Heb max 50 euro ingevuld, maar het antwoord is..... 99 cent! Heb alleen sterretjes gekocht. Ik woon in een flat en het uitzicht over de stad heen is spectaculair! Ik hoef echt niks zelf te kopen.
Manlief heeft voor 150 euro gekocht. Ik heb er echt zoooon hekel aan, maarja... Verbieden vind ik ook zo wat. Gelukkig is het siervuurwerk en niet van de rot donderse klappen. Maar ik had daar mooi een paar laarzen van kunnen kopen... Snif...
400+ euro vroeger. Nu doe ik er momenteel al en paar jaartjes niet meer aan. Was er inneens overheen ofzo.. haha
meer dan 400 euro wow!!! dat diegenen dat niet zonde van het geld vinden, daar kun je van op vakantie...
Wij zijn nog in discussie, ik zeg max 50 maar manlief wil max 100 dus denk dat we op 75 uit gaan komen, elk jaar dezelfde discussie . Dan zou je denken we zeggen gewoon gelijk 75 maar dat deed ik 1 jaar en toen ging hij hoger inzetten om nog hoger uit te komen dus tja dan elk jaar eigenwijs en tot de laatste dag discussie terwijl we beide wel weten wat het gaat worden . Vind het trouwens wel jammer als iedereen roept ik kijk wel bij de buren dan steekt er niemand wat af
Wij kopen voor een paar euro kindervuurwerkpakket bij de action en dat is het wel is al duur genoeg: sinterklaas, kerst, 5 verjaardagen in januari en mijn dochter begin februari ...
Ik vind een vakantie zonde van mijn geld. Als je echt van vuurwerk houd en het ook graag afsteekt zit je nou eenmaal snel aan hoge bedragen. Goed spul is duur, tjah.. Als je echt iets moois wilt kun je met 1 doos al zo aan de 400 zitten hoor.
Dit jaar niets. Mijn man heeft nachtdienst, en ik ben dan 28 weken zwanger en heb een kleine thuis. Dus ik blijf lekker thuis. Maar anders halen we in Belgie wat vuurwerk ( wij wonen op de grens) . Meestal rond de 100 euro.
Rond de 200. Dit doen wij met 3 stellen. Dus de kosten delen we. Dit is prachtig siervuurwerk uit Duitsland. Gewoon van de Lidl.
normaal is mijn man er nogal gek op (een paar honderd euro gek) ik houd er niet van maar goed de kindjes vinden het ook erg mooi. Dit jaar geven de een hele hoge kans op regen dus vind ik het helemaal niet waard (zonde van je geld) dus ik heb een kinderpakketje gehaald (van de dingen die je op de grond kan gooien, gewoon binnen, en knalkoordjes e.d.) en wat sterretjes... dus eigenlijk zo goed als niets...
Nee ik geef niks uit, kijk wel toe hoe anderen hun geld de lucht in knallen Misschien als mijn dochter wat ouder is dat ze dan eens samen met papa iets wil gaan afsteken later. Maar dan houden we het bij kinderdingetjes of een paar mooie sierpijlen ofzo.