Op deze site: BRINN! Webshop__ Maar het zijn wel meisjes broekjes, heb voor je gekeken bij jongens maar daar hebben ze niks meer van.
Hier echt heel verschillend. Het laatste pakje dat ik heb gekocht was bij elkaar volgens mij iets van 20,-. Maar ik ga ook supervaak naar de zeeman en dan heb ik superveel kleding voor die zelfde 20,-
Da's niet duur. Hoe vallen die broekjes, lang, kort, smal, wijd of gewoon gemiddeld, of kun je beter een maatje groter of kleiner nemen? Nooit Vingino gehad, vond het een beetje te prijzig, maar dit gaat wel.
Vingino valt redelijk smal en qua lengte wel normaal denk ik. Ligt echt een beetje aan de bouw van je dochtertje.
Meestal voor broekjes tussen de 10 en 20 euro en shirtjes tussen de 10 en 20 euro. Gemiddeld per setje denk ik 25 á 30 euro. Nu hij nog zo hard groeit vinden wij het zonde van ons geld om dure kleding te kopen, dat gaan wij straks af en toe doen als hij wat langer in zijn kledingmaat zit.
Heb laatst voor 80 euro een hele wintercollectie ingeslagen bij de h&m waren allemaal shirts en broeken in de aanbieding. En aangezien onze kleine net naar maat 86 ging heb ik maar 86/92 gekocht daar kan hij als het goed is een jaartje mee doen(hoopik) En de broeken knip en naai ik straks als driekwart broeken voor in de zomer dan heb ik er nog langer wat aan. Alleen als ik echt iets heel gaaf vind koop ik het gewoon en dan maakt het me niet uit wat het kost voor voor de rest hou ik wel van de opruiming. Groetjes Lysanne
Ik koop eigenlijk geen setjes. Ik kop vaak losse broekjes en shirts en kijk wel of er met 1 kledingstuk meerdere combi's kan maken. Ik ga naar de h&m en vind het merk name-it leuk. Ook koop ik via MP. Duurder dan 20 euro voor een broek ga ik echt niet en meer dan 15 euro voor een shirt geef ik ook niet uit. Rompers en pyjama's koop ik bij kruidvat, hema en zeeman.
Gisteren een zomerjurkje + bijbehorend luierbroekje van Mimpi gekocht. Was 50 euro en als ik geen kadobon had gehad van deze winkel had ik niet zoveel geld betaalt voor dit setje. Hoe leuk ik het ook vind. Meestal koop ik kleertjes bij de Hema. Daar liggen de prijzen niet zo hoog. Bekijk bijlage 43953
abnormaal vind ik als je 100 a 200 euro spendeert.. maar goed dat vind ik.. Ik koop of in de uitverkoop een hele hoop, of net als nu op mp een groot pakket merkkleding oa vingino eager beaver etc wat zgan is voor 2,50 per kledingstuk! Dát is pas leuk shoppen!
Ik probeer ook zo goedkoop mogelijk te slagen. Tussen 10 en 15 euro per stel. Maar ik naai ook veel zelf, en momenteel haal ik z'n broekjes, shirts en bloesjes vaak nog uit stukjes stof die ik over heb. Die komen dus helemaal gratis (op garen en elastiek na). Knoopjes heb ik ook nog te kust en te keur. Merkjes van oude kleding van onszelf haal ik eraf (mag eigenlijk niet maar doe ik toch) en die naai ik dan weer op zijn kleertjes. Staat hartstikke stoer en ik vind het leuk om te doen. Eigenlijk krijg ik best veel complimenten over zijn kleertjes.
Ligt er maar net aan, heb geen max eigenlijk, als het leuk is koop ik het, dat kan een setje van Imps & Elfs zijn, maar net zo goed bij de Zeeman.
Dat Zoë kleiner was kocht ik veel bij Zeeman, Wibra en een paar duurdere basisstukken van bijv. Noppies, Mexx, Little Feet. Toevallig vanochtend nieuwe setjes gekocht aangezien mijn meisje een groeispurt heeft gehad en heb maar 86 ofzelfs als 92 gekocht. Vanmorgen van Noppies en bij elkaar was het 70E. Wanneer de kwaliteit goed is kan het, vind ik.
Wow, ik sta echt te kijken wat sommigen uitgeven aan kleertjes! En dan na te gaan dat ze vaak maar een paar maanden worden gedragen! Ik vind het echt zonde om 80 euro aan een setje uit te geven. En ik kan het me ook niet veroorloven trouwens... Wij lenen veel kleertjes van een vriendin die een zoontje heeft die 10 maanden ouder is. En verder kopen we bij zeeman, wibra en af en toe hema. De tijd dat hij in dure merkkleding wil lopen komt nog wel!
Hier ook heel erg verschillend. Milan heeft in de winter vaak 3-delige setjes aan, broekje + overhemd + spencer/trui, dan zit ik vaak tussen de 50 en 80 euro. In de zomer is het gewoon 2-delig, broekje + polo/blouse/shirtje, dan is 't wat minder, max 50 euro, maar soms ook maar 20 euro ofzo. Voor de winter heeft 'ie trouwens ook wel wat dingen van de H&M en hema, dat is ook wat goedkoper, denk 25/30 euro voor een 3-delig setje?
Jammer dat er weer zo gereageerd word.. Is toch niet nodig?! Ik Roep toch ook niet dat ik het absurd vind als je je kindje alleen goedkope kleding aangeeft omdat je het jezelf niet kan of wil permiteren om duurdere kleding te kopen?! Iemand hiervoor riep dat de C&A toch ook goed is, naja prima dat jij dat vindt.. Ik vind t vreselijk! Ik kan het mezelf permiteren & Hecht veel waarde aan mooie, duurzame kleding van hoge kwaliteit voor mezelf en voor mijn Zoon... So what?
weet niet of iemand het al eerder gezegd heeft. maar bij mij hangt het er erg vanaf waar ik koop. als ik bij Van de ven koop (dirkje) of bij Lief ofzo dan geef ik iets meer uit omdat ik dan weet dat ik waar voor mijn geld heb en het minder hard slijt enzo. als ik gewoon bij de zeeman ofzo koop dan is het 5 euro voor een broekje? 5 euro voor een tshirt?? bij c&a 10euro voor broekje en 10euro voor een tshirt... en hangt er ook vanaf hoe leuk ik het vind... als ik echt Verliefd word op een stelletje (pas geleden een kei nette leuke jeans gekocht met een hemdje en een spencer en was bijna 50 euro kwijt...
Ik denk dat wij zo'n 50,- uitgeven voor een setje. Een broekje van Noppies is al gauw 30,- en een shirt ook tussen de 15,- en 20,-
koop vaak via outlets merkkleding en dat scheelt enorm veel. superjurkjes voor mijn meissie gehaald van fiorucci een zomer lak jas van baby barb zomer 2009 wel een aantal jurkjes baby barb zomer 2010 en een badpakje van baby barb geweldiggggg maar wel 25 euro dus moest eventjes achter mijn oor krabben doe ik t wel/niet ook vanmorgen een setje binnen van marktplaats een jurkje(zwart wit gestreept met rood biesje en kantjes met stippies) blouse en shirt van baby barb tesamen voor 20,00 en nog supermooi. vandeweek had ik voor 5,00 een baby barb jurkje van marktplaats en is ook supergaaf en keurignetjes dat vind ik dan echt geweldig leuk! ook verkoop ik veel zelf op marktplaats zo is er altijd wel geld om iets nieuws te kopen.