Raak je pinkpop kaarten nog kwijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Catmommy, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Op 5 en 11 juni komen onze favoriete bands naar Nederland die hier helaas niet zo vaak komen.

Ik wil eigenlijk naar beide toe, maar de totale ticketkosten gaan 313 euro zijn plus nog alle benzinekosten en ook nog een overnachting want vanuit Limburg terug rijden is geen doen.
    En het zit zo dicht op elkaar...

Bovendien heb ik geen idee hoe we dan in het MMM traject zitten, wie weet zit ik dan precies rond een punctie waardoor een festival geen pretje is.

Pinkpop tickets voor 1 dag kosten 95 euro pp, dus het is zonde om ze te kopen en vervolgens niet te gaan.
    Maar wat is jullie ervaring, is het festival snel uitverkocht waardoor je de tickets nog kwijtraakt of blijf je ermee zitten omdat er tot het einde toe makkelijk tickets te krijgen zijn?

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Als pinkpop uitverkocht is, dan kom je de kaarten wel kwijt. Vaak is pinkpop wel uitverkocht. Maar lastig te zeggen of het dit jaar uitverkocht raakt. De zondag wel schat ik zo, maar de zaterdag??

3. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik betwijfel wel of het uitverkocht raakt..

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Ik ook..zeker de vrijdag en de zaterdag.

5. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat betwijfel ik dus ook..

Het gaat om Rammstein en die zijn 2,5 jaar geleden voor het laatst in Nederland geweest, ook op een festival.
    Ze komen niet vaak in Nederland dus ik wil ze eigenlijk ook weer niet missen. Maar ik ga het niet gokken om 190 euro te verliezen.

Misschien anders er maar op gokken dat er nog tickets over zijn. Als die er niet zijn dan hopen dat er nog tickets over zijn voor Rock Werchter in België op 1 juli en als dat er ook niet is dan hopen dat ze nog een concert gaan geven in Duitsland dit jaar:p

6. topper12

topper12 Niet meer actief

Met deze line-up betwijfel ik of het uitverkocht gaat raken. Ik bedoel: Paul mcCartney en Lionel Richie brengen over het algemeen nou niet veel festivalfans met zich mee :D
    Als het inderdaad niet uitverkoopt is het erg lastig om van je kaartje af te komen, tenzij je zakt in prijs. Als het wel uitverkoopt kun je vaak nog wel via ticketswap aan kaartjes komen. Ik zou het er op gokken dat er tegen die tijd nog kaarten zijn.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh die zaterdag raak je je tickets echt wel kwijt hoor

En tja mss vind de jonge generatie de line up minder... Juist de oudere generatie zal nu overwegen te gaan

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.190
    113
    Vorig jaar was ik de tickets binnen 1 uur kwijt. Maar goed, toen was de zaterdag ook binnen 2 uur uitverkocht.

9. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Waarom niet gelijk werchter dan? Ik vind werchter een fijner festival dan pinkpop. Ideaal daar is ook dat je losse camping tickets kunt kopen en dus goedkoop kan overnachten.

Zelf ben ik opgegroeid met pinkpop. Rende als kind daar buiten en op de camping rond en vanaf mijn 12e op het festival zelf. Vrijwel ieder jaar geweest en het hele weekend. Sinds de kinderen niet meer altijd een heel weekend. Dit jaar ga ik denk ik volledig overslaan. Heel misschien dat ik de vrijdag ga voor De Staat en James Bay (vind ik leuke muziek, maar eigenlijk niet voor een festival)

Wel dit jaar weer werchter. Verwacht dat er nog wat leuke bands toegevoegd worden aan de line up. Is pas voor de helft bekend.

10. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Zijn die kaarten tegenwoordig met gratis drinken erbij ofzo? Wat een belachelijke prijzen.

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Nee helaas maar volgens mij wel de koffie

12. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ohh rammstein.. wat had ik die ook graag gezien!.. Maar ik beval eind mei/begin juni als alles goed verloopt (waar we wel vanuit gaan :D) dus geen dagkaart gekocht.. Ik zou ze overnemen van je als ik kon!

Deel Deze Pagina