Dit deden wij idd ook! Nu maak ik in het weekend een lijstje met wat we nodig hebben en een 'weekmenu'. Dat halen we dan op maandag. Scheelt echt enorm veel!
Wij zijn met zijn 2 en en geef tussen de 100-150 per week uit. Houden van goed stuk vlees en eten veel vers.en houden van nieuwe gerechten proberen
Hier 2 volwassenen een peuter, een kat en twee konijnen. En een budget van 50,- in de maand. Ik maak 350,- over na de boodschappen rekening en wat over is stort ik Baarnse spaar. Soms halen we veel drank, wasmiddel of andere dingen op voorraad dus vind wat speling wel fijn.
Ongeveer 110 euro inclusief verzorgingsproducten en kattenvoer. We zijn met zijn vieren en ik bestel alles online bij de jumbo. Een paar jaar geleden zaten we een periode krap bij kas en deden we het voor 55 euro bij de Aldi. Het extra geld dat we nu besteden is echt luxe en niet perse nodig. Als je wilt besparen betekent dat je keuzes moet maken tussen wat nu echt nodig is en wat niet.
Ongeveer 150 euro per week. Zijn samen en zijn nogal makkelijk in "lui" eten halen. Dus veel traiteur en keurslager. Simpelweg omdat die beter koken dan ik
300-350 euro per maand. We zijn met 2 volwassenen en 1 baby. Dit is voor boodschappen, wasmiddel, voeding Noud en luiers/doekjes
Ongeveer 100 euro per week; voor 3 mensen en 3 katten. Benzine voor de auto & cadeautjes voor anderen niet meegerekend. We hebben dan wel een hoop luxe artikelen meegenomen. Luiers & kattengrit ook inbegrepen. Afgelopen week 116 euro omdat er wat grote dingen op waren die je niet elke week koopt (ineens de zak aardappelen op, wc-papier, luiers, doekjes en gewoon een halve vlaai omdat het kon ) maar verleden week 90 euro omdat we gewoon rustig aan deden. Het zou nog wel veel minder kunnen en ook met minder merkartikelen; maar dat is gelukkig (nog) niet nodig. We zouden kunnen bezuinigen op de boodschappen, we kiezen er alleen voor om het niet te doen. Mijn partner is overigens helaas erg van de impulsinkoop en ik veel van het nieuwe-dingen-proberen. Dat werkt ook niet mee.
Wij hebben per maand 300,- voor de boodschappen. Wij halen boodschappen bij de Boni en daar ga ik eerst online winkelen zo kan ik zien wat ik kan halen. De max is 70,- per week zonder brood, dat betalen wij 1x per maand. Het geld wat over is gaat in een potje voor als wij wat extra's nodig hebben. Wij zijn met 2 volwassen en 2 kinderen (kleine eters).
Tussen de 50 en 100 euro per week. Ligt eraan wat ik nodig heb. Zou misschien nog minder kunnen maar hoeft niet en ik wil het ook niet echt. Ik koop gewoon wat ik nodig heb of wil hebben. Hier zit trouwens alles dan in ook wcpapier en wasmiddel etc (al koop ik dat vaak groot in één keer) Wij zijn met zijn drietjes.
Geen vast budget. Ene week veel meer dan de andere, o.a vanwege het groots inslaan van aanbiedingen. Maar we proberen erg zuinig te leven, we gebruiken geen pakjes/zakjes, weinig vlees, geen alcohol en amper frisdrank.
wij zitten op 60 á 70 voor booschappen per week (voor enkel eten) zal ongeveer een 260 pm zijn incl verzorginsproducten. Wij zijn met 2 volwassenen, een peuter (nog niet zindelijk) en 2 katten thuis
Zo'n 60 euro per week, twee volwassenen, een baby en een kat. Dat is inclusief luiers/doekjes, alles voor de kat en verzorgingsproducten.
Hmm ergens rond de 60-80 euro per week. Het.is ook wel eens 50 euro en met verjaardagen is het wel eens over de 100 euro. We halen wel veel vers, maar ook veel B merk producten en houden ook wel van een lekker hapje s avonds ofzo.
We leggen er 450 euro per maand voor weg. Maar ik red het daar nooit mee. Meestal kom ik ongeveer 100 euro te kort. Zitten wel de luiers bij in. Kattengrit niet. Wij zijn met 2 volwassenen, 1 peuter en 2 katten. Moet wel vermelden dat ik de enige vegetariër van het gezin ben en daardoor ook vaak "dubbel" kook. Wij doen de boodschappen bij de AH of Jumbo.
Ongeveer 40 per week met een volwassene en twee kindjes. (Toen wij met zn vieren waren gebruikte we ook niet meer trouwens). Afgelopen weken wat vaker van acties veel ingekocht waardoor ik vandaag voor de week boodschappen maar 19 euro kwijt was (alleen eten). Mensen vinden dit altijd weinig maar ik koop alles wat ik nodig heb en zin in heb.. Daarom verbaas ik me vaak ook over mensen die meer geld gebruiken per week en dan over armoede spreken. Wij komen namelijk echt totaaal niets tekort, in tegendeel!