhoudt. Ik ga trouwens wel op vakantie hoor maar dat terzijde.

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    meiden dit wordt nu echt een zinloze discussie :D:D

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ho ho ho even ten eerste; het is NOOIT mijn bedoeling om groot te gaan op wat ik voor mijn Zoon Koop & wat dit kost, echter is dit de vraag van ts 'hoeveel je uitgeeft voor kleding' nou ik dus samen met een Klein groepje meiden met mij ne'er Dan gemiddeld!
    Echter denk ik dat je even alle 20blz moet lezen... Ik blaf niemand af omdat ze goedkoop kopen hoor? Ze blaffen nou juist mij af omdat ik veel uitgeef... Niet de zaken omdraaien!

Overigens Koop ik gewoon wat ik mooi, van goede kwaliteit & origineel vind of dat nou 400euro of 4 euro kost!

Ook heb ik nooit gezegd dat mijn kind gelukkiger word van dure kleding, hij rent net zo gelukkig rond in zijn romper
    van 5,- hoor! Mama vind het gewoon mooier, dus tot de tijd dat ik 'de baas' Ben over zijn kleding, kleed ik hem hoe ik dat wil!

13. Skye

Skye Niet meer actief

Proef op de som hahahahahaha, ik koop goedkoop en wat duurder (van 2 euro tot 50 euro zeg maar) en wat is dit voor setje?????? Goedkoop of wat duurder?????

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o je hoort mij niet zeggen dat ik iets te kort kom hoor meid.
    Het is meer dat zo een jasje van 400 euro voor mij 1/3 van mijn persoonlijke maandinkomen is. En je koopt natuurlijk niet alleen dat jasje in die maand dus als je op 600 euro uit zou komen dan zou ik de helft van de tijd minder hoeven werken en dat zou ik dan liever dan snap je? Dat is voor iedereen anders natuurlijk, sommige vrouwen werken graag of misschien werk jij wel helemaal niet.

Over een hobby die 250 euro per maand kost... ik moet met schaamte vertellen dat tot voor kort mijn man en ik voor 300 euro per maand wegrookten... en dat is natuurlijk veel dommer dan er leuke kleertjes voor kopen!

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hahahaha ze ziet er wel super schattig uit! maar ik ga niet gokken wat het gekost heeft :D

16. Skye

Skye Niet meer actief

Hahahahahaha, had je bijna dat jasje van €400 voor gehad ;)

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk ook niet dat je iets te kort kom! Ennuh over dat roken zeg ik niets 8)

18. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Skye ik heb geen flauw idee, eerlijk gezegd boeit het
    me ook niet, maar wat een prachtig popje met een heerlijk jurkje!

Debby, DAS PAS ZONDE ;)

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    zie nergens een merkje zitten

goedkoop dus!

:D:D:D:D

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja, alleen geef ik daar persoonlijk niks om. Maar ik kan me ook niet druk maken als iemand dat wel doet.

Ik stel me gewoon voor dat elke moeder er super gelukkig van wordt als haar kindje er (in haar ogen) fantastisch uitziet. En wat dat is is voor iedereen anders.

Deel Deze Pagina