Electrische dekenvraag

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mijn dochter van 18 gaat zo op vliegkamp en dan moet ze dus in een tentje slapen (brrr).
    Maar nou had ze het plan geopperd, omdat het echt megakoud in zo'n tentje is snacht's, om een electrische deken mee te nemen.
    Supergoed plan, maar zijn er ook nadelen?
    Is het gevaarlijk in een tent?

Thx! ;)

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    gaat ze op een luchtbed slapen? dan zou ik het zeker niet doen..... denk dat het te warm kan worden voor een luchtbed.... dan zou ik er voor zorgen dat zeen dikke denken oid mee neemt en daar het luchtbed op legt en over het luchtbed een dikke fleece deken (of 2)
    en er vooral ook voor zorgen dat ze kleding genoeg aan heeft zodat ze niet koud in bed stapt want dan is warm worden wel lastig... dikke slaapzak mee en voldoende warme kleding aan in bed, shirt met lange mouwen en een joggingbroek en sokken en desnoods nog een flecedeken voor er overheen.... en misschien een kruikje als ze aan warm water kan komen......
    een electrische deken lijkt mij gevaarlijk in een tent.....

3. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

maar misschien stomme vraag hebben ze stroom in zn tent dan ??

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik zou een fleecedeken onder het luchtbed leggen en een warmwaterzak meegeven ( kruik). Die kan ze vullen met warm kraanwater.

5. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    zoals 1 van de bovenstaanders al zei zit er electriciteit in die tenten dan? lijkt me niet toch?

6. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Electrische deken lijkt mij gevaarlijk in een tent, wat dacht je van vocht! Niet doen dus.......

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee zou het ook niet doen

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Electrische deken, lijk me niet echt veilig, maar kan me niet voorstellen, dat ze stroom heeft in een tentje.
    Veel laagjes aandoen en 's nachts je trui in je slaapzak, zodat je de andere morgen een lekkere warme trui aan kan doen. Een extra deken meenemen is ook wel handig. Probeer lekker warm je slaapzak in te gaan, dat scheelt ook.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou het ook niet doen. Vocht en eletriciteit gaat niet zo best samen.. Als ze al stroom heeft in haar tent..
    Goede dekens meegeven voor onder het luchtbed. En een kruik voor mee in de slaapzak. Een extra trui voor over de pyjama. Gewoon lekker laagjes aan..

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Je kunt beter op zo'n zelf-oplaasbaar matje slapen, is een stuk minder koud dan een luchtbed. En dan daaronder zo'n aluminium matje tegen de kou op de grond.

Deel Deze Pagina