ja, wij zijn vlak naar elkaar jarig (zit een maandje tussen) en na een paar keer ben ik er dus extra op gaan letten of het echt was wat ik dacht.. .. de rest van de vriendinnen en familie zit wat meer tussen, van deze mensen weet ik het ook meestal niet.. tenzij iik echt een leuk cadeau gehad heb natuurlijk !
Bij de laatste bruiloft die we hadden meegemaakt hadden we een mini strandje gemaakt. Een mooie bloembak, liefst rechthoekig, vullen met strandzand. Ik had zelf een palmboom gemaakt van elektriciteitsdraad met papier machee en kunstbladeren. Een simpele strandstoel van sateprikkers gemaakt. Het geld hadden we opgerold en in een leeg mini flesje van malibu gestopt. Erg leuk om te zien! Een bloembak met cactussen maken is ook erg leuk. Gewoon een rechthoekige bloembak, waar je door de bodem een flinke spijker slaat (of meerdere) Hierop prik je een komkommer. In die komkommer snij je gleufjes voor muntstukken. Tussen de muntstukken prik je cocktailprikkers. Bak vullen met zand en klaar is je kado!
Jaaaaa vreselijk. De eerste Turkse bruiloft waarbij ik was, ging ook zo. Heb gelijk al tegen mijn man gezegd dat DAT dus niet ging gebeuren en hij vind het zelf ook niks. Gelukkig maar, echt niks voor mij zoiets.