Hier ook 4 generaties, Elise 4 maanden, ik 26, oma 55, overgrootoma 93. Alleen is mijn oma dus nu behoorlijk dement aan het worden en heeft ze het niet echt meer door. Wil nog wel een keer met zijn 4tjes op de foto.
aan mijn vaders kant de 4e genaratie en aan mijn moeders kant de 3e generatie helaas. ik heb geen broers, alleen zussen dus als je enkel naar geslacht kijkt dan houdt het snel op. overgrootopa is 75, mijn vader is 52, ikke 24 en dan onze kids 2/0 anders kant moeder 44, ikke 24 en kids 2/0. het zou nog een 4e generatie kunnen worden als alicia der moeder en oma evenaard en jong moeder wordt. moet der niet aan denken maar het zou mogelijk zijn. mijn opa en oma aan deze kant zouden nu 66 en 72 zijn maar zijn er helaas niet meer
hai, Onze dochter is ook de vierde generatie! Echt heel erg leuk om overgrootoma met haar te zien. Trots als een pauw!
hier ook 4 generaties maar dan niet allemaal zonen. de opa van mijn vriend is al 10 jaar geleden overleden. als onze dochter in juni geboren word is ze ook 4de generatie en dan allemaal vrouwen maar dat doet me neit zoveel want ik zie mijn eigen oma echt bijna nooit en nu heeft ze niet zo heel lang meer te leven dus is nog even afwachten... maar vind het niet zo speciaal... 5 generaties. dat zou ik wel heel erg speciaal vinden!
Hier ook 4. Dit topic herinnert me eraan dat we nog steeds een 4 generatiesfoto moeten maken... De oma van mijn vader is vorig jaar overleden, anders hadden we 5 generaties gehad!
Hier ook 4 generaties, dochtertje 14mnd, ik 27, oma 50, overgrootoma 69. Er zijn er toch best nog veel met 4 generaties leuk zeg..