:x Ow men ik wordt gek van die K*T jeuk!!! Vorige week hebben ze al getest op mijn leverfuncties omdat de jeuk zo onwijs erg is, maar ze vonden de uitslagen niet schikbarend. Nu lig ik werkelijk waar iedere nacht wakker van die eeuwige jeuk. De jeuk zit op: Onder op mijn voeten Benen voor en achter Rug Buik Borsten Armen Handen bovenop en onderop. Werkelijk waar ik wordt er gek van:x:x:x!!!!!! Het loopt echt de spuigaten uit!!!! Ik heb Mentho10 gekregen maar dit helpt misschien 1 minuut en dan gaat het weer beginne:xn. Sorry moest het even kwijt!!! Het lucht wel een beetje op.
probeer anders zwitsal lotion voor gevoelighuidje dat is een speciale lijn van zwitsal, ik en mijn zoontje hebben beide een eczeem huid, en dit is het enigste wat echt help tegen de jeuk! strekte en hopelijk helpt t bij jou ook!
Die baby bodylotion bedoel je?? Die gebruik ik namelijk ook nu, maar dat helpt niet!! Als het de verkeerde is dan hoor ik het wel. Wil echt alles proberen!!!!!!!!!!!!!!!
jeetje,dat is echt irritant zeg. jeuk is erger dan pijn he. heb zelf ook veel jeuk,maar niet zoveel als jou. wel onder mijn voeten,billen,rug,onderrug,buik en borsten. heb nu ook een erg droge huid,als ik een zwart shirt aan heb,is dat aan de binnenkant bedekt met witte schilfers. heb al een aftersun gehaald,die help best goed hoor,en het houd mijn huid en beetje vochtig. alleen nu met dit weer buiten,pffffff,voel me net zo'n schurftlijder... heel veel succes voor jou zeg,hopen dat het snle minder wordt. groetjes petra
Ik krijg er jeuk van als ik het lees. Vervelend meid...helpt het misschien om na een douche je huid nog nat in te smeren met natusan babyolie? Daarna je huid droogdeppen.
hoi hoi dat is erg verveelend die jeuk wat je miss ook wel is kan probeeren is cardifloor van vsm dat mag je nu gewoon gebruiken dat is voor eczeem, jeukende huid en geiriteerde huid en zo heb je daar meerdere van sterkte en succes groetjes femke
Ja idd Pinter ik heb liever pijn (wat ik echt wel regelmatig heb als je onder mijn banner leest) dan die vreselijke jeuk. Is het op het ene plekje weg dan begint het wel weer op het andere plekje.
ik weet precies wat je bedoelt meid !!!! ik heb er van week 30 tot aan de bevalling last van gehad wat bij mij hielp was lauw douchen... warm met koud afwisselen daar gaan je bloedvaten van open staan waardoor het bloed beter stroomt en dus minder gauw gaat jeuken, ook hielp calendulan emulsie ( niet de zalf !! in de emulsie zit een bepaald stofje dat helpt tegen jeuk ) het is eigenlijk voor schaafwonden maar sommige gebruiken het ook voor zwangerschapsjeuk.. het is heerlijk verkoelend en mag zovaak gebruikt worden als je wil bij de gyn heb ik op een gegeven moment een hormoonzalf gekregen elocon wateremulgerende zalf het hielp wel een beetje de jeuk ging er niet van weg... maar het werd wel minder dit mag maar 1 of 2 keer per dag gesmeerd worden.
ik heb ook veel last van jeuk.. maar sinds ik kouder douch valt het erg mee.. en ik smeer ook met pff weet de naam niet... nog iest zalf hahaha x
dat is toch een soort hormoon zalf,elecon vet? heb die ook thuis,heb vaker last van uitslag,mag die niet meer dan 2 dagen smeren,krijg er een erg dunne huid van.
jeee,jij hebt een flinke smak gemaakt zeg.gaat het nu met je rug wel beter,of heb je er veel last van nu je verder bent in je zwangerschap??
ja drooghuidje bedoelde ik van zwitsal en anders zou je dermalex kunnen proberen, maar mijn eigen ervaring omdat ik zelf eczeem heb is de drooghuidje van zwitsal. sterkte!! jeuk is verschrikkelijk
Normaal gesproken heb ik er wel last van. Je leert er mee leven. Maar nu in mijn zwangerschap is het drama!! Heb heel veel pijn en helaas helpen de paracetamol niet tot nauwlijks. Wat ik veel doe is liggen liggen en nog eens liggen. Gelukkig gaan ze over 2 weken kijken of de kleine er klaar voor is!!
Ik heb eens iets gelezen over een veranderde zuurgraad oid tijdens je zwangerschap. Veel drinken (zo'n 3 ltr) zou moeten helpen. Missch het proberen waard? Sterkte!
Dank je!! maar heeft je zuurgraad niet te maken je vagina?? Ik probeer wel de 2 liter te halen, maar 3 gaat me denk ik niet lukken, maar idd ik kan het proberen
Dat doe ik dus ook, alleen met zwitsal massageolie, die smeert wat makkelijker. Wordt anders helemaal gek en zit onder de schilfers. Maar...ik moet het echt na elke douchebeurt doen anders krijg ik weer last.
heey ik heb het ook,ik ben gister bij de dermatoloog geweest en vandaag mijn nieuwe zalf gehaald,die mag als je zwanger bent en pilletjes de zalf werkt eigenlijk gelijk had net jeuk smeerde en was weg echt super heb jij ook rode bultjes? en ik heb ook brandnetel kleurig die komen opzetten en gaan,ook belichting helpt doe ik ook sinds vandaag weer misschien de zalf ook aan je huisarts vragen??!! sterkte hoop dat het minder bij je wordt!!
Even je topic crashen hoor: Maar er is dus ook nog zoiets als zwangerschapsjeuk? Ik heb sinds een week ofzo de hele tijd VRESELIJKE jeuk over mijn hele lichaam heen maar vooral op mijn buik, borsten, rug en schouders, echt soms word ik er gek van en vraag wie dan ook of ze asjeblieft even willen krabbelen (de rug dan he) Ik had geen idee dat dit ook van de zwangerschap kan komen....dus ga ook tips mee lezen hier.
Ik ben gisteren nog even bij de drogist geweest. Ik heb daar KidsClin schuim gekocht. Zwitsal raden ze af voor een volwassenen omdat je huid daar erg dun van wordt na veel vuldig gebruik. Ik heb mijn hele lijf ingesmeerd en alleen hielp het niet onderop mijn voeten en handen. Verder heb ik nergens jeuk gehad vanacht. Dus nu dan alleen nog wat voor mijn handen en voeten. Koud douche hielp overigens ook niet. Heb gisteravond onder een koude douche gestaan, eerst warm trouwens en toen koud want anders bevroor ik . Het zijn trouwens bij mij rode plekken en witte schijven aan het worden. Maandag heb ik sowieso een afspraak bij de vk dan ga ik even aangeven van die witte schijven want dat is nieuw (sinds een dag of 2) overigens zitten die alleen op mijn onder benen.
wellicht helpen pilletjes tegen galbulten (kijk maar eens op google bij galbulten/urticaria). Galbulten is net alsof je onder de muggenbulten zit of in de brandnetels gelegen hebt. Echt verschrikkelijk. Denk dat de jeuk ook zo is. Het middel heet. Je hebt xyzal en cetirizine wat zelfzorg is tegenwoordig, maar goed navragen of dat mag in de zwangerschap. Een ouderwetser middel mag wel (helpt goed), maar dat gaat op recept.