Wij geven ongeveer 500 euro uit aan boodschappen per maand. De ene maand meer bijvoorbeeld bij verjaardag of grote groep eters. Maar 500 is ons budget maar eigenlijk is het elke maand wel meer! Wij zijn met 2 volwassen en 2 kleine kinderen (3 en 1 jaar).
2 volwassen en 2 kinderen, (met allergieën dus sommige producten zijn wat duurder) Ik reken meestal op 70.- per week. Soms grote inkopen als wasmiddel in de aanbieding of 3 pakken luiers per kind dan kom ik wel over budget hoor. Maar ik probeer aardig zuinig te doen want 1 inkomen.
Hier heb ik als budget 80 per week, maar daar gaan we ook van naar de snackbar, soms eens lunchen samen, als er een verjaardag is een cadeau enz. Redden we tot nu toe prima! Ik ben alleen met dochter van 3.
30 euro per week incl. alles. Maar wij zitten op dit moment in een crisis. Normaal gesproken zaten we denk ik rond de 50 euro in de week voor met z'n tweeën.
Wij hebben geen vast budget ik denk zeker 100 per week. En dan kopen we echt niet overdreven dure dingen. Ik lees hier regelmatig dat mensen van 50 p/w leven met 2 volwassenen en 2 kinderen. Ik vraag me echt af hoe je dat dan doet. Als ik brood, kaas (en ander beleg), limonade haal ben ik al zo 15 kwijt. Dan moet ik nog melkpoeder voor mijn dochter 7. Fruit en drinken voor mijn zoon voor school dus dan zit ik al op de helft. En dan nog het avondeten luiers en billendoekjes etc. Nou ik vind het echt knap als dat allemaal kan.
140 euro per week nu met 5 personen en 2 rottweilers en 3 poezen.. En dat is omdat we het nu beter hebben sinds ik werk.. Hiervoor moesten we het doen met max 100 euro liever minder en dan rookte we ook nog ...
Hier vaak ongeveer 150 pond per week. Maar heb niet echt een vast budget. Is inclusief luiers, melkpoeder en Olvarit. Hondenvoer koop ik ergens anders. Probeer veel biologisch te kopen en we eten ook elke avond vlees of vis.
Ik heb een budget in gecalculeerd van 500 euro per maand. Dit is inclusief verzorgingsproducten en luiers voor dochter. Ik heb vorige maand is even alles opgeteld en hadden ruim 720 euro uitgegeven aan boodschappen etc. dit vindt ik veelste veel dus hebben nu 500 euro contant opgenomen om de uitgaven wat meer onder controle te krijgen. We leven wel erg gezond, veel fruit en veel groente. Vlees en beleg kopen we vaak bij de slager. Als we straks met z'n viertjes zijn hoop ik met dit budget ook rond te komen. Mocht dit niet lukken zal dit budget opgehoogd worden naar 600 euro.
Hier momenteel 45 per week. We zijn met 2 volwassenen, een hond en 2 poezen. Ik maak zelf brood, we gaan voor beebje wasbare luiers gebruiken en hebben heel veel zelfgekweekte groenten in onze vriezer.
400 euro per maand, 2 volwassenen, 2 kinderen waarvan 1 in de luiers en flesvoeding en 1 kat die speciaal voer nodig heeft. De ene keer komen we makkelijk uit de andere keer is krapjes, ligt er een beetje aan of we luxe dingen kopen of bijvoorbeeld eens wat afhalen wat we hiervan ook doen.
Tussen de 500 en 600 euro. En dan doen we niets geks. Maar ben wel van de vaak wat duurdere producten. Brood van de bakker, verse soep in het weekend, biologische groente etc. En een A-merk wasmiddel (maar dan wel weer kopen in de aanbieding). We zijn een gezin van 4, met 2 katten en 2 konijnen (welke ook dure voeding gebruiken )
Tussen de 50 en 70 euro per week inclusief wasmiddel, luiers (tweeling) en verzorgingsproducten. Gezin van twee volwassenen en drie kinderen.
Op dot moment zijn wij met twee personen (nouja, 2,5 ) twee katten en een boel vissen (geen idee hoe veel het er zijn). Per week hebben wij een boodschappenbudget van 50 euro. 200 Per maand dus. Hieronder vallen ook toiletpapier, wasmiddel/verzachter, vuilniszakken etc. Is heel prima te doen. We zullen binnenkort uiteraard omhoog gaan hierin, maar hoe veel dat gaat zijn