CD met meer dan 100 liedje branden, hoe ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Selena149, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik heb van vriendlief gehoord dat het mogelijk is om CD's te branden met meer dan 100 liedjes. Dit gedaan via Nero - Burning Rom en dan CD Gemengde Modus. Dit werd een ISO-1 CD (had voor het branden alle mp3 liedjes via een programma omgezet naar WMA (neemt minder ruimte in beslag, mp3 bestanden kwamen uiteindelijk ook boven de 700 MB uit) en via de cd-speler speelt hij de CD prima af, maar nu pakt mijn auto radio hem niet (en daarvoor is hij bedoeld). :(

Iemand een idee hoe je een CD van 100+ liedjes brandt die WEL door je auto-radio af te spelen zijn ? :)

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Meestal wordt het dan een cd-rom in plaats van een gewone cd. Die kan bij ons ook wel in de dvd-speler maar niet in de auto.

En ook wma bestanden kunnen vaak niet door een autoradio worden afgespeeld, door die van ons niet in ieder geval.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Autoradio's zijn berucht moeilijk in dit soort dingen. Erg stom. Wij hebben het ook al een paar keer gehad dat een gewone cd gebrand in de cdspeler het wel doet, maar in de auto niet.
    Sowieso moet je natuurlijk wel checken of je autoradio wma afspeelt :) Maar ook dan is het lastig.
    Sowieso een goede cd nemen en geen snelprogramma gebruiken om te branden. Ook altijd afsluiten (soms wil een niet-afgesloten cd ook niet spelen).

Je kunt ook nog kijken of je de liedjes in een andere mp3 vorm kan krijgen. Dus een iets mindere kwaliteit. Dan zijn ze wat kleiner. Want 100 liedjes op een 700 mb cd in mp3 lijkt me toch niet onmogelijk hoor.

Deel Deze Pagina