Hoeveel geld geef jij uit aan zwangerschapskleding??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lad, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Een 200 euro denk ik.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik denk rond de 300 euro. Daar tel ik ook mijn lelijke birckenstocks slippers bij, die me nu wel heel comfertabel lijken.
    Van mijn vorige zwangerschap kon ik niks meer aan, omdat ik nu een kleinere maat heb.
    Ik heb overigens zeer weinig met lange mouw gekocht, omdat ik in het begin mijn eigen shirts en truien nog wel aankon.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.055
    2.189
    113
    Brabant
    ik heb nu een broek, rokje, jurkje en shirtje gekocht, samen 130 euro.
    Vorige zwangerschap had ik ook wel wat gekocht, maar droeg toen ook veel gewone dingen, met ene buikband. maar dat doe ik nu niet meer, helemaal niet fijn! Dus nu gewoon heerlijk in de positiekleding en gewone kleding die wel fijn zit.
    Dadelijk als de buik wat meer echt gegroeid is (nu een heerlijke darmen buik;)) dan ga ik lekker weer shoppen!

@vlinderr: ik ga jou nog vaak tegenkomen denk ik:) tegelijk uitgerekend he:) En jij van een tweeling: SUPERRRRRRR
    maar ehm, ik ben ook 186 en lengtemaat 36 (hmmmm, wel veel overeenkomsten he;)) Bij mn vorige zwangerschap heeft mn moeder wat broeken vermaakt, dus dat kan ook. En nu heb een broek die bijna lang genoeg is, van de HM. Dus dat kan ook. (had er 10 gepast, 1tje was dus bijna lang genoeg)
    Succes!!!!

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik heb 2 tuniekjes gekocht voor 50 euro ofzo. Voor de rest draag ik alleen leggings met truitjes/tuniekjes erover en dat kan nog wel een tijdje, zeker in de zomer. Misschien dat ik straks een paar zwangerschapsleggings moet kopen omdat daar meer ruimte voor je buik inzit, maar dat zien we dan wel weer :D

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik heb een rokje gekocht, een t-shirt en een tuniek, denk dat ik daarvoor een euro of 60 kwijt was en ik heb een broek gekregen van mijn vriend. Ik kon bijna tot het eind nog al mijn "gewone" kleding aan. Mijn broeken heb ik op een gegeven moment met zo'n elastiekje vast gemaakt.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

heb nog positiekleding van mijn vorige zwangerschap,
    daar heb ik ongeveer 200 a 300 euro aan uitgegeven....

heb ook een aantal positiekleding van mijn zusje gekregen die paar maand terug bevallen is.
    nu zit ik in een compleet ander seizoen dus heb zomerkleding nodig...

heb bij de mamamazzeldagen voor 80 euro aan jurkjes en topjes gekocht en nu kom ik de zomer denk ik wel door :p

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @LENGTEMATEN mamalicious heeft tegenwoordig ook lengte maten , niet bij alle broeken, maar wel een stuk of 3..
    gewoon even vragen bij een speciaal zaak..

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel

Hey wat leuk! :D Tja kleding/broeken vermaken is natuurlijk ook een optie..we zullen wel zien. Maar wat leuk die overeenkomsten. ;)

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Nony...Thx!

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    ik heb zo ongeveer 160 euro aan zw kleding uitgegeven. heb dan 3 spijkerbroeken. 1 linnen broek, 1 zw legging. en 4 shirtjes en 2 lange tuniekjes en dat is geen positie mode. en 2 buikbanden, om mijn gewone shirtjes te verlengen.

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik denk dat ik straks op het eind ongeveer op 100 euro uitkom. Zit nu op 20 euro voor een broek die toevallig in de aanbieding was. Maar bij de 1ste was ik in de winter uitgerekend en nu eind zomer dus ik denk dat ik nog wat shirtjes/ topjes erbij haal. Maar dan wel meteen iets dat ik ook gebruiken kan bij de borstvoeding straks. Ga niet te veel kopen aangezien dit echt onze laatste zwangerschap wordt.

12. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik heb een zwangerschapslegging gekocht, een spijkerbroek van van mamalicious en een cargobroek van de h&m. verder koop ik de 'gewone' mode want die is dit seizoen echt ideaal :D allemaal grote wijde shirts, jurkjes en tuniekjes! helemaal top! :D
    o en ik pas nog een paar broeken die ik al had..zijn hele lage broeken dus die komen onder me buik zeg maar, al vraag ik me af hoelang ik die nog aan kan.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik had trouwens in de uitverkoop van januari al de oude collectie van de vorige zomer gekocht.

Dus bij H&M shirtjes voor 3 euro per stuk en zelfs bij dure babyhuizen voor 10 euro per stuk Esprit shirtjes.

Ik heb trouwens nog een broek van H&M in maat 38 hier liggen ( nieuw ) en een witte blouse maat M ook van H&M. Die waren mij al snel te klein ( ik ben wel erg snel dik hoor)
    Dus als iemand interesse heeft. De broek mag voor 10 euro ( ik had hem nieuw voor 19 euro in de uitverkoop) en de blouse mag voor 3 euro worden overgenomen.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoeveel ik uitgegeven heb? Zo min mogelijk want OMG wat vind ik zwangerschapskleding lelijk zeg. Het duurste wat ik heb is mijn trouwjurk (vorige zwangerschap) en die was ongeveer 150 euro hahahahaha (Vida Vita, leuk gekleurd ding die ik ook hoog zomer en niet zwanger kan dragen).
    Heb voor deze zwangerschap een spijkerbroek en een paar shirts met lange mouwen (alles H&M) bijgekocht en verder niets!

15. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Spijkerbroek H&M (29,-)
    Spijkerbroek mamalicious (39,-)
    Linnen broek mamalicious (39,-)
    Jurkje H&M (20,-)
    T-shirt H&M (14,-)
    2 truitjes en buikband Ms Etam (50,-)
    Jurkje Prenatal (29,)
    Truitje Prenatal (25,-)
    T-shirt Prenatal (20,-)

Heb de bedragen beetje uit het hoofd gedaan en volgens mij vergeet ik vast nog wel wat, maar denk tegen de 300,-. De meeste dingen zal ik gewoon blijven dragen daarna, zelfs de zwangerschapsbroeken. Zitten heerlijk en zijn niet 'schreeuwend' positiekleding, truitjes ook niet. En hoop ook nog een tweede keer zwanger te worden :).

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb voor een 17 delig pakket van shirtjes, tuniekjes, truitjes, broeken 100 euro uitgegeven, via het forum en net 2 spijkerbroeken besteld dus 160 euro in totaal nu.. moet alleen nog een andere bh omdat deze veel te klein wordt..

17. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Tegenwoordig heb je leuke zwangerschaps kleding!
    Mijn broeken pas nu al niet meer,dit word mijn tweede. Vorige zwangerschap had ik mijn broeken ook vreog gekocht en kon ik de hele zwangerschap door dragen. En bij Noppies heb je ook broeken in xxs!

Deel Deze Pagina