'vroeger' gaven wij inderdaad ook te veel uit aan kleding. Maar sinds zoonlief er is bijna niet meer. We gaan 2 x per jaar shoppen voor onszelf, voor zomer en winterkleding en that's it. Heb het eerste jaar van mijn zoontje wel een shopverslaving gehad voor hem, moest iedere week wel iets aan kleding kopen voor hem, alles was zo leuk en schattig als het nog klein is, maar dat is nu ook wel weer minder geworden. Maar als de nieuwe collectie van Beebielove er is, dan sta ik wel meteen diezelfde dag nog in de winkel Moet ook wel zeggen dat we nu ook meer van het sparen zijn hoor, vroeger maakten we alles op haha, dus denk dat het ouderschap ons ook wijzer heeft gemaakt
is hier wel verschillend... vaak bij elk seizoen kopen we weer nieuwe kleding... en tussendoor ook als er wat nodig is of als ik mooie kleing zie... koop wel vaker wat voor mijn dochters maar ook zeker voor mezelf en mijn man hoor.. ook wij willen er mooi bijlopen
Het liefst zoveel mogelijk haha. Voorheen was het zon 150 euro per maand, maar sinds een paar maanden zit ik thuis en dus wat minder inkomsten en ik denk dat ik nu gemiddeld 75 euro uitgeef per maand alleen voor mezelf. Ik word daar gewoon zo blij van, een leuke nieuwe broek of schoenen. En ik voel me niet zo schuldig want m'n man werkt in de mode en krijgt al z'n kleding gratis dus eigenlijk mag ik het wel verdubbelen. Ik krijg echt een soort energieboost als ik wat nieuws heb en me er goed in voel.
Vaak maanden niets, en dan in een dag vier- of vijfhonderd euro. Ben niet zo'n shopper, moet me er echt toe zetten.
Ik koop eigenlijk 2x per jaar nieuwe kleding voor mezelf. En ben dan vaak zo'n kleine 100 euro kwijt. Dus als ik dat per maand moet rekenen nog geen 20 euro per maand Schoenen heb ik nog zat dus die heb ik voorlopig niet nodig.
Wanneer het nodig is.. niet zoveel vergeleken met de meeste vrouwen. Schoenen heb ik ook maar 3 paar van ofzo
Heel wisselend. Zo een paar maanden alleen wat basics en ineens gaan we helemaal los en kopen we van alles. Gemiddeld doen we 2 keer per jaar flink inkopen samen. Voor de kids koop ik wel regelmatig maar ook veel via mp
ik ben een echte vrouw...en hou van shoppen. maar idd sinds er 2 kindjes zijn, gaat er toch een best bedrag voor kleding naar de kids en niet naar mezelf. ik merk dat ik 'goedkopere' kleding voor mezelf koop, met af en toe een flinke uitschieter [bv jas van 260euro] zei van de week nog tegen mijn man, ik zou zo graag weer eens even lekker ouderwets willen winkelen en dan schandalig voor 200euro kleding voor mezelf willen kopen. toen zij hij, 'doe je dat toch lekker, waarom niet'. dussss zaterdag samen met vriendin shoppen en savonds nog lekker hapje eten in de stad. ben benieuwd waar ik mee thuis kom...veel kleding voor mezelf of zullen het tassen vol worden voor de kids en voor mij een oogpotlood we zullen zien!
2 of 3 keer per jaar 100 euro voor man. Die vindt alles wel prima haha. Ik heb zaterdag nog 3 broeken gekocht voor 50 euro. Lang leve de outlet store! Ik denk, weet wel zeker, dat mijn kleding/extra uitgaven later echt wel verandert, en alles lekker opgaat naar de kinderen .
Ik denk rond de 150 euro per maand... Dat is een gemiddelde. Ik tel schoenen en ondergoed + sokken mee. Ik draag veel spijkerbroeken en daar geef ik eens in de zoveel tijd ook veel voor uit. Diesel of G star zijn mijn merken en andere goedkopere broeken blijven dan toch in de kast liggen. Lingerie moet goed zijn vind ik, dus daar geef ik ook wat meer aan uit aan o.a. Marlies Dekkers of Marie Jo (i.v.m. grote maat). Verder eigenlijk afwisselend, truitjes, blazers etc hoeft van mij niet duur te zijn. Schoenen zijn wel altijd wat duurder, ik draag vooral in de winter alleen leren schoenen met een goed voetbed.
toch wel 75 per maand ongeveer. Maar dat is moeilijk te zeggen want kan ook zijn dat ik 2 mnd niks koop. Vind het leuk als mijn dochter leuke kleding heeft maar wil er zelf ook representatief uit zien (ook vanwege mijn werk belangrijk).
Hier hetzelfde. Vind het ook gewoon leuk om te winkelen en er goed uit te zien! Maar dat geldt ook voor mijn man en dochter
Ik heb voor mezelf een budget van 70 euro per maand (840 euro per jaar dus) en hou ook echt mijn uitgaven bij. Dit omdat ik eerder toch wel heel veel kocht en geen enkel benul had wat ik uitgaf. En dan is het nooit genoeg, ben je nooit tevreden. Nu hou ik me dus aan het budget, en dit is prima te doen! Tel dan alles mee, schoenen, riemen, lingerie, enz. Je maakt dan sneller een keuze en bent eigenlijk net zo tevreden! Zit er nu aan te denken om budget te verlagen naar 60 euro. Het wordt toch een beetje een sport, en heus: ik zie er altijd leuk uit hoor ( als zegt ze het zelf )
Hier 100-200 per maand. Maar soms koop ik 3 maanden niks en dan kan het oplopen tot ongeveer 400-500 euro soms alleen kleding, soms ook schoenen enzo erbij. ik koop ook alles via internet dat vind ik veel makkelijker.
Niks, heb al 2 grote kasten vol kleding. Waar ik helft van niet eens meer draag en toch altijd zeggen dat ik niks heb om aan te trekken x.x
Als ik zin heb. Heb sowieso nog genoeg liggen en zolang iets niet kapot of vaal is draag ik het lekker af! Meestal haal ik in de winter en het voorjaar wat en als ik iets leuks zie en loop er prima bij! En merk hoeft van mij niet. Wel gympen want die vind ik fijn meestal Nike of Adidas en slippers van esprit