Hoeveel geld geef jij uit aan zwangerschapskleding??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lad, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik heb nu in totaal, 3 broeken gekocht, een rokje, en 2 truitjes, dit was voor ongeveer 250 euro alles bij noppies. Voor de rest heb ik nog 2 broeken en wat blousjes van de vorige zwangerschap.

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb nog niks gekocht, maar heb het ook nog niet nodig. Ben nog geen niks gegroeid...:D Vind het ook niet zo erg, haha.
    Maar ik heb wel zin om lekker te shoppen als het gaat groeien.

Ow, ik zie dat wij even lang zwanger zijn! :D Ik denk dat we sowieso iets meer geld kwijt zullen zijn, omdat je natuurlijk met 2 seizoenen zit.

3. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Niet veel heb het via mp en had meen ik 5 broeken en allemaal shirten een rok voor 15 euri.

4. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ik heb nu 5 broeken gekocht bij de miss etam (echt een tip, hebben ze heel mooie dingen, had ik ook niet verwacht) en die waren ongeveer 40 euro per stuk dus das 200 euro. Heb nog geen truitjes e.d. gekocht, rekt toch nog wel een tijdje mee wat ik in de kast heb hangen.
    xxx

5. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Toen ik ongeveer 3 maand zwanger was had ik al een beste buik. Ik ben toen naar Noppies gegaan en heb me daar voor 400 euro aan kleding gekocht. Heeeeeeeeeel veel plezier van gehad, en nog!!!!!
    Tussendoor een paar jurkjes nog gekocht, 4 ofzo, en wat zwangerschapsleggings.
    Ik denk dat ik best veel jurkjes ook nog wel draag zometeen na de bevalling.
    Verder heb ik ook al geshopt voor na de bevalling... omdat je ws de eerste tijd nergens aan toe komt.
    Wat super leuke zomerjurkjes die vanaf onder je borsten wat wijder vallen ;) haha om het een beetje te verdoezelen allemaal.
    Nu alleen nog wat corrigerend ondergoed voor na de bevalling :)) die elk moment kan gaan komen... spannend!!) maar dat kan mijn moeder of een vriendin ook nog wel even halen mocht ik nu gaan bevallen.

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb uiteraard nog niets uitgegeven, want ben nog morgen nog maar 8 weken zwanger, maar zijn er toevallig nog meer lange mensen hier?? Ik ben namelijk bang dat ik straks geen geschikte broeken kan vinden. Ik ben 1,86 m. En heb eigenlijk lengtemaat 36. ;)

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Flamingo....succes al het zover is...je loopt idd echt op het eind! Spannend, hoor! :)

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik heb toch ook al wel het eea gekocht moet ik zeggen. Meeste van Mamalicious en Noppies, zou de prijzen zo niet meer weten.

Heb nu iig 2 broeken (+ berg van een kennis met dezelfde maat :D) 6 shirts en een jurkje + zw legging.

Ik vind het toch wel belangrijk om er leuk en netjes bij te lopen, merk dat mijn gewone shirts echt te kort worden en omhoog kruipen.

9. Sijke

Sijke Bekend lid

Vlinderr:
    Volgens mij heeft Noppies (of mamalicious) ook 'lange' lange broeken, zou je eens na kunnen vragen (ben zelf niet zo heel lang).

10. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    @Vlinder;
    Ik heb zelf ook lengtemaat 36, ben 1.82 lang.
    Ik kon niet slagen voor een mooi en lang genoeg vallende broek, ik heb daardoor heel veel rokjes/jurkjes gedragen met een legging eronder en laarzen eroverheen.

Het scheelt dat je de zomer in gaat, dus lange broeken zijn misschien ook wel te warm straks?

Succes en veel plezier met shoppen straks. :D

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Thx!! :) Rokjes en jurkjes gaat voor de zomer natuurlijk wel, maar ben 13 december uitgerekend, dus in het najaar heb ik dan echt wel broeken nodig;) We zullen wel zien. haha.

