Hoeveel geld betalen jullie voor een setje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Madelon84, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

En er zijn misschien wel zat dingen waar ik bijvoorbeeld weer veel geld aan uitgeef, waarvan een ander denkt "na, die spoort niet"

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ach, weer zo'n "chips en cola" topic ;) Heerlijk.

On topic: ik persoonlijk let niet op het prijskaartje als ik kleren voor mijn zoontje koop. De kleren die hij draagt variëren van H&M tot Burberry. Het zijn stuk voor stuk mooie en fijne kleding en dat is voor mij belangrijk.

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    haha dk misschien is DAT juist wel de reden dat we alleenstaand zijn :p ik zou mij ook niet de wetten voor kunnen late schrijven door n kerel de eerstkomende man die bij mij en jayla komt kan maar beter meteen wennen dat ik toch koop en doe wat ik wil anders kan die al meteen vertrekken :D

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wat ik nu uitgeef varieert van 10 euro per setje (via MP) tot 30 euro per setje.

Maar.... als ik meer zou hebben zou ik meer uitgeven. Lijkt me heerlijk om niet op geld te hoeven letten.
    Voor mezelf ga ik trouwens ook naar C&A, Miss Etam etc. Niet iets waar ik blij van word, en ik zie er stukken minder leuk uit dan ik zou willen... maar goed, het is niet anders. Ik heb geen zin om meer te werken, dus maak ik deze keuze.

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Whahaha, net even aan manlief verteld over dit topic. Gezegd dat er een aantal huilie-reacties zijn want boehoe, de 1 geeft 400 euro uit voor een jasje en anderen moeten daar een maand van eten.

Zijn reactie: wat moet ze dan?? Een jasje van een tientje kopen en voor 390 euro boodschappen voor arme mensen kopen ofzo??

Whahaha, héérlijk nuchtere reactie.

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hahahaha idd heerlijk nichter!!:D:D

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahaah leuke typefout, nichter....hahaha, :D

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ow iedereen moet het lekker zelf weten hoor.. zal het zelf nooit kopen voor zo´n prijs. Maar dat is meer omdat ik kleding gewoon niet zoveel geld waard vind en het vaak ook niet zoveel waard is. Je bent het 10dubbele voor de naam.

Maar iedereen heeft zo zijn eigen hobby´s of uitgiften.

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    :D Heerlijk!!!

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ooow hahahaha zie het nu pas! ik bedoelde natuurlijk nUchter :D:D

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Aangezien mijn schoonouders moeten rondkomen met een klein inkomen in Azie, zullen wij nooit het geld aan dure babykleding uitgeven. En dan bedoel ik heel duur.
    Dat brengt alles voor ons gewoon weer even in het perspectief.
    Mijn man komt ook uit 'armere omstandigheden' en die wordt al gek als ik een broekje voor 30 of 40 euro koop voor mijn zoon.
    Hij heeft in Europa een erg goede baan, maar het kost hem nog moeite om veel geld uit te geven.
    Behalve dan voor de allernieuwste technische snufjes en voor boodschappen.;)
    Vorig jaar hebben we een nieuwe auto gekocht en daar was hij wel trots op haha

12. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hahahaha San geweldig :D

Als ik een jas voor €400 zou kopen dan heeft John daar weinig over te zeggen, het is namelijk MIJN geld en mijn aankoop. Dit klinkt heel gek, want we zeuren er eigenlijk nooit over maar ik zou het niet accepteren dat ik daardoor gezeur krijg. Ik ben volwassen, zelfstandig en bepaal zelf wel wat ik koop.
    Andersom natuurlijk precies zo: Mijn vriend koopt ook wat hij wil kopen, daar zal ik mij niet mee bemoeien. Mocht ik het echt belachelijk vinden wat hij heeft gekocht dan zeg ik dat, maar ik zou er geen ruzie over maken. Hij voelt het vanzelf wel in zijn/onze portemonnee.

Hij zal trouwens vast wel iets zeggen als "Oh jij spoort echt niet" gevolgd door een "Nou, als hij al jassen krijgt van €400 wat behoor ik dan wel niet te krijgen?" haha.

13. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik lees bij een aantal dat hun man gek zou worden als ze veel aan kleertjes uitgeven, mijn man wil juist altijd meer uitgeven dan ik, hij verwent zijn meisje echt enorm, dan zeggen zijn ouders soms, dat is toch zonde en dan zegt hij dat kan wel zijn maar ik heb maar 1 prinsesje :D

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh mijn man verwent mijn zoontje ook hoor, maar dan wel met speelgoed en allerlei andere dingen. Iig niet met kleding waar hij zo uit is.
    Maar bij man en zijn geschiedenis en al het geld dat hij en zijn familie zijn verloren kan ik het ook volkomen snappen.

