Tussen de 75 en 100 euro per week voor 2 volwassenen een peuter een baby en 2 katten. Dit is incl alles. Luiers, voeding, shampoo, kattenvoer en grind etc.
Wij geven tussen de 70-100 per week aan boodschappen uit. Zijn met 2 volwassenen en 1 peuter. Sinds begin dit jaar doen we wel bewuster boodschappen en gaan nu ook meer naar de Lidl bijvoorbeeld.
500 per maand. Doen sinds een paar maanden online boodschappen en dat scheelt echt enorm! Ga nog wel naar de bakker voor brood, want dat vinden we niet lekker uit de supermarkt.
Ik hou het eigenlijk nooit bij maar gok op zo'n 150 euro per week. Sommige dingen die wij graag eten en drinken kosten wat meer dus dat tikt helaas altijd snel aan (noten, wijn, koffie, biologisch vlees, vis, blauwe bessen) Verzorgingsproducten en luiers tel ik niet mee, die komen niet uit de supermarkt.
brood 8,00 Beleg 15,00 Groente 15,00 Melk 12,00 Vlees/vis/ei/kip 25,00 Wasmiddel 5,00 cosmedica 7,50 overige 10,00 97,50 Dit ongeveer bijv. wasmiddel staat 5 euro maar dit haal ik 1x per maand,
Brood 15 euro Beleg 15 euro Vlees 40 euro? Fruit 20 euro Groentes 15 euro Nootjes/Chips 10 euro Drinken (koffie en weekend frisdrank) 7 euro Wasmiddel/vaatwastabletten etc wisselend en dan nog wel luxe dingetjes, verse broodjes in het weekend etc. Vind het iig niet heel ruim met 150 inclusief verzorgingsproducten.
Een snelle schatting. brood 5/7 euro, kost 68cent melk 8 euro, kost iets van 80 cent. Ik ben aan het diëten om bij te komen en drink nu veel volle melk voor shakes. Van groenten koop ik alleen soms een zakje soepgroenen. Ik krijg veel van mn ouders, hun hebben een grote groentenbak. Super biologisch fruit, ik schat zo een 10/15 euro vlees ook rond de 10 euro Verder geen idee, ik koop waar we zin in hebben maar we nemen wel meestal het albert heijn merk.
Mijn lijstjes zijn nogal standaard haha. Alleen qua groenten/fruit kopen we vooral wat in de aanbieding is en seizoensgroenten het liefst, dus dat verschilt per seizoen nogal. Misschien een beetje off-topic, maar heeft iemand ervaring met het marseille wasmiddel van de Lidl?
Dit keer naar degenen die (in mijn ogen) veel uitgeven. Degenen met weinig boodschappenschappengeld hebben al een topic waar je dat kunt zien
Haha, ik stel mij daarbij gewoon veel alcohol, sigaretten en afhaal voor... Zal misschien ook wel een beetje bevooroordeeld zijn hierin.
Gemiddeld onderstaand: 1x per week AH 90 euro 1x pwk bakker 10 euro 1x per week AH 20 euro 1x pwk markt (poelier, groentekraam en viskraam) 30 euro Gemiddeld 150 euro. Hier zitten over het algemeen geen verzorgingsartikelen bij, die koop ik bij etos/kruidvat wanneer nodig eo in de aanbieding en er komt 1x per 2 mnd ook nog 50 euro bij voor kattenvoer en kattenbakvulling
Brood 15,- (incl afbakbroodjes, cruesli, ontbijtkoek etc) Vlees 20,- Vleeswaren 10,- Kaas 10,- Dieren 6,- Melkproducten 12,- Groente 15,- Fruit 15,- Wasmiddel, schoonmaakmiddel, shampoo etc 10,- Luxe (chips, koek, toast, snoep) 7,- Dranken (koffie, fris, ranja) 10,- Dit is een schatting hoor.
Toevallig gister boodschappen gedaan, even hard nadenken: brocolli spruiten krieltjes 2x komkommer 1x paprika 6 romatomaten snoeptomaten 2.5 kg mandarijnen 8 appels 8 bananen 2x bak gesneden fruit (35%) mini watermeloen 2x bak druiven wit veldsla zuurkool shoarmareepjes 4 stuks kipfilet 3x zalmfilet 4x kipsnitzel verse pasta spekreepjes 3x broodbeleg vers 1x milner kaas 1x kips minismeerworstjes 2x bruine bonen 1x rookworst rijstewafels eieren babybell kaas krentebollen 1x geraspte kaas 3x houdbare melk 1x tuc koekjes 2x magere yoghurt 1x franse kwark 1x knijpzak toetjes 2x pak sap 1x 2.5 liter verse melk 1x optimel drink becel olijfolie bak en braad aluminiumfolie Volgens mij was dit het, moest 85 euro afrekenen bij de kassa Qua groente en fruit red ik het tot woensdag, dan haal ik op de markt weer bij tot zaterdag
Hier gemiddeld zo'n 125 euro per week, 2 volwassenen en 2 kinderen en een dwerghamster (die kost aan voedsel en bodembedekking een tientje per jaar denk ik ). Afgelopen maand zaten we op 146 euro per week, maar hadden dan ook een verjaardag (o.a. kaas op de markt gekocht en jenever bij de slijter, was bij elkaar 40 euro). Wij kopen bijna altijd bio vlees (in ieder geval minstens 1 ster) en ook wel biologische zuivel (2 pakken melk en 2 pakken yoghurt). Brood van de Aldi en Lidl vinden we niet lekker, halen we bij de plus. Bij de Lidl halen we het grootste deel (groente, fruit, pasta, boter, kaas, lekkere broodjes op zaterdag, wc papier, limonade, pakjes drinken), dat is altijd rond de 50 euro. Dan nog bij de plus ongeveer 35 euro per week (brood, crackers, bio spul en vleesvervangers, pakjes drinken). En dan nog wat dingen bij de aldi (bv. billendoekjes, voor de handen ) en de kruidvat, soms Jumbo of Albert Heijn. Wij drinken zelf trouwens haast geen frisdrank. Ik drink water en thee en héél soms cola, mijn man drinkt naast water en thee, limonade en melk. De kinderen drinken 1 keer per dag een pakje. Flessen frisdrank en grote pakken appelsap enzo kopen we alleen met verjaardagen.