Ik weet zo gauw even niets... Ik weet wel dat ze bij Bol.com nu op bepaalde dvd's/dvd-series flinke korting hebben! Misschien kan je daar nog wat ideeën opdoen?
cougar town, echt een aanrader! gewoon lachen met coutney cox one tree hil maar niet echt voor op vakantie vind ik dan
Ik weet of je van comedy houd? Maar King of Queens & Married with children zijn ook errug leuk, krijg er zelf nooit genoeg van Csi Miami, Csi New York, Csi Las vegas (ben geen Csi gek hoor ) Friends, Prison Break, 24, Nikita, Criminal minds, Van god los
Breaking Bad Seizoen 1-4 (retegoed, spannend, cliffhangers en vooral verslavend!) deze serie moet iedereen gezien hebben! Voor te lachen de Britse komedie Miranda.
supernatural merlin echt superleuk. charmed. friends will and grace buffy angel csi big bang mike & molly. criminal minds is ook top. flashpoint uhm ik kan nog wel even doorgaan
Mcleod's Daugthers!!! 8 seizoenen lang heeel veeel kijkplezier!! Ohh wat blijf ik het toch jammer vinden dat het na 8 seizoenen stopte Gelukkig is het nu ook weer elke werkdag te zien op net 5!!
Borgen The Bridge Sopranos (maker van Mad Men) Niet gezien, veel goeds over gehoord: - The Killing - King of Thrones
wat grappig, zoveel mensen zoveel meningen. the killing vond ik zelf traag, heb 1 seizoen gekeken.. breaking bad vonden wij echt vreselijk, na 3 afleveringen gestopt! Lost hebben we ook gekeken, dexter ook geweldig, the sopranos ook meer dan geweldig! mijn man wil king of thrones kijken.. ik ga ook beginnen met een detective, midsummer murders..
Gouwe ouwe... Nightrider Loveboat Fresh Prince off Bell Air Rosanne Herbie (ok zijn films maar wel in een box) A team