Bij mij is het ook erg verschillend wat ik er aan uit geef, Soms ben ik allen al 90 euro kwijt aan een broek en een shirtje laast gekocht op www.coccinelle.nl Erg dure zaak maar ook erg leuk. Heb helaas een rot smaak van kleren en vind vaak duur leuk maar vandaag erg leuk bij de H&M geslaagd voor broekje van 9,95. Super tog!!! Lorenzo heb blond haar en blauwe ogen en ik vind persoonlijk die dingen die ze vaak overal verkopen met groen en beesten er op hem niet leuk staan. Vaak wil ik wit of lichtblauw donkerblauw en is vaak duurder wat ik leuk vind. Maar nou kan het wel in ons huishouden.
jezus mensen lees dan eens goed... ik heb niet gezegt tegen bond te zijn...... alleen heb ik een keer iets gekocht waarvan ik dacht dat t een pluusje was maar bleek van een kat te zijn.
Maar weet je wat, zever hier lekker even door, ik heb betere dingen te doen als t zo moet! Succes met je didi trui ehh !
Madelon jij hebt helemaal het IQ van een dood paard volgens mij he?! Heb ik ergens een 'grapje' gemaakt over iemand hier? Mijn god zeg hoe kansloos!
Om nog eens lekker ONtopic te reageren, ik vind de kleertjes hier in NL superduur! Vooral online moet ik echt goed zoeken om soms wat leuks te vinden wat niet belachelijk duur is. Als ze het nou lang aan zou hebben, maar ik ga dus echt niets kopen van meer dan 25 euro als ze het maar 4/5 keer aan heeft! We hebben superveel gekregen, dus ik had toen ze net geboren was al een garderobe liggen tot en met maatje 74! Ik hoef dus eigenlijk ook weinig te kopen. Laatst wat rompertjes, maar dan moet je dus echt zoeken voor een beetje goedkope dingetjes. In Duitsland had ik 6 rompertjes voor 7,50 !! Daar krijg je er hier met geluk net 3 voor!
whahahhahahah kansloze tuttebol ik zie je al voor me bea kapsel bontje om vivi hondje kind op zijn paasbest je eigen beter voelend dan de rest en omdat bea het slotje erop wil moet iedereen maar volgen kuddediertje
ik vind dit ook wel humor mijn mening is nog altijd waarom zou je zoveel geld uitgeven aan een setje terwijl ze miss net 2 maanden in een maatje zitten..maar idd moet iedereen lekker zelf weten igg mijn kind merkt er nog geen ene fuck van of ie nou burberry of zeeman draagt...en word daar ook niet gelukkiger van.. mijn kind hoeft geen modepopje te zijn...
hhahaha ja zo zie ik het ook! er is er hier maar één kansloos. en wat zei je nou? IQ van een dood paard? hoe toepasselijk haha. misschien kun je mn staart nog ergens voor gebruiken
ik denk inderdaad dat je me verkeerd begrijpt. Ik heb niemand willen aanspreken. De definitie van 'oud' geld en 'nieuw geld' ligt wel even iets genuanceerder dan 'geërfd' of niet... Geeft verder niet, gaat echt veel te ver om dat hier toe te lichten. Ik moet zeggen dat ik het hier een heel sneue bedoeling vind... van alle kanten. Ik geloof dat ik de humor mis. De modder vliegt om mijn oren en alleen om te zorgen dat het hier niet nog smeriger wordt, is een slotje naar mijn idee op z'n plaats. @LovelyDK: smaken verschillen en dat is maar goed ook want anders zou het zo druk worden op de PC of juist de H&M!
Goh, dan mag ik hopen voor je dat je nooit in geldnood zal komen, want dan zal je kindje er 'vreselijk' bijlopen.... Maar om antwoord te geven op de vraag van de ts: ik koop eigenlijk wat ik leuk vind, maar wel alles bij het redelijke. Het duurste setje was geloof ik 60,- maar ik koop ook gerust een setje van een tientje als ik het leuk/mooi vind.
Goh, wat een hoog intelligente discussie zeg... Het ligt er echt aan wat ik uit geef aan een setje. Dingen zoals Burberry/Tommy/Gaastra etc. vind ik niet zo mooi. Iig niet mooi genoeg om er veel geld aan uit te geven. Ik vind Salty Dog, Pointer enzo veel leuker. Maar zo vind ik de spijkerbroekjes ( sommige ) van de Hema ontzettend leuk. Gemiddeld zal een setje, dus broek en top, iets van 30 kosten. Sommige truien zijn 40, maar sommige broeken 10. Vind het ook zonde om zoveel geld aan kleding uit te geven als ik zie hoe hij er mee om gaat. En ik trouwens ook, ik ben er totaal niet zuinig op. Niet strijken, gewoon in de droger. En bont, tsjah, het zal mij mijn reet roesten wie bont draagt. Ik niet, en mijn kinderen ook niet, want ik vind het er niet uit zien.
Tjemig wat een discussie. Vrede op aarde! Maar om even op de vraag te reageren: Ik zelf geef weinig uit aan de kleertjes, denk zo'n 30 per setje ongeveer. Ik vindt merkkleding wel erg leuk, maar vindt het geen probleem om die via marktplaats zo goedkoop mogelijk te kunnen krijgen. Zo loopt dochterlief er leuk bij en is mijn portemonnee ook blij