Ik vind het zonde geld, ML niet, die zit zo tussen de 100 en 150 euro. Tja wat zal ik ervan zeggen hij koopt het van zijn eigen eindejaarsuitkering.
Niks. * pfiiiiiiieuw poef * weg geld. Misschien als Aiden wat ouder is, dat we dan wat vuurwerk kopen. Maar dan wel voor maximaal 50 euro.
Helemaal niks. Ik ben er als de dood voor nadat ik voor jaren terug 'gewond' ben geraakt door vuurwerk van de overburen.
niets, wij hebben het nooit gedaan, voor ons huis word al het siervuurwerk van het dorp afgestoken dus we kijken gratis naar het mooiste vuurwerk
Dit jaar niks, manlief koopt meestal wel wat maar we zitten dit jaar bij vrienden op de 9e verdieping dus genieten wel van het prachtige uitzicht!
Elk jaar zeggen we dat we niks gaan halen, en dan op t laatste moment haalt mn man toch nog. Gemiddeld 100-150 euro.
alleen voor de kinderen een paar van die plofdingetjes voor op de grond en sterretjes, maar that's it.
ik kan er mijn geld niet aan uitgeven Maar dit jaar geven we toch voor 200 euro uit aan vuurwerk. Wel alleen maar siervuurwerk. Shoonvader nog voor 100. Mijn schoonvader en vriend zijn er helemaal gek op dus ja. Wie ben ik om ze het te verbieden. Wat ik wel weer overdreven vind is de prijzen van die potten die ze kopen... :O
Niks... Dood zonde van mn geld & mijn vuurwerkpotjes komen dan ook helemaal niet tot hun recht tussen al dat grote vuurwerk. Kijk ik daar wel na.
Niets! ik kan mijn geld wel beter besteden! ik kom niet eens buiten met oud en nieuw, ik vind vuurwerk echt verschrikkelijk, de knallen vind ik niks, ik vind het stinken en je wodt altijd belaagd met die gevaarlijke troep kijk wel naar het siervuurwerk,vanachter mijn raam, met de verwarming aan, en de muziek aan tegen de knallen (ook ivm de dieren )
We hebben samen met vrienden voor 75 euro aan vuurwerk gekocht. Delen het gelukkig door tweeen, anders vind ik het ook wel te gek.