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    naja ik heb dan geen kerel maar mijn vader is ontzettend gek op zn kleinkinderen en die zorgt er dus ook altijd voor dat ze totaal niets tekort komen :p en dat is natuurlijk wel lekker makkelijk haha

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik koop echt geen jas voor 400 euro voor mijn kind! Vind dat ik daar heel veel leuke andere dingen voor kan kopen. En in de goedkopere kleertje die ik voor haar heb (onder andere ook van de Wibra, Zeeman en C&A) vind ik dat ze er schattig uitziet! Kan overigens voor mezelf ook maar moeilijk geld aan kleren uitgeven... Financieel zou het prima kunnen hoor, maar ik vind het het gewoon niet waard!

Iemand anders die het zich kan veroorloven, of ze er nou hard voor heeft gewerkt, de loterij heeft gewonnen of een dikke erfenis heeft gekregen, als zij het het geld wel waard vind zeg ik: lekker doen! Zolang haar Moncler-jas niet uit mijn portemonnee komt kan ik me er niet druk om maken! :D

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Halloooooo november moeder's. Onze kindjes zien er uiteraard geweldig uit met of zonder dure kleding toch?:D

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zat net nog even na te denken over dit topic... nu hebben wij genoeg te besteden, maar toch vind ik het zonde om dure kleding te kopen. Mochten wij 10 miljoen winnen zou ik het nog steeds zonde vinden en dus alsnog geen dure kleding kopen. Ik kán dat gewoon niet. Zo zou ik ook niet zo snel willen verhuizen bijvoorbeeld, we zouden als we 10 miljoen zouden winnen natuurlijk makkelijker naar een groter huis kunnen verhuizen, maar ik heb het hier prima naar m'n zin (terwijl het niet zo heel groot is).
    Wat wel apart is, is dat mijn ouders heel erg van het status hebben zijn en dure merken wel belangrijk vinden. Dat botst soms nogal, ik ben nogal van, doe maar gewoon en wees lekker jezelf en ipv pronken met wat je hebt. Dus van wie ik het nou heb...

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat ik uitgeef per setje is vrij moeilijk te zeggen omdat ik een kledingpakket koop waar eigenlijk vrijwel alles al in zit. Ik denk dat ik dan ongeveer op 1 euro per stuk uitkom. Voor de rest koop ik wel eens los spul waar ik meestal 5 euro of minder voor betaal. Laatst had ik een setje van dirkje en wat truitjes gekocht voor geloof ik 3 euro per stuk.

Voor mezelf koop ik ook geen dure kleding dus of bij de H&M en dergelijke of bij een iets duurdere winkel maar dan tijdens de uitverkoop. Maar de laatste keer dat ik kleding heb gekocht is al weer een tijd geleden. Ach ja ik heb al ongeveer 10 jaar dezelfde maat en de kleding blijft toch eigenijk wel mooi.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ok, ik zal wel een heel aparte smaak hebben dan...

Ik koop ook niet bij zeeman of wibra. Kwaliteit is echt slecht en vooral mijn man wil niet dat ze zich daarin vertoond. Ik stuurde mijn man laatst naar de zeeman voor slabbertjes en toen deed hij al heel spastisch.

Ik vind noppies soms leuk, soms name-it, hema vind ik vaak leuk (sorry ik hou wel van schreeuwerige kleuren)... lief lifestyle af en toe, al vind ik haar daar al weer te groot voor worden. Benneton heeft ze ook veel. Mexx vond ik leuk toen ze wat kleiner was, die bijpassende setjes.

Ik wil best af en toe wat meer geld uitgeven hoor, maar ik moet eerlijk zeggen, die jurkjes van Jottum vind ik gewoon niet mooi. En die badpakjes van Kate Mack vind ik ronduit verschrikkelijk. Sorry maar ik vind dit gewoon echt lelijk, al kreeg ik het gratis dan hoefte ik het nog niet. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak :) Ik hou dus absoluut niet van roezeltjes en strikjes en van dat suikerspinroze... ik krijg daar gewoon echt de kriebels van. Ik hou van felle kleuren en stoere dingetjes voor mijn meisje.

dus qua prijs... de ene keer koop ik iets voor een 10tje, de andere keer geef ik misschien 50 euro uit. Als ik het echt leuk zou vinden zou ik 100 euro ook niet erg vinden af en toe. Maar ik kom dat eigelijk niet tegen.

Deel Deze Pagina