Postzegel-vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ben pissed off over een kaart die ik vandaag kreeg van de ex-man van mijn moeder.

Er staan allemaal dingen in die nergens op slaan en ik zou hem graag weer retour sturen met een briefje erbij dat ik er niet van gediend ben dat hij ons post stuurt, en nog wel via mijn schoonouders nota bene, omdat die wel in het telefoonboek staan en wij niet, hij weet dus niet waar wij wonen.

Ik ga verder maar niet in over de inhoud, maar ik zou graag willen weten of de post gewoon aankomt als je er geen postzegel op plakt. Of dat TNT brieven zonder postzegel niet verstuurd?

Deze man is het namelijk niet eens waard om 44 ct te plakken. Dat mag hij betalen. Want ik vraag ook niet om post van hem. :x

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ach je kan het proberen. moet je alleen wel zorgen dat het er geen adres van 1 van jullie op staat. gewoon dichtplakken. en doen. moet hij 44cent betalen

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

Waarom zou je moeite doen om een brief terug te schrijven en naar de brievenbus lopen? Die is het niet waard, gewoon negeren, dat is het aller beste. ;)

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Jamaar ik wil dat het voor eens en altijd duidelijk is dat hij ons niet meer lastig moet vallen. Anders denkt hij straks ook nog dat we zijn kaart leuk op het dressoir hier zetten naast alle andere verjaardagskaartjes. Ik wil laten blijken dat ik het niet leuk vind...

Hij is er ook achter gekomen dat we een kindje krijgen. Dat gaat hem eigenlijk geen zak aan. Ik wil niet lastiggevallen worden met kaartjes straks als de kleine geboren is.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idd negeren en anders schijt hebben aan die 44ct als je wil dat ie het perse leest

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    volgens mij moet hij dan die 44 cent betalen, als jij die er niet opplakt :p

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Klopt. maar dan moet er wel maar 1 adres zichtbaar zijn. dat is die van hem;)

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. Dan ga ik lekker geen postzegel plakken. :D

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja maar die kaart scheur ik dan in stukken en doe het in een envelop samen met een briefje erbij... Dus dan is alleen zijn adres zichtbaar.

10. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    een kruis door jouw adres zetten en afzender retour zetten..

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    dus antwoord ja hij komt aan en moet er zelf 44 cent voor betalen:D

12. Within

Within Niet meer actief

Kaart (in stukken) er terug in doen, briefje erbij, dichtplakken.

Adres doorkrassen en erbij zetten afzender retour. (eventueel zijn adres achter op de envelop zetten, dan weten ze waar ie heen moet)

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Het was een ansichtkaart met aan de ene kant een plaatje en aan de andere kant tekst met het adres. ;)

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb nu toch maar besloten om het te negeren. Anders krijgt hij misschien juist zijn zin, en wil hij graag dat ik reageer...

Dus vergeet dit topic maar. ;)

Deel Deze Pagina