@Marcha...ik vind het ook belangrijk om er netjes en leuk bij te lopen. En helemaal als je zwanger bent is het natuurlijk iets om trots op te zijn en te laten zien... :) Ik heb trouwens veel tuniekjes e.d. waarvan ik denk dat ik die nog wel een tijdje zou kunnen dragen. die dingen zijn wat langer, dus wanneer die omhoog kruipen kan het nog wel denk ik.. ;)

12. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb 4 broeken, een rokje en een paar truitjes. Ik denk dat het alles bij mekaar tussen de 300 en 400 euro was. (Maar ik heb bijna alles van m'n moeder gekregen :D)

13. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je normaal gesproken draagt. Ik droeg veel skinny broeken en strakke shirtjes, nu met mijn buik gaat dat niet meer lukken :D

Toch hoor ik wel eens ''je koopt toch geen speciale shirts voor je zwangerschap'' Aangezien de meeste shirt die ik heb nu echt te kort zijn vind ik dat helemaal niet raar :( Wil op mijn werk echt niet ineens met een half blote buik zitten als ik opsta...

En daarnaast, de zw shirts laten je buik net mooier uitkomen :D

14. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Misschien €50 ofzo, ik heb 4 broeken gevonden en flink wat shirtjes en jurkjes in de kringloop, een hele mooie Mamalicious broek.
    Voor de rest zie ik wel hoe groot ik word, kan altijd nog als ik perse iets moois moet heben voor iets de stad ingaan, al probeer ik dat te vermijden, heb best een hekel aan kleren passen.

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Marcha...Ik draag ook veel skinny jeans...en is ook makkelijk met mijn lange benen. Broeken draag ik meestal bij de laarzen in, bij wat mooier weer natuurlijk niet...
    Volgens mij zijn er ook wel skinny zw.broeken, toch?! Dat hoop ik eigenlijk een beetje. Haha. ;)

16. Trees

Trees Niet meer actief

Ik denk zo tussen de 300-400 euro. Ik had twee positiebroeken gekocht, maar deze pas ik inmiddels niet meer aan. Verder veel jurkjes, shirtjes (ik vind de blote buik met normale shirts ook geen gezicht en daarnaast is het koud), leggings, ondergoed etc.

Ik heb wel redelijk wat voedingsshirts gekocht. Deze kan ik nu aan, maar ook na de bevalling. Ook veel van de jurkjes kan ik volgens mij hierna best nog wel dragen.

17. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ja gelukkig wel :D Mamalicious heeft leuke strakke broeken! Alleen de bovenkant is dan natuurlijk verstelbaar met zo'n band erin. Zitten heerlijk! Droeg ze eerst ook met mijn laarzen er overheen. Nu ik bekkenproblemen heb kan ik beter niet meer op hakken lopen, nu dus icm platte schoentjes ;)

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb 2 broeken, 1 van prenatal en 1 van noppies, een tuniek van noppies, broek van H&M, 4 shirts van H&M en prenatal.,rokje en jurkje van H&M. alles bij elkaar uitgegeven zon 200 euro.
    en ze komen me mijn neusgaten uit onderhand :) eerst zwanger, na bevalling zon dikke buik overgehouden dat eigenlijk alleen positiekleding lekker zat.. en toen opnieuw zwanger..
    zo irritant als je kast vol geweldige rokjes hebt liggen en je weet dat ze dit jaar weer blijven liggen

19. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hihi Limmeke, dat ken ik! Ik heb vuilniszakken vol met kleding voor niet zwanger. Heb ze maar in de kelder gezet om ze niet tegen te komen...

Koop in het begin van je zwangerschap zeker niet te veel!
    In mijn vorige zwangerschap heb ik gemerkt dat veel broeken tot een week of 30 lekker zitten, maar dat daarna ze absoluut niet lekker meer zitten. Ik heb dus na 30 weken weer nieuw moeten kopen.
    Ik kocht gelukkig wel via marktplaats en kreeg van vriendinnen dus het was redelijk goedkoop.

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik nog niks. Bij Milan trouwens ook de hele zwangerschap geen positiekleding gekocht. Ik kan nergens mijn maat (xxs/32) vinden. Dus dan maar gewone kleren aan, die wat langer vallen en meerekken. Rokjes met rek, spijkerbroeken onder m'n buik, etc.

Deel Deze Pagina