zouden jullie dit doen? Bingo Hotel 3* Turkse Riviera. Extra voordelig op vakantie met de 3* Bingo. Reis naar het prachtige Turkije. het is een reis voor 8 dagen naar de turkse riviera maar je weet niet welk hotel het is.
Dit zou ik niet doen. 3 sterren is in Turkije idd niet veel. Heb zelf een keer in een 3 sterren hotel gezeten in Turkije. Maar was erg slecht. Er kunnen goeie bij zitten maar het is echt maar net wat je treft.
Ik heb het nooit zo op deze aanbiedingen. Zou idd goed een bagger hotel kunnen zijn en dan heb je geen poot om op te staan want dat wist je van tevoren.
nee turkijke idd minstens 4 sterren. moet er wel bij zeggen dat ik de eerste keer een drie sterren had en dit was redelijk maar ook een beetje geluk denk ik.
Ik zou een bingo wel doen! Lijkt me erg leuk (wil het altijd nog een keer doen) en vriendinnen van mij vonden het super! 3 sterren is niet veel, maar het is maar net wat je ervan verwacht
nee zou het zeker niet doen. Ik moet zeggen vind het ook niet echt goedkoop als ik zo kijk. En 3* is echt niks. Zeker niet in Turkije. ben er 4 keer geweest maar 3 sterren hotels zijn daar niks waard.
Je kunt op tripadvisor.com hotels checken. Kijken wat anderen er van vonden... misschien is dat een idee?
Ik zou dit niet doen. Drie sterren is weinig in Turkije. Bij een kennis van mij sprongen de vlooien uit de matrassen en werd er slecht schoongemaakt. Ook was het eten eenzijdig en niet lekker. Daar zit je dan.... te wachten tot je weer naar huis kan.
ik zou het ook niet doen wil graag van te voren weten idd welk hotel enzo check ook alles via www.booking.com, daar staan altijd cijfers bij gegeven door reizigers
ik heb wel eens een bingo gedaan in turkije. Ik kreeg een super mooi hotel. Maar denk dat ik mazzel had. Volgens mij was dat wel een 4* bingo
Geen ervaring met turkije wel met een bingo reis bij een andere organisatie en dat was erg goed bevallen. Hoewel ik die onzekerheid van waar je komt te zitten wel erg spannend vond hoor. Dus ik zou het zeker doen maar dan 4 of 5 sterren; gezien bovenstaande reacties.
beetje late reactie mischien, maar wie weet voor de volgende x ik zou zeggen wel doen!!!! ik heb het vorig jaar gedaan naar bulgarije en daarvoor naar turkije ook een bingo was super goed.. kijk even naar de hotel op de site met 3* want je krijgt pas te horen in je transfer naar welk hotel je gaat maar hij moet wel op de site staan dus dan kan je het niet een beetej doorlezen wat je er van kan verwachten van alle hotel opties ..