Hoeveel geld opmaken per week?

Discussie in 'De lounge' gestart door kellebell21, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Genaio, maar jij bent dus alleen met dochter...wij zijn met 5 waarvan twee kinderen echt gewoon mee eten, 9 en bijna 8 jaar. En dreumes met luiers, man die verder weg werkt waardoor er flink getankt moet worden...man die veel sport en dus ook veel eet. Ik denk dat het appels met peren vergelijken is. Ik denk dat wij op een magere week op 200 zitten en een dure week 400. Laat ik zeggen dus gemiddeld 300. Ik vind dat ook echt teveel, maar met een wat groter gezin ontkom je er bijna niet aan denk ik.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Ligt eraan welke week...
    De week dat de huur betaald wordt natuurlijk véél meer dan andere weken.

3. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    80€ per week en dat maak ik niet eens op xD

4. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hier gezin van 6 personen en met diesel 150 euro per week

5. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Boodschappen 100 per week (5 personen, incl luiers, schoonmaakmiddelen en shampoo etc). De rest vind ik lastig in te schatten: sportlidmaatschappen, tijdschriftabonnementen, benzine, cadeautjes en kleding heb ik niet zo'n kijk op. Aan uitjes geven we niet zoveel uit. We wonen naast het bos en een boswandeling kost niets. Af en toe naar een pretpark, museum, dierentuin of zwembad, maar dat is per jaar in totaal denk ik een keer of 6. Maar eigenlijk vermaken de kids zich ook prima met vriendjes thuis!

6. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    Gezin van 4. Tussen de 200 en 250

(boodschappen, luiers, kleding, leuke dingen, verzorgingsproducten en schoonmaak, dus alles behalve de vaste lasten. (brandstof rekenen wij tot de vaste lasten))

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    De 400,- van mijn eerste antwoord zijn exclusief benzinekosten, die heb ik namelijk meegenomen in de vaste lasten.
    Ik weet wat de vaste lasten zijn en wat er per maand over blijft dus vandaar 400,- per week. Ik vind het zelf ook veel voor een gezin met 1 baby. Ik heb geen idee waar het allemaal blijft eigenlijk. We halen wel boodschappen bij Albert Heijn, maar kopen niet veel kleding. Wel regelmatig nog dingen voor het huis omdat we recent verhuisd zijn

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat verschilt per week. De ene week is het veel de andere week weinig.

Onze vaste lasten zijn rond de 1000 euro. Daar bovenop komen kleren kadootjes reparaties nieuwe dingen bla bla. Geen idee hoeveel. Als de rekening leeg is houdt het op he ;)

9. Nynke1981

Nynke1981 Actief lid

3 mrt 2016
    253
    1
    0
    100 aan boodschappen zoiezo, dan moet er nog wat in de tank van de auto...reken 20 euro. Voor de rest is het verschillend....net of ik iets nodig ben, of dat we ergens heen moeten ofzo

10. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Met de vaste lasten erbij dan zitten wij ook wel aan de 400 per week gemiddeld. Maar gewoon aan uitgaven naast de vaste lasten is het €100 euro per week waarvan 40-60 voor boodschappen en 11 euro voor luiers. De vierde week hebben we dan geen luiers nodig. Kleding kopen we bijna nooit dan komt er eens twee keer per jaar 100 euro bij.
    Wij zijn met vijf personen.

11. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met vaste lasten erbij gerekend zitten we veeeeel hoger. We hebben helaas gewoon flinke lasten. We zijn wel dingen eruit aan het doen nu, mijn sportschool a 60 euro bijv. (helaas) en eind van het jaar gaat mijn mobiele abbo eruit. Maar we zitten echt wel op zo'n 2200 euro aan alleen al vaste lasten, daar komt de rest dan nog bij, eten, tanken etc.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik denk 120 tot max 200 per week. Dit is inclusief boodschappen en tanken.
    Kerstperiode en als we uitstalpes doen meer maar dat is niet wekelijks

Ik verdien rond de 900 euro per maand en dat geld gebruiken we voor boodschappen, cadeaus, tanken en gedeeltelijk aan uitstapjes.

13. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Wow 400 per week dat is wel heel erg veel😰

14. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Wij hebben nu sinds 2 maanden onszelf een budget gegeven van € 1000,- per maand. Dit is voor de boodschappen en alle overige uitgaven zoals spullen bij de drogisterij enz. KLeding rekening ik hier niet bij en tanken ook niet.
    Met € 1000,- is het wel goed te doen. We pinnen dit aan het begin van de maand en leven dan uit "een potje".

15. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Jullie reacties helpen me echt! En laten me inzien dat het dus echt veeeeel te veel is! Keep on girls ;)

Misschien lukt het dus wel wekelijks een mooi bedrag opzij te zetten!

16. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.898
    113
    't Gezellige Brabant
    90 p.w aan boodschappen en 250 p.m aan variabele uitgaven. Gemiddeld denk zo'n 150 per week dan incl. boodschappen. Wij zijn met 4, zoontje nog in de luiers en 3 kippen :)

17. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Per week geen idee, de ene week minder dan de andere week.
    Maar per maand hebben we een budget van €950 voor losse uitgaven.. Hiervan betalen we boodschappen, kleding, uitjes, cadeautjes. Benzine rekening ik niet mee. Jassen en schoenen gaan ook niet van dit budget.

Hiervan komen we prima rond.

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Het verschilt, maar ik denk gemiddeld zo'n 65 euro per week. Boodschappen + extra's. De ene week is het 40, de andere week 80 euro.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben ook niet zuinig met geld uitgeven, maar 400 per week vind ik wel veel ja.

20. Veera

Veera Niet meer actief

80 euro per week ongeveer aan boodschappen
    Het scheelt trouwens echt enorm als je bijv naar de Lidl gaat ipv Albert Heijn heb ik wel gemerkt

Deel Deze Pagina