nou die van mij kijkt de halve avond voice of holland of maakt haar huiswerk. Ik vind 4 euro per uur erg veel hoor... Mijn oppasje is altijd super blij met het bedrag.
Bij het ene adres kreeg ik 20-30 euro per avond van zon 4 a 5 uurtjes. Bij de ander 40 euro, maar dan kwam ik rond 10uur savonds. Bleef slapen, haalde de kleine uit bed, badderen, ontbijten, spelen, hond uitlaten en wachtte tot ouders wakker werden zo tussen 11 en 12. Die mensen werkten 's nachts. Voor 2 nachten kreeg ik 80euro. Vond ik als 16jarige erg leuk!
Het is al zo'n dertien jaar geleden dat oppassen mijn vaste bijbaantje was maar ik kreeg volgens mij vier gulden per uur, werd een beetje naar boven aferond en zo leverde een standaard avond van vijfeneenhalf, zes uur zo'n mooi rood briefje op. Waren ook wel twee echte monsters van vijf en drie, die in elk geval zeiden meer vrijheid gewend te zijn dan ik ze wilde geven moest echt wel aan de bak voor dat geld. (ze sliepen op 1 kamer, en maakten er een sport van een halfuur ruzie te maken over hoe ver de deur naar de gang open moest) Met dertien jaar inflatie lijkt drie euro per uur me heel redelijk. Maar je kan ook eens informeren bij andere ouders?
Ik zou 4 euro per uur geven .. Ze is er toch, en had ook wat anders kunnen gaan doen natuurlijk, bovendien draagt ze of de kids nu in bed liggen of niet een heel grote verantwoordelijkheid en vind ik zoals hier veel genoemd word je niet meer kan vergelijken met vroeger, want vroeger kocht je ook een brood voor 50 cent ipv de 1,50-2,00 euro nu. Alle prijzen zijn gestegen dus zon vergelijking gaat niet meer op. En stel je bent 4,5 uur weg dan lekker 1 of 2 euro naar boven afronden, is voor zon meid ook leuk om te zien dat het gewaardeerd word dat ze er is!
Ik zou idd niet te krenterig doen en Eur 4,- p/u geven. Ze heeft toch de verantwoordelijkheid over je kinderen tenslotte en of ze nou 14 of 34 is vind ik persoonlijk dan niks uitmaken.
Onze oppas is 14 en krijgt voor een avondje oppassen 10 euro (voor ongeveer 3 uurtjes). Ook al hoeft ze er alleen maar te zijn, ze heeft wel de verantwoordelijkheid. Maar dit is een mooi afgerond bedrag en voor haar een leuk zakcentje.
Hier een meisje van 16 en die krijgt 10 euro per avond. Na 12 uur thuis 15 euro. Dat gaf ze zelf aan, kreeg ze ook bij andere buren. Meestal past ze dan ongeveer 3 uur op. Als we wat vroeger weggingen of we zijn rond half 12 thuis, geef ik 12 euro. Ik paste vroeger op voor 5 euro per avond.
Wij betalen 6 euro per uur, ongeacht of de kinderen al op bed liggen of niet. Onze oppassen zijn trouwens allemaal op zichzelf wonende studentes van ongeveer 20 jaar.
Ik zou 4,- per uur doen. Dit verdiende ik ook toen ik op mijn 15de oppaste. Vaak is het toch een avond in het weekend op die leeftijd ging ik niet voor een tientje een hele avond oppassen. Ze is misschien jong, maar ze heeft wel de verantwoordelijkheid over je kinderen.
Hoi. ik ben 18 en nu zelf zwanger maar heb van mijn 12e tot 17e ook opgepassen. ik begon met bijvoorbeeld tien euro voor een avondje dat waren dan meestal 4 uurtjes de kindjes lagen dan al op bed hoefde niks te doen alleen als er wat was en kon verder doen wat ik wilde tv computer huiswerk. daarbij word er altijd aangboden wat lekkers en drinken te pakken dus zou ik voor 14 jaar ook niet meer geven dan zon 2.50 en misschein dan inderdaad afspreken 10 euro voor een avond. toen ik 16 was vroeg ik altijd 3.5 tot 4 euro per uur maar als ze lang wegbleven of dergelijke werd er vaak in overleg afgesproken dat ik 20 euro zou krijgen voor een avond. ook had ik een gezin aar deze afspraak was maar van te voren hebben gezegd dat als hetl aat zou worden ze me thuis zouden brengen en ik wat extra zou krijgen vaak was dit dan 25 euro. wel moest ik dan oppassen om kind van 2 en regelmatig op zijn twee broers van 12 en 14 (heb je niet echt omkijken naar) ik moest de kleine dan vermaken eten geven in bad doen indien nodig op bed leggen etc. soms kwam het ook voor dat ik moest koken maar dat werd in overleg gedaan! ik zou dus echt een bedrag voor de avond afspreken van tien euro en wanneer dit goed gaat kunje altijd wat extra geven als jullie je hier goed bij voelen
Wij geven 25 euro per avond, de ene keer zijn we 2 uurtjes weg en de andere keer 5 uur. Onze oppas is wel 19.
ik vroeg het me ook af. maar als ze nog maar 14 is kun je haar ook niet te lang alleen laten. tot 23 uur lijkt me eigenlijk wel voldoende. en ik zou haar dan wel even naar huis brengen/ meelopen. stel het is van 20 tot 23 dan is 10 euro wel een mooi bedrag toch? maar wel lekker wat drinken, wat lekkers voor haar halen en als ze al een tijd bij je komt met bijvoorbeeld sinterklaas/ kerst een kadotje geven.