Ja heel leuk, mijn zoontje heeft het ook. Heb een samen gekocht met een broekjes waar brutels aan vast zitten. Bij elkaar 35euro, en direct het duurste setje in de kast. Heb 10min in de winkel staan dubben omdat ik het toch erg duur vond maar oh wat trots als hij zijn (voor mij) dure outfit draagt
Achja, zo hebben we allemaal een ander budget voor kleding. Maar ik weet zeker dat onze kinderen er stuk voor stuk super uitzien in hun outfits, ongeacht de prijs!
@debby: hmm dat dacht ik.. nahja maakt ook niet uit ik heb er wat shirtjes van gekregen ontdekte ik laatst.. (alsin ze lagen in de kast en ik heb ze in ieder geval niet gekocht) plus een leuk gestreept shirt met een veeeeeeeeeeeel te knalroze bodywarmer dat gestreepte shirt heeft ze vaak aan onder tuinbroekjes/jurkjes. hier ook geen fan van te schreeuwerige plaatjes daarentegen wel van opvallende kleurtjes anne draagt erg veel hardroze maar ook knalgroen, oranje, geel etc.
Absoluut! ik heb zelfs 1 rokje dat is echt mn favo rokje en die is van de H&M koste geloof ik 20 euro nou echt geweldig staat die ehehe daarkan haar bb rokje echt niet aan tippen hoor!
idd ik koop alleen wat ik echt echt heel leuk vind en dat kan net zo goed van de zeeman of de wibra zijn of van mickeymo en vila happ en zuinig wassen en hop in de doos voor evt volgende
Zo heeft Liam heel veel schoenen en sloffen (ik heb echt een schoenentic). Hij heeft 2 paar Uggs maar ook 2 paar Lanni's. Die Lannies zijn veel goedkope (ik geloof iets van 25) maar ook veeeeel fijner!
Die uggs zijn echt klote! Ik krijg ze gewoon niet aan...en als ze aan zijn liggen ze binnen een paar minuten weer 100 meter verderop.
Inderdaad. Toen hij heel klein was (& amper bewoog ) bleven ze opzich nog wel zitten maar vielen ze ook geregeld uit als hij in de draagzak zat. Toen hij eenmaal ging lopen en kruipen was het helemaal gedaan, ze zijn echt binnen 10 seconden uit zonder dat hij ook maar iets doet
ja dat heb ik met de uggs dus ook he! wordt ik niet goed van en trek ze dus ook echt niet meer aan he!! jayla heeft ze binnen no time uitgegooid haha
Ik heb een heleboel webwinkeltjes in mijn favorieten. Meestal outletstores. Daarnaast wacht ik tot er uitverkoop komt en dan koop ik in 1 keer heel veel. Ik denk gemiddeld 8 euro voor een broekje en tussen de 8 en 10 euro voor een shirt. Dat is dan wel A-merkkleding zoals Mexx, Pointer etc.
Ik heb weer mooie foto's voorbij zien komen, idd die uggs zijn heel verschrikkelijk om aan te doen, mijn meisje heeft ze ook, krijg ze bijna niet aan als ze ze dan aan heeft, zijn ze binnen 5 min weer uit, maar ja staat wel heel schattig en is lekker warm..
Tja en als iedereen zijn vlees niet-biologisch blijft kopen dan stopt het massafokken voor vlees ook niet. En zo kunnen we denk ik wel een paar uur doorgaan..