Maar durf niet de dokter er voor te bellen! Begon gister ochtend maar toen was het nog niet zo erg maar vanaf vandaag doet het zo erg pijn en voel me ook helemaal niet lekkern heb gelukkig geen koorts ofzo! Is het verstandig om de dokter te bellen morgen of moet ik gewoon "uitzieken"?
voor keelpijn zonder koorts laten ze je echt niet komen. PCM, thee met honing en op tijd naar bed zullen ze zeggen.
Daarom durf ik ook niet te bellen want het is misschien niets! Ga morgen maar eens na de kruitvat, even kijken of ze er iets voor hebben!
enige wat bij jou nog kan helpen is Mucoangin. Strepsils, Hibitane, Trachitol etc is bij beginnende keelpijn dus wanneer je het aan voelt komen. Let wel: Mucoangin mag je niet bij een evt zwangerschap of tijdens BV gebruiken!
Ik zweer bij Trachitol om je keel te verzachten. Natuurlijk wel met 2 Paracetamollen en evt een Diclofenac óf Ibuprofen erbij! Beterschap!
Ik heb 4 maanden lang heel erge keelpijn gehad en bij mij waren enkel de slijmvliezen heel erg droog. Kon niet slikken, niet praten, niets, alles deed zeer. Sinds 3 dagen is dat gelukkig over. Veel gorgelen met zout water. Keelontsteking ontstaat in de meeste gevallen door een virus en dan heeft antibiotica geen enkele zin.
pff join de club. Ben al sinds donderdagavond ziek met keelpijn en een hoofd dat uit elkaar lijkt te barsten, ik leef op pcm deze dagen.
Beterschap dan ook voor jou! Heb net thee gedronken met honing hielp maar eventjes, en indd ook een brufen genomen, hoop dat ik wat kan slapen vanacht