Ik koop bijna nooit kleding voor mezelf. Toen ik nog thuis woonde had ik altijd de mooiste kleren,mooie merken..noem maar op! Nu heb ik èn het figuur er niet meer voor èn het geld er niet meer voor.. Ik heb wel geld voor kleding maar niet voor de dure merkkleding net als eerst,back in the days
Ik heb tijdens mijn zwangerschap echt heel weinig gekocht. 1 positiebroek en 1 hemdje, 1 jurkje, 2 leggings, 1 bh.Maar straks als ik mijn figuur weer heb zal ik weer leuke dingen aanschaffen. Kan niet wachten om weer wat aan te schaffen! Ik besteed normaal zo'n 100 e per maand aan kleding.
Poeh, ik geef echt regelmatig geld uit aan kleding, schoenen of accessoires voor mezelf. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ik in een jaar tijd niets voor mezelf zou kopen. Vriend houdt gelukkig ook van winkelen en is dol op kleding dus het komt hier van twee kanten. Ik denk dat wij per persoon gemiddeld zo rond de 200 per maand uitgeven aan kleding/schoenen en we kopen ook maandelijks wel wat leuks voor de kinderen. Daarnaast sparen we ook meer dan genoeg en kunnen we het prima missen dus we voelen ons er goed bij.
Hier kan het allemaal prima, wat natuurlijk heel fijn is, maar ik 'vergeet' mezelf nogal vaak.. Haha.. Voor de meiden koop ik elke maand wel wat nieuws. Mijn vriend scoort ook elke maand nieuwe kleding.. Hier is het zelfs zo 'erg' dat mijn vriend me vertelt dat ik kleding voor mezelf moet kopen iedere maand (heel luxe ja, ik weet het).. Maar toch, de laatste keer was alweer in december.. 2 weken geleden toevallig nieuwe schoenen, omdat er gaten inzaten.. *shame*.. vanaf dat er kindjes zijn, verwaarloos ik mezelf best een beetje.. Misschien moet ik dadelijk maar eens gaan shoppen, haha..
50 euro per jaar dus zon 5 euro per maand? Heb nog kleding van voor mijn 1e zwangerschap , koop zo nu en dan een pakket op mp en van schoonmoeder krijg ik meestal een winterjas of laarzen voor mijn verjaardag. ( vraag ik dan om) heb deze maand toevallig 15 euro uitgegeven aan mezelf. 3 euro laarzen op de Haagse markt, truitje markt 7 euro en vest 5 euro Hema uitverkoop. Kan weer ff vooruit. Partner draagt enkel Nikes en heeft een paar nette schoenen. Verder is hij 30 kg afgevallen dus heeft wat nieuwe kleding nodig. Voor de kinderen koop ik tussendoor dingen. Deze maand samen 50 euro. Hebben ze ieder 2x onderkleding en 1x bovenkleding en dochter laarzen uit de uitverkoop en een lange legging ( koopjes af bij ca en hm) de kb komt er aan dus dan mag het hè
Oh zkr wel 100 pm hoor als t niet meer is! Vooral nu ik na een jaar weer wat 'strakker' wordt haha vind ik t heeeeerlijk. Maar moet voor t voorjaar eerst mijn kasten op zolder uitzoeken vaak weet ik niet eens wat ik nog heb....oeps! Daarentegen mag ik wel wat vaker voor vriendlief wat kopen hihi
Tussen de 50 en 100 euro denk ik. Niet buitensporig veel voor mijn gevoel, en ik koop dingen die ik echt nodig heb. Mijn kast is niet enorm gevuld, en kleding gaat pas weg als het echt niet meer gebruikt kan worden voor bijvoorbeeld schilder werk. Hoop dat ik dit bedrag nog steeds kan gebruiken nu ik 12 uur minder ben gaan werken, maar de tijd zal het leren.
Jee, wat een uiteenlopende bedragen en meningen zeg! Ik zit er dus net tussenin als ik het zo lees. Het is ook maar net wat je te besteden heb per maand natuurlijk. En dat was bij ons vroeger gewoon wat meer. Achteraf gezien vind ik het helemaal niet erg om wat meer op de centen te letten hoor. Je wordt je wel veel meer bewust van je uitgaven terwijl ik vroeger niet eens wist wat er op mijn rekening stond, pinde maar wat in het wilde weg. Ik werkte er ook hard voor hoor, kreeg het niet cadeau ofzo. Maar ik denk toch dat ik van de week even een shop middag in ga plannen, haha. Kan ik me gewoon echt even beter van voelen!
Per maand kleding kopen? Vind dat zo overdreven, ik koop meestal voor de kids als het kapot is of als ze weer uit hun maat gegroeid zijn. Bij mezelf precies zo, als het kapot is dan koop ik nieuwe, eerder niet, zo zonde van mijn geld.
gemiddeld denk ik 30 euro per maand. soms iets meer, soms minder tot niets. koop nu liever dingen voor de kleine , waar ik voor de zwangerschap best 150 euro per maand aan kleding voor mezelf kocht koop ik nu luiers, speelgoed, kleding voor de kleine én kleding voor mezelf
Per maand , nou denk dan gemiddeld 5 euro per maand, make up gebruik ik niet zwaar allergisch voor bijna alle soorten en 70 euro voor 1 mascara vertik ik . Ik koop bijna nooit kleren voor mezelf en als ik wat koop is het in de opruiming en betaal ik niet meer als 3 a 4 euro voor een shirt .
Hier dus het zelfde. Als ik iets koop is het uitverkoop. Warm iets weg doen wat nog past en heel is. Sommige kledingstukken heb ik al zeker 6 jaar maar past nog en ziet er nog goed uit
ik koop nooit wat voor mezelf, altijd voor de kinderen. mijn moeder heeft wel een paar maanden geleden heel veel voor me gekocht had ik eigenlijk wel nodig.
'Vroeger' ging er heel wat geld doorheen als het om kleding ging... Kocht wekelijks iets nieuws. Sinds ik geen baan meer en aansluitend mijn zwangerschap, geef ik er veel minder om. Mijn vriend stuurde me er laatst zelfs met 'zakcentjes' op uit . Ik koop ook niet buitensporig veel voor de kleine, maar ik merk wel dat ik het ineens leuker vind om voor haar te shoppen dan voor mezelf.
Nu in de zwangerschap koop ik vrijwel niks. Tijdens de 1e zwangerschap zei ik dat ik ging shoppen als mijn oude figuur weer terug was, dat is alleen nooit terug gekomen haha. Nu ben ik niet zo heel veel aangekomen dus wil een maand of 2/3 na de bevalling wel even shoppen voor mezelf.
Dat is t grote meningsverschil denk ik vind kleding kopen juist geen geldverspilling! vind t heerlijk! Geniet van t shoppen en t leuk eruit zien heerlijk
Weinig... Af en toe koop ik in de sale bij verschillende winkels wat kleding, maar per maand... geen idee... De ene maand 0 en de andere maand misschien 50... Zorg er wel voor dat man en zoon regelmatig nieuw bijkrijgen, vind ik ook leuker shoppen dan voor mezelf...
Veel.. Ik koop wel wekelijks kleding. De ene keer is het 50 EUR en de andere keer 200 EUR of meer. Nu ik afgevallen ben (van maat 42 naar 38) shop ik ook leuker