Volgens mij is een dergelijke topic eerder geweest? Maar wat ik mij afvraag is hoeveel jullie PER WEEK uitgeven aan eten/drinken? Dus eigenlijk de boodschappen in de supermarkt.. Ik denk dat ik teveel uitgeef.. Want ik gooi dikwijls eten weg... Soms koop ik zelfs dingen die maar blijven liggen en ik niet op eet. Ik reserveer van mijn salaris 100 p/w voor boodschappen. Vind dat eigenlijk best wel teveel!!! Dat is 400 euro per maand. Ik moet het ook afleren om, wanneer ik 3 dingen moet halen in de super, naar buiten te lopen met een volle tas..
Ik geef ook zeker 100 euro per week uit, deze week was het 75 euro en dan moet ik echt opletten wat ik koop. Maar wat ik nou fout doe, geen idee..
Ikke 50 euro per week. ( kosten van mijn dieet). Mijn vriend denk ik ongeveer hetzelfde. Hij eet wel veel buiten de deur omdat hij nu zelf moet koken
Player omroep.nl Doet deze link het bij jullie? Is misschien een motivatie voor mensen die veel eten weg gooien
100 euro per week zijn wij ook wel kwijt, ik koop altijd wel duur vlees (biologisch/scharrel), we eten graag vis en een hapje met een drankje in het weekend. Liefs Huismus
Ik lees toch dat de meerderheid beneden de 100 euro per week uitgeeft. Het ligt er volgens mij ook aan of je nou bij de AH boodschappen doet of bij LIDL of ALDI. Ik doe altijd boodschappen bij de Vomar hier naast mijn huis. En dat tikt ook sneller aan, denk ik. Maar ik heb me voorgenomen deze maand zuinig boodschappen te doen! Vandaag ging het al goed. Heb veel dingen laten liggen in de super die ik in eerste instantie mee wilde nemen, maar eigenlijk niet nodig had. En het voelde best goed
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk nog wel meer dan 100 euro en wij zijn maar met zijn tweeen (en hond) Ik weet ook niet wat een pak melk kost. Doe wekelijks voor 70/80 euro en elke dag zo'n 10 tot 15 euro. Ik denk dat ik maar moet bezuinigen. Maar wat eet je dan als je wekelijks 40 euro kwijt bent? Ik ben wel zo'n impuls koper als ik zin krijg in vla stap ik in de auto en kom met meer dan vla terug. Ik winkel wel bij aldi/lidle.
Hier zijn 147 pagina's over boodschappen en tips en dat soort dingen.... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/222260-weinig-boodschappengeld-eten-per-week.html de meesten in dat topic proberen met 50 euro in de week toe te komen.