Rond de 7,50 euro is hier normaal. Dat is ook wat onze kindjes krijgen van anderen voor de verjaardag.
Voor een klasgenootje zou ik tussen de 10,- en 15,- Euro doen. Volgens mijn vriendinnen in NL een gemiddeld bedrag.
Rond de 10,- Moet wel bekennen dat ze nu ook alleen maar feestjes heeft gehad bij vriendinnetjes waar ze echt heel veel mee speelt (uit de straat, klas). Tot nu toe geen klasgenootje waar ze af en toe mee speelt, dan zal het waarschijnlijk iets lager uitvallen.....
Ligt aan de band met het kindje. Voor zijn 2 beste vriendjes geef ik 10 euro uit maar een '' gewoon '' klasgenootje 5 euro.
ik doe ook iets tussen de 5 en 7,50 er komen steeds vaker feestjes. vaak doe ik iets van een auto ofzo en was stickers ofzo er bij. of voor meisjes vaak knutseldingen als ze dat leuk vinden
Hier doen we vaak een gezamenlijk cadeau. Bij de meisjes 7-8 euro, de jongens doen altijd 5. Lisa moet haar eerste feestje nog krijgen, het eerste kindje dat jarig is in haar klas is in januari jarig.
Tussen de 5 en 7,50 voor een normaal klasgenootje. Als het echt goede vriendjes zijn die je bijvoorbeeld buiten school ook nog ziet vind ik rond de 10 normaal.