Hoeveel geld betalen jullie voor een setje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Madelon84, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    dat ligt eraan welk merk ik koop.. als ik n pakje van de h&m koop ben ik 40 a 50 euro kwijt maar ik koop ook vaker merk tja daar zit natuurlijk ook een prijskaartje aan... maar meestal is dat rond de 100 euro dan.. al heb ik laatst een pakje gekocht van airforce (nu zal ik wel commentaar krijgen ahahaha) en dat koste 300 euro... maarrr is wel met n gevoerd jasje oke het is wel n beetje belachelijk hahaha kan er nix aan doen ben er gewoon gek op om voor me dochter leuke exclusieve kleren te kopen en het ergste is nog dat ik zelf meestal only draag :p

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Is heel verschillend! Het ligt denk ik tussen de 20 en 80 euro afhankelijk van waar ik het koop.

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Zo weinig mogelijk :D Vind het een sport om mijn kids er leuk uit te laten zien voor weinig geld. Koop vaak in de uitverkoop al vast in de volgende maat.
    Maar goed, ik heb gewoon ook niet zoveel te besteden. Anders zou ik gerust iets meer uitgeven. Maar meer dan 50 euro voor een setje zou ik niet doen.

4. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Hmmm, eigenlijk nog nooit echt over nagedacht. Ik geef gewoon uit wat ik op dat moment nodig vind en wat ik het waard vind. Hoef zeker niet het goedkoopste van het goedkoopste, maar vind het wel altijd leuk om goede aanbiedingen te scoren!

Wij hebben héél véél (merk) kleertjes gekregen met de kraamvisites. Zelf heb ik veel gekocht van Lief! (in de aanbieding en sinds kort ook een paar keer via MP, omdat ik weet dat Lief! heel mooi blijft), Noppies (ook via MP), Bakkaboe, maar ook bij de Hema (ook in de 'Hebbes') en H&M. Maar eh, eerlijk gezegd geen idee meer hoeveel ik dan precies heb uitgegeven...

Bedacht laatst dat ik misschien eens moet gaan bijhouden wat ik uitgeef aan kleertjes voor Jara, want het wordt geloof ik wel een aardige kostenpost, haha!!

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik koop wat ik leuk vind en dat varieert van redelijk duur tot goedkoop. Zo heb ik voor kerst een jurkje van Lily gekocht van 60 euro en een jurkje van Jottum van 40 euro. Daarbij nog een bijpassende legging en maillot bij beide. En nog een set van Baby Barb, een rokje, shirt en maillot en dat was voor (ahum) 82 euro. Dat draagt ze wel vaak want ze zit lang in dezelfde maat omdat ze erg tenger is. Maar gisteren heb ik bij de hema een superleuk jurkje gekocht voor 15 euro en daar ben ik net zo blij mee. Als ze harder zou groeien zou ik er in ieder geval minder geld aan uitgeven, nu draagt ze de kleren vaak en lang en vind ik dat het het toch waard is. Meestal is de prijs hier voor een setje rond 40-50 euro schat ik, zitten goedkopere dingen tussen maar ook duurdere. Koop net zo goed een broekje van bakkaboe met een shirt van burberry, als het leuk staat bij elkaar is het prima, dan maakt het merk niet meer uit voor mij. Maar ik heb een vrij klassieke smaak en hou niet van gillende kleuren, glitters, ruches, stikseltjes en helaas hebben goedkopere merken dit vaak in hun collectie, dat vind ik wel zonde.

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik koop alleen maar dingen onder de tien euro. Ik koop voor mezelf nog niet eens een broek van 30 euro, laat staan dat ik dat uitgeef aan 'n broek voor één van m'n kotertjes, die er in sneltreinvaart weer uitgroeien!!

Ik hou overigens ook niet van glitters, rare opdrukken en gillende kleuren, maar toch weet ik vaak wel te slagen voor kleine prijsjes. :)

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Voor een broek betaal ik niet meer dan 15 euro, voor een shirtje of trui trouwens ook niet. Dus max 30 euro voor een setje.

Koop meestal bij H&M, Hema of soms een truitje bij Wibra of Zeeman.

8. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hier ligt het eraan waar ik het koop, vorige week bij h&m een leuk setje gescoord voor 10 euro tuniekje met legging.
    En in de opruiming van tommy een heel mooi blousje met truitje samen 40 euro. Dus ja ik heb niet echt een limiet wat ik voor een truitje of broekje of rokje uitgeef, als ik het mooi vind en ik kan het op het moment betalen krijgt ze het gewoon van mij, ik koop ook niet altijd een stelletje.

Persoonlijk vind ik kleding van de wibra, zeeman zelf niet mooi, en c&a vind ik helemaal verschrikkelijk valt ook helemaal niet mooi veelste groot en wijd bij mijn meisje, maar iedereen heeft een andere smaak..

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Heel verschillend.
    Meestal per seizoen een paar wat duurdere setjes van Mexx of Pointer, dan ben ik zo'n 100 euro kwijt voor een setje.
    Spijkerbroeken wil ik graag stoer, dus bijv. Vingino of ander merk.
    De rest is wat goedkoper, bijv. van Name-it en soms heeft Hans Textiel ook leuke truien of shirts, alhoewel ik de kwaliteit daar wat minder vind.
    Ik heb liever iets minder en dan van goede kwaliteit, dan veel en mindere kwaliteit.
    Ik hou van een beetje 'kak' kleding voor mijn zoontjes en dan kom je toch al gauw in de wat duurdere kleding uit.

Mijn jongste kreeg bij zijn geboorte van mijn broer een setje van Mc Gregor, maar dat vind ik wel iets te gek om zelf te kopen.

10. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    300 euro voor een jas las ik net, dat heb ik voor mezelf nog niet eens uitgegeven voor een jas in de afgelopen 26 jaar :O
    maar moet wel toegeven dat ik in engeland gewoon goedkoper in kan slaan. laatst in de opruiming een winterjas van GAP gekocht voor jamie die normaal rond de 50 pond zou zijn (65 euro) en betaalde er uiteindelijk 8 pond voor ongeveer (10 euro) omdat we de eerste dag van de opruiming nog eens dubbele korting kregen oid. nou dan maak je mijn dag weer goed!
    als ik in nederland ben geef ik ook altijd meer geld uit, dan denk ik; o heb nog 100 euro in mn portemonnee en vlieg over een paar dagen weer naar engeland, waar kan ik nog even kleertjes kopen... en dan let ik ook niet echt op de prijs.
    maar vind t zo zonde van mn geld aangezien ze het misschien 5 keer aan hebben en het dan alweer te klein is. heb af en toe zelfs kledingstukken die nooit zijn gedragen en weer weg worden gelegd omdat ze niet meer passen...
    en met mijn koopjes nu heb ik zooooo veel kleren voor mn mannetje, t past soms niet eens in zn kast. dat heb ik liever, dan 5 of 6 dure setjes! lekker combineren! en hij loopt er altijd netjes bij!!!

11. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn zoontje zijn winterjas was 399,-
    heb eerlijk gezegd ook nog nooit een écht mooie, goedkope winterjas gezien!

Maar voor de meiden die veel bij de wibra, zeeman & o.a. C&A kopen: halen jullie zelf je kleding ook daar of?

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat:$ 399 euro voor een winterjas:$ dat is wel heel overdreven zeg pfff.. heb ik een hele gardarobe voor haha...
    of 6 afgeprijsde merkjassen...

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    399 euro wel een beetje overdreven voor een winterjas hoor haha. Ik zou hem zijn jas nog niet eens aan durven te doen bang dat ie er een gat in valt o.i.d.
    Soms heb ik ook wel het idee dat het bij sommige ouders niet om de kleding voor het kindje gaat maar om hun eigen imago ofzo.

Maar goed ik hecht totaal geen waarde aan dure kleding ik koop liever vaker een nieuwe gaderobe dan 1 winterjas was 399 euro o.i.d. En dat is niet omdat ik dat niet zo kunnen betalen hoor maar gewoon omdat ik het onzin vind.

En zelf draag ik ook geen merk kleding maar ook niet van de zeeman hoor. Maar wel h&m,miss etam enz. maar mijn kleding kan ik ook wel langer aan dat een klein kindje die er in een paar maanden weer uit is gegroeit

14. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    wowww waar koop je uberhaupt een baby winterjas voor 399 euro haha :) Ik zou dat er niet aan uitgeven, maar ieder zijn/haar ding!!! Moet zeggen dat de jas die ik zelf voor N. gekocht had en ook niet goedkoop was, minder vaak gedragen wordt dan de jas die hij van oma heeft gekregen. Die heeft hij meestal aan, en komt gewoon van de c&a!

Ik ga denk ik binnenkort eens een keertje naar de wibra ofzo, eens kijken wat daar te halen is. Er zijn er hier zoveel die zeggen dat daar leuke kleertjes zijn.. Moet zeggen, ben er echt pas 1 of 2 keer binnen geweest, haha.

(en ook binnenkort weer eens de nieuwe collectie van Katvig online inslaan, zag alweer errug leuke dingen voorbij komen)

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een winterjas voor een dreumes van 400 euro vind ik persoonlijk echt overdreven (en wij zouden dat goed kunnen betalen) maar goed, ieder z'n ding.
    Ik vind jongenskleding een crime (misschien zeg ik dat straks ook wel van meisjeskleding).. goedkope jongenskleding ziet er in mijn optiek ook vaak goedkoop uit. Alleen echte basics vind ik wel gaan. Ach, zo zie je maar over smaak valt niet te twisten.

16. LovelyDK

Cygnet Ben ik het volkomen mee eens... Voor een meisje valt t mee, maar goedkope jongenskleding ziet er ook gewoon écht goedkoop uit!

Jullie mogen het overigens overdreven vinden hoor, vind ik ook als je je kind laat rondlopen in een setje van een paar euro maar daar hoor je mij ook niet over toch? En wat iemand zei imago? Haha sorry hoor maar dat slaat op? Ben benieuwd wat voor imago mensen Dan hebben die Hun kids een broekje van 3,- ofzo aantrekken!

17. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een, het interresseerd mij niet wat anderen denken en uuuh hallo, die kleintjes groeien er zo weer uit.

18. miffy11

miffy11 Niet meer actief

herkenbaar. heb vanaf 2007 tm begin 2009 in schotland gewoond, en mijn eerste keer terug in de albert heijn liep ik bijna je huilen van schrik! was de prijzen van de morrisons gewend..

hebben besloten dat als beeb is geboren ik een nieuwe garderobe heb, we lekker met ryan air een weekendje ayr doen om te shoppen.
    zelfs met vliegtuig kosten ben ik daar goedkoper uit!

om toch even ontopic te blijven:
    sinds we weer in nl zijn, ongeveer 10-15 euro voor tshirtjes/truitjes, 15-20 euro voor een broekje.

wat we eerder in schotland kwijt waren, ga ik niet eens aan denken.

19. LovelyDK

Juist en dat is hoe jij erover denkt en daar heb ik ook respect voor... zou fijn zijn als het wederzijds is??

20. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet je helemaal zelf weten natuurlijk, ik sta gewoon echt met mijn mond vol tanden als ik zoiets lees en denk er het mijne van wat ik ook openlijk mag zeggen, toch.
    Net zoals jijzelf dit ook doet ;)

Deel Deze Pagina