Hoeveel geld geven jullie aan vuurwerk uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pompeltje, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel euro geven jullie uit aan vuurwerk

1. niks

2. max 50 euro

3. max 100 euro

4. max 150 euro

5. max 200 euro

6. max 250 euro

7. max 300 euro

8. max 350 euro

9. max 400 euro

10. meer dan 400 euro

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

helemaal niks. ik kijk liever achter het glas hoe een ander zijn/haar geld de lucht in schiet.

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn vriend wil het hele jaar niks. Maar vuurwerk, daar is de gek op.
    Hij staat altijd met de kinderen buiten af te steken. Vorig jaar zijn we in Duitsland geweest bij de Liddl en hebben voor 256 euro de hele kofferbak vol.
    Dit jaar heeft die voor 403 euro besteld. Kreeg die nog eens voor 250 euro vuurwerk erbij.
    Moet wel eerlijk zeggen hij krijgt er 6 grote mega potten bij en hij gaat er 3 verkopen aan een kennis.

Ach ik weet niet beter mijn vader had altijd giga veel vuurwerk , stond tot laat af te steken.
    Ik vind persoonlijk zonde van het geld maar hij zeurt ook niet als ik een iPad koop bijvoorbeeld dus dan mag hij 1x per jaar los gaan haha.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een paar euro voor wat sterretjes, meer niet.

4. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    hier 15 euro. alleen wat fonteintjes. Ons meisje krijgt er toch nog niet zoveel van mee

5. Emmaleigh

Emmaleigh Actief lid

20 dec 2012
    105
    0
    0
    Dit jaar helemaal niks. Mijn man vond het vroeger als jong mannetje wel leuk om vuurwerk af te steken met zijn broer maar nu helemaal niet meer. Zijn broer koopt nog steeds elk jaar voor honderden euro's aan vuurwerk (ze hebben het ook vrij ruim...) maar we vinden het altijd zo zonde van het geld. Het is binnen no-time op en er zijn genoeg anderen die ook vuurwerk afsteken. Gebruik het geld liever voor wat anders.
    Mijn man wil wel straks al we een kleintje hebben een klein pakketje met een paar vuur pijltjes en sterretjes kopen om in de tuin af te steken voor ons kindje voor hij/zij gaat slapen maar meer ook niet. Vind vuurwerk zelf dood eng trouwens, durf zelfs geen sterretjes af te steken. Blijf liever veilig binnen met oud en nieuw :p

6. knap

knap Niet meer actief

25 euro. Voor mij hoeft het echt niet maar mijn zoon is jaja een echte jongen die vuurwerk wil afsteken o en ik ben er zo blij mee not maar ja kleine jongetjes woorden groot en hij heeft nu al voorpret. En bidden tja dan bid ik echt dat alles maar goed gaat. Verwacht van dochter lief niet dat ze gek woord op vuurwerk al hoe wel mama ik ook vuurwerk jaja schat je krijgt een sterretje die een meter van je af aan mag haha:(

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    hier zo'n 150-200 euro.
    veel geld maar hij heeft t zelf gespaard ervoor

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    niks er word hier zo veel mooi vuurwerk afgestoken dat we liever daar naar kijken.....

9. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Wow, ben echt verbaasd dat 70% niks uitgeeft aan vuurwerk! Maar ja, vrouwen op zwangerschapspagina zullen dan ook niet de standaard klanten zijn van de vuurwerk gigant.:D

Hier geven we ook niks uit aan vuurwerk, maar hier in Massachusetts is het dan ook altijd verboden om vuurwerk af te steken... Met oud en nieuw is het dan ook doodstil op straat, geen knalletje of vuurpijltje in de lucht. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook wel lekker; ik weet zeker dat m'n kinderen het helemaal niks zouden vinden!

10. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hier 100 euro en bevriend stel 100 euro

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij kopen eigenlijk bijna nooit vuurwerk,voor maximaal €50 of €100 heb je ook echt alleen maar flutdingen..stelt niets voor.
    Onze buren 2 huizen verderop hadden vorig jaar voor €2500 aan illegaal knalvuurwerk,het leek wel een oorlogsgebied hier buiten..verschrikkelijk! Roos was net 2 dagen oud,wat was ik bang dat ze zou schrikken maar mevrouwtje sliep heerlijk door..

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

niks ik vind het zonde van het milieu en zonde v/h geld

13. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Toevallig is manlief nu wat halen in duitsland. We delen de kosten met 3 stellen, dus blijven zeker onder de 50 euro. Denk zon 20 per stel.

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

140 euro.

Ik vind het teveel, maar mijn vriend vind het allemaal prachtig.

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
  16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    dit dus...
    misschien koop ik wat goedkope sterretjes voor mn zoontje. Maar verder niet.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heel mooi!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier bij de Action van die simpele fonteintjes en sterretjes gehaald. Verder niks.
    Er zijn achter onze straat altijd 2 die erg mooi vuurwerk hebben, daar genieten we van.
    Ik weet nog wel vroeger ging mijn vader in de tuin vuurwerk voor ons afsteken. Geen dure dingen gewoon een klein pakketje.
    Erg mooie herinneringen aan.
    Als de meiden ouder zijn is het leuk als mijn man dat ook gaat doen. Maar heel veel geld eraan uitgeven? Nee vind ik zonde.

19. tuc

tuc Niet meer actief

2500 euro amai!!!

20. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Niks, vind het zonde vanmijn geld.

Ik kijk het mooie wel van een ander af in de lucht :p

Ik heb vuurwerk nooit wat gevonden

Deel Deze Pagina