Hoi allemaal, hoeveelste generatie is jullie kindje. Mijn dochtertje is vierde generatie en haar overgrootoma vind dit helemaal geweldig. Het is niet echt iets bijzonders, maar ik vind het zelf heel mooi zo vier vrouwen. Vooral op foto's. Ben benieuwd.
mijn zoontje de 5de generatie. maar spijtig genoeg is mijn overgrootmoeder overleden toen hij 3 maanden was!
Kick is 4e generatie en dat terwijl ik zelf al geboren ben in 1972 Kick is 17 maanden Mama is 37 jaar Oma is 65 jaar Oude Oma zijn respectievelijk 91 en 93 jaar In mei wordt onze dochter geboren, ik hoop dan nog een 4 generaties met alleen maar dames te kunnen maken
Hier ook 4e generatie. Sil - mama - opa - overgrootmoeder. Overigens is mijn oma nu al 5 keer overgrootmoeder, dus het heeeele bijzondere is er een beetje vanaf, maar toch blijft het leuk
4e generatie! Het is wel Vrouw, Man, vrouw, man geworden... (oma(86 jaar) mijn vader (62 jaar) ikke (30 jaar) en dan mijn zoon (20 maanden) maar we hebben 4 generaties we staan al met zijn 4'en op de foto. Ik zelf sta op de foto als baby met mijn moeder, oma, en overgrootoma, dus wij hadden 4 generaties meisjes toendertijd.
hier is het 3 generaties. Dochtertje 10maand, Ikke 25 jaar, Oma 49jaar en 63 jaar. wat betreft bij mijn zoontje was het 4 maar wel man en vrouw door elkaar. Edit: Oma van mijn partner die is inmiddels overleden. Maar wel op dezelfde dag jarig als mijn zoontje.
hier 4 generaties vrouwen (oma, moeder, ik, dochter. Mijn oma is nog niet eens 70, dus 5e generatie zou nog kunnen over +/- 25 jaar hier ook 4 generaties mannen mijn zoontje, mijn man, zijn vader en opa, mijn zoontje is een stamhouder
De 5emijn moeder haaR Oma is nu 95 of 94 ? Helaas is haar moeder (mijn Oma jong overleden ) van mijn Zoontje's vader zijn kant weet ik het niet . . . Iik heb geen contact met m . . .zijn vader heeft mijn Zoontje zelfs nog nooit gezien .
Nathan is héél even de 5e generatie geweest. Mijn overgrootmoeder is helaas vlak daarna overleden. Nu is hij dus de 4e generatie. Het was trouwens wel: - Overovergrootoma - Overgrootopa - Opa - Mama - Nathan
4 generaties. Maud 13 maanden, ik 24 jaar, oma 49 jaar en overoma 72 jaar. Vroeger was het in mijn familie toen mijn overoma nog leefde, 5x 4 generaties. Ik merk wel dat het nu volgens mij veel vaker voorkomt.
Wij hebben ook 4 generaties. Al zijn het niet allemaal vrouwen. Overgroot moeder 72 Oma 49 Ik 26 Milan 5 mnd Van mijn vriends kant hebben we ook nog 4 generaties Overgroot moeder 85 Oma 55 Papa 31 en Milan Vind het wel heel leuk. Vooral de reaktie van mijn oma toen ik vertelde zwanger te zijn. "Ik ben blij voor jullie, maar toch ook heel erg blij voor mezelf".
Hier 4 generaties dames. Mijn broer is de 5e geweest in 5 generaties aan de mannenkant zogezegd. Helaas overleed de opa van mn vader vrij snel erna, maar ze heb destijds de krant nog wel gehaald.
hier ook 4 aan beide kanten van mijn familie, en beide kanten ook het eerste achterkleinkind. familie van mijn vriend 2e en 3e.
hier van de Mannen kant de 5de! keano is 1, mijn man 24, zijn vader: 52, zijn vader: 71, en zijn vader weer 94 helaas is de opa van mijn man een paar jaar terug aangereden en zit nu in een tehuis. hij kent ons niet meer en heeft zijn achterkleinzoon (keano) nooit gezien. mijn oma vind het maar niets dat ik moeder ben \(zal haar wel te confronterend zijn met hoe oud zij is )