Hoeveel geld betalen jullie voor een setje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Madelon84, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Waar slaat dit echt op!!! Totdat jij je er hier mee kwam bemoeien, heeft niemand de ander voor iets uitgemaakt. Ik weet niet wat je hiermee wilt bereiken, maar het slaat werkelijk nergens op. Dus omdat zij veel geld uitgeeft aan kleding voor haar en voor haar zoontje, loopt ze erbij met een bea kapsel ed. Alsof ieder mens die geld te besteden heeft er dan zo bij loopt. Sorry, maar die reacties die jij geeft slaan echt helemaal nergens op. Kom je zelf iets te kort ofzo???

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Joh, wees gewoon de wijste en laten we on topic reageren.
    Het lijkt wel alsof jullie er plezier aan beleven om elkaar zo te beledigen. En nou niet boos worden op mij:)

3. Skye

Skye Niet meer actief

Nee hoor ;), geen reden toe toch!

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ow daar de geitenwollensokken club komt in actie hahahaha stelletje schijnheilige schapen lach me dood achter me laptop zitten zich wel elke avond vol te stoppen met n half varken maar bont vinden ze zielig... enne mirell kan jij je frustratie thuis bij die vent van je niet kwijt ofzo dat je dat hier komt doen??? zal wel niet he jij lijkt me wel het type dat voor manlief op de knieeen gaat als hij dat wil en dan hier de stoere madame uit komen hangen haha nou succes! maare 1 ding je staat meer voor lul met uitspraken als vivi hondje, bea kapsel en kuddediertje :D

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja idd misschien eens n keer flink laten pakken thuis zodat je wat frustratie kwijt bent :p

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    whahahahah lach me echt een krul in mijn lul hier
    iedereen kan je opfokken met een opmerking whahahahhaha
    en inderdaad joh ik zal je tip opvolgen female 24
    zal een latertje worden vanvond whahahhahahahahahhahahhahahahahhahahhaha

7. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Even een vraagje tussendoor voor alle 'merkmama's':D

Ik heb net babyslofjes besteld , baby UGG Erin.
    Nooit bij nagedacht of ze eigenlijk wel praktisch zijn, vondt ze vooral mooi.:)
    Maar zijn ze een beetje handig met een kindje dat al veel staat? Zijn ze flexibel en de zooltjes ook stroef? Alvast bedankt!

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en jij vind dat jij wel normale opmerkingen maakt;)

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nee ik pas me aan, aan jou niveau dat begrijp je misschien wat beter :)

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    die uggs zijn trouwens wel lekker om mee in de kinderwagen te zitten maare niet als ze gaan lopen :D dan flappen ze uit enzo haha

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Volgens mij slippen die dingen als de ziekte :$
    Ik wil ze ook voor baby II, voor in de winter. Dan zal hij 6/7 maanden zijn en nog niet lopen vermoed ik hehehehe.
    Ze zijn wel ontzettend leuk ja! Maar niet voor oudere kindjes ( jongetjes ) , maar dat is gewoon smaak.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Er is al eens netjes gevraagd of jullie alsjeblieft normaal en respectvol met elkaar om willen gaan.
    Dit lukt blijkbaar niet. Ik sluit dit topic.
    Elmo

Deel Deze Pagina