leuke foto, erg schattig ventje... aan de jas zie je het er niet aan af dat ie 400 euro heeft gekost... hihi... is het een speciaal stofje dan ofzo? of echt bont van binnen? snap niet zo goed waarom zo'n simpel leuk jasje dan zoveel kost... staat wel erg stoer...
Overigens draagt hij op de foto een muts van Z8 en een broekje van Z8, heerlijke middenmoot.. geweldige kleertjes!
Mooie jas hoor, was al even aan het googlen en had hem daar al gezien, tenminste ik dacht dat moet het die zijn..
Haha ja Moncler jassen zijn best duur. Op wintersport zag ik ook een hele mooie jas van sportalm was alleen wel 4000 euro. Moncler heeft geloof ik ook veel wintersportkleding.
Yep she's sleeping! En ook nog eens heel rustig. Het is een wonder. Ik heb haar heel de avond nog niet gehoord. En ligt sexy blue eyes ook al op 1 oor?
ja nu ga je weer commentaar krijgen van die moraalridders by the way wat n wazige taal op die site zeg begrijp er de helft niet van analfabetisch zooitje :S
Hahhahaa nee het is 1 wasbeer en idd oppassen geblazen nu.. Bea, mr.blue eyes is ook zonder morren gaan slapen en heb hem ook nog niet weer gehoord... heerlijk!
ok, tussen de 100 en 200 euro dus... nou ja ik vind het een hoop geld maar het moet een keer kunnen denk ik. Denk wel dat mijn man uit zijn plaat gaat maar dan heeft hij pech, het is zijn vriend die trouwt... ik ga die winkel wel ff mailen of ze het willen bestellen voor me. Door die site crashed mijn computer wel steeds.
en over het jasje... ik zal eerlijk zijn. Ik vind het een leuk jasje en je ziet ook wel dat het een duurder jasje is. Ik zou zelf zeggen rond de 100/150 euro ofzo. Die 400 euro zie ik er echt niet aan af, maar dat zal wel aan het merk liggen dan...
Debby die winkel zit bij mij om de hoek en het is idd een heel fijne winkel, ze sturen alles op en doen absoluut niet moeilijk! Anders als je uit brabant komt (of in de buurt) een keertje langsrijden? Ze hebben er werkelijk waar prachtige meiden kleren! (en jongens uiteraard ook )
ja debby of morgen ff bellen ik heb het ook gwn per tel gedaan altijd en is altijd netjes aangekomen en 1 keer n jas besteld was er onderweg n diamantje van dat riempje gevallen zeg maar dus gebeld geen probleem meteen terugsturen en dan krijg je n nieuwe dus goed beleid bij olleke bolleke!
En debby het ligt zeker aan het merk... ik zou zelf ook liever gehad hebben dat het plaatje Moncler er niet aanplakte dan was die zeker veeeeeel goedkoper geweest zijn, maar helaas!
Nou, even eerlijk... ik vind de jas dus echt niet mooi.... ik zat al te googlen op Moncler en vond het al allemaal niets en vreesde al dat het zo'n jas zou zijn . Daarbij vind ik echt bont ook niet nodig, maar vooral niet mooi (en nepbont vind ik dus ook niet mooi ). Maar goed, smaken verschillen dus... Doe mij (Eva ) maar een jasje van Villa Happ voor 40 euro in de uitverkoop