Helemaal niks! Wij gluren bij de buren... . Al jaren trouwens... Ik vind het prachtig, maar heb zelf niet heel veel met afsteken en ik vind het bovendien zonde om mijn geld zo de lucht in te schieten... En hier in de binnenstad van Utrecht pakken ze normaliter wel uit, dus genoeg te zien... Met wat ik er voor over heb komt er net een suf straaltje vuurspetters uit en bij gods gratie een gilletje .
Dit jaar doen we me 6 buren samen a 25/30 euro per stel. Is voor het eerst maar vind het voor nu wel leuk!
Helemaal niks! Wij hebben vietnameze buren, dus alles wat wij kopen valt toch in het niet bij wat hun hebben!
Helemaal niets! Maar kennissen komen met oud op nieuw en die heeft wel veel uitgegeven aan vuurwerk, en die komt hier dus vuurwerk afsteken
De buren steken echt heel veel vuurwerk af, dus dat is altijd wel mooi om naar te kijken.. Dit jaar doen we niks, normaal zo tussen de 50 en 100 euro.. Maar heb dus niks ingevuld
Hier niks vind het zonde van het geld en daarbij zijn onze middelste poes er ontzettend bang voor die zit 2dagen in een hoekje te grommen en te blazen naar alles en iedereen dus ik vind het ook nog eens zielig voor de dieren. Ik kijk dus wel bij een ander mee
WIj wonen in Belgie en daar wordt geen vuurwerk afgestoken door particulieren ( of in ieder geval niet veel ) maar door de gemeentes zelf dus wij geven niks uit aan vuurwerk. Daarbij ben ik bang voor vuurwerk , mijn neefje heeft zijn hand er afgeknalt jaren terug door een rotje wat ontplofde in zijn hand dus ik heb er niet veel mee , vind het ook zonde van het geld
Hihi, ik kijk gratis naar het vuurwerk van de overbuurman. Heeft te veel geld en dus echt prachtg vuurwerk. Kijk liever daarnaar dan me eigen geld weg te schieten
ik lees net in het AD dat nederland nu 75 miljoen euro de lucht in knalt !!!! en een serious request actie levert 12 miljoen op...........
Gekozen voor 'max 50' maar niks komt eigenlijk dichter in de buurt, want we hebben voor 10 euro gekocht en doen daar waarschijnlijk 2 of 3 jaar mee, hahahaha!
Ik hoop niks Hoorde vriendlief er wel over... maar de laatste dagen niet, dus ik houd wijs mijn mond, dan hoop ik dat hij er ook niet meer aan denkt En anders zou het max 30 euro zijn ofzo.