Krampen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elena, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ik heb gister toch zn erge krampen gehad ik kon niet meer lopen van de pijn. Ik heb dit nog nooit gehad :( Met name aan de linkerkant net onder mijn ribben en het trok door naar mn rug.

Het begon om een uur of 4 gister middag, het leek wel een soort honger gevoel. Het werd zo erg dat ik alleen maar gebukt kon staan.

Na wat te hebben gegeten ging dit echter niet weg.
    Uiteindelijk om 6 uur naar mn bed gegaan waar ik in elkaar gedoken ben gaan liggen en waarna het is weggetrokken.

Heb ook steeds met vlagen ergens trek in (vooral vette dingen) en dan moet en zal ik dat eten..

Zou het kunnen komen omdat de :evil: komen (al waren dit zeker geen ongi krampen) of iets miss iets anders ;)

Liefsss

2. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Je bent 4 dagen overtijd?

Zo ja, testen!

3. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Klopt! Heb vrijdagavond (had de test eigenlijk beter in de ochtend moeten doen, maar kon mezelf niet weerhouden) een digitale CB test gedaan en daar stond op niet zwanger. Alleen wat me wel opviel was dat toen ik het staafje eruit haalde dat er heeeel licht een 2de streepje te zien was, maar of dat nu hetzelfde is als bij een gewone test?

4. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Nee bij die testen mag je niet naar de streepjes kijken helaas.
    Anders even de testen van de kruidvat halen, schijnen gevoelig te zijn.

Succes!

5. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Jammer hor hihi :p

Het zit me toch niet helemaal lekker denk dat ik morgenochtend nog maar eens een testje doe aangezien ik ook best onregelmatig ongesteld ben kan mijn cyclus ook iets langer ok korter zijn dit keer.

Bedankt iig!

Liefs

Deel Deze Pagina