Hoeveel geven jullie per maand uit aan kleding (voor jezelf)

Discussie in 'De lounge' gestart door Faye80, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Eigenlijk koop ik echt alleen kleding wanneer ik echt iets nodig heb. Ik haaaat shoppen, en geef niets om kleding. Laatst voor nog geen 30 euro 2 prima spijkerbroeken gekocht. Daar doe ik weer tijden mee voor ik weer wat nieuws aanschaf. Ik loop ook al 2 jaar op dezelfde schoenen (goede kwaliteit, en ik onderhoud ze goed).
    Soms zou ik willen dat ik wat meer vrouwelijke interesses had, maar ik heb ze gewoon niet ;).

2. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    oke, ik lees een heleboel vrouwen " die niets geven" om kleding, dus ook niet hun uiterlijk...3 jaar geen nieuwe schoenen gekocht? serieus? maar waar blijft die sexy vrouw dan? of is er alleen nog maar de "moeder"? waar is dan de "partner", het lekkere wijf? serieus ik ben benieuwd! Af en toe een paar nieuwe onderbroeken gekocht, hmm, maar willen deze vrouwen dan geen mooie lingerie? echt, ik ben verbaasd!

3. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ik moet Zeggen dat ik niks om lingerie geef wel om er verzorgd uit te zien. Lingerie ziet niemand :p als m'n man en die ziet liever zonder dus ja ;)

4. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    oke, dat kan dat je er niks om geeft om lingerie dan, ik voel me juist altijd zoveel vrouwelijker als ik een mooi setje aanheb...laat staan dat ik een ongeluk krijg en ze moeten mn kleren openknippen en ik heb een gele bh aan met een blauw broekje...serieus, is misschien ge, maar daar denk ik altijd aan! hahahaa, is misschien ook weer vreemd maar goed....ik vind het juist leuk om dat soort dingen aan te hebben...gewoon voor mezelf..maar als je dat niet vanuit jezelf hebt, tja dan begrijp ik het...maar snap je wat ik bedoel met moeders die alleen maar "moeder" zijn en hun eigen identiteit lijken te verliezen?

5. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Haha ja heb ik nooit over nagedacht haha. Ik draag hipsters enzo want string zit niet lekker en kanten dingen krab ik m'n eigen een ongeluk aan. Dus ja dan is het niet zo fijn en heb wel is een bh van 40€ gekocht bij honkemuller was zo kapot terwijl van zeeman goed blijft haha. Vind ik zelf erg lekker zitten.

Nee maar snap wat je bedoeld mensen die nergens meer iets om geven vreselijk ziet er genoeg lopen dat je denkt van dat kan wel anders inderdaad haha

Ps ik heb vroeger veel strings gedragen hoor maar op gegeven moment kon ik d'r niet meer tegen

6. Samama

Samama Niet meer actief

Dat vraag ik me dus ook wel eens af! Wat ik vaak zie (op straat, op school) moeders die er als een "slons" bijlopen of mensen die voorheen enorm ijdel waren maar dat het lijkt alsof ze dit overboord hebben gegooid zodra ze moeder zijn geworden. Buiten moeder om zijn we ook nog vrouw! Ik vind het nu juist belangrijk om ook aandacht aan mezelf te besteden! Shoppen, zonnebankje, ja hoor wel aan mij besteed! Loop er niet bij als een opgedirkte trien maar vind uiterlijke verzorging wel belangrijk.

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mee eens! !

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Dat dus!! :D Helemaal mee eens!! :D

9. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Verschillend. Ene maand niks, andere maand 300 euro.. Ligt er maar net aan of ik wat leuks zie. Shoppen om het shoppen is niet aan mij besteed. Dan kom ik bijna altijd met niks terug.. Zo irritant...

10. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Daar Ben ik het ook mee eens

11. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Om eerlijk te zijn vind ik de benaming "lekker wijf" geen compliment.
    En dat heeft niets met moeder zijn te maken.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    1000x mee eens. :) Ik vind de gemiddelde Nederlandse vrouw er sowieso erg slonzig en viezig bijlopen is mijn mening, zonde. ;)

13. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op dit moment laten de centen het het niet toe om veel voor mezelf te kopen;). Mijn kinderen gaan inderdaad voor.
    Laatst heb ik trouwens wel prachtige kleren gekocht op jawel de rommelmarkt:D. Kan mij niks schelen, ik loop al een tijd op hele mooie schoenen, gekocht op de rommelmarkt voor 6 euro. Ze zaten nieuw in doos;). Mijn winterjas was 7,50 in nieuwstaat.

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Liefst zo weinig mogelijk. Vind het namelijk echt zonde. Kan er niets aan doen. Ik loop er niet bij als een slons ofzo. Ik heb echt wel leuke kleding, maar doe er gewoon lang mee. En koop ook geen dure merken.

Mijn schoenen zijn echt op, zitten gaten in. Ga nu nieuwe kopen, maar vindt het zo zonde van mn geld. (Ja, het is belachelijk, ik weet t, maar koop liever voor mn dochter)

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Schoenen met gaten erin en het dan nog zonde vinden om geld uit te geven aan een nieuw paar? Ik zou het eerder zonde vinden van mezelf als ik er zo bij zou (moeten) lopen ;)
    En sorry, maar kapotte schoenen vallen bij mij duidelijk wel onder er bij lopen als een slons... :( :)

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

op het moment geef ik helemaal niks uit aan mezelf
    ook omdat ik genoeg in de kast heb hangen
    maar ook omdat het gewoon weg even niet kan:)

17. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ja niks mis mee toch? Zijn al dure tijden nu. En als het niet kan dan niet is geen schande hoor :)

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik geef altijd te veel uit, al koop ik de laatste tijd meer voor de kids als voor mijzelf. Ik vind het leuk in kleding te kopen en er leuke assessoires bij te kopen. Zelf koop ik gemixt, merk en non merk. Maar leuke kleding hoeft niet duur te zijn. Mijn vriendin is alleenstaande moeder met een puber en een kleuter maar ze zien er alle 3 altijd top uit!

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nou en daarom zijn er dus nieuwe gekocht:)
    En nee, ik loop er echt niet bij als een slons, helemaal niet, maar ik vind 200 of 300 euro uitgeven aan kleding echt te erg als je een gezin hebt. Maar ieder zijn mening;)

20. Samama

Samama Niet meer actief

Eens!

Deel Deze Pagina