Hoeveel geven jullie uit aan boeken per jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juul75, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe veel geven jullie uit aan boeken per jaar?

1. € 0,-

2. Tussen € 1,- en € 100,-

3. Tussen € 100,- en € 250,-

4. Tussen € 250,- en € 500,-

5. Meer dan € 500,-

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

te veel dacht ik zelf, maar kom toch niet aan 500 euro, heb gestemd op 250-500. Ik vind lezen heerlijk!!!
    En ja, op een gegeven moment heb je de bieb ook wel gezien. Wel makkelijk voor familie en vrienden: een cadeautje voor mij is niet moeilijk;)

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Veel! ik ben echt leesverslaafd haha, maar ik lees veel boeken in het engels dus ik bestel veel bij amazon. Als je boven een bepaald bedrag besteld verzenden ze het ook nog gratis en ik zit eigenlijk altijd boven dat bedrag. Je kunt er meestal vanuit gaan dat als je mij ziet ik wel ergens een boek heb haha

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Ik kocht ook steeds meer boeken en ben daarom lid geworden van de bieb.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik weet niet precies. Tussen de 1 en 100 euro heb ik gekozen. Ook vaak via bol.com maar ook via mp haal ik boeken, de kringloop en ik ben lid van de bieb. Er zijn ttijden dat ik boeken verslind en tijden dat ik een tijd geen boek aanraak

5. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Sinds we het financieel niet zo breed hebben koop ik minder boeken, ik denk zo'n 5 per jaar. Vaak ook tweedehands. Totaal zo'n 30 euro?
    Wel heb ik altijd boeken van de bieb in huis.

6. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Best veel... ik heb gekozen voor 250-500 Euro per jaar, maar dat kan ook makkelijk meer zijn als ik nog eens goed nadenk. Mijn vriend en ik lezen allebei heel veel.

We kunnen makkelijk een paar uur in Selexyz of De Slegte rondstruinen, maar we kopen ook via Bol.com of op een rommelmarkt, tweedehands boekenwinkel of de kringloopwinkel. Het maakt eigenlijk weinig uit waar de boeken vandaan komen, als ze er nog goed uitzien, vinden wij het prima. :)

7. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier ook weinig, ben ook lid van de bieb.

8. Maia

Maia Niet meer actief

vroeger heel veel, tegenwoordig werk ik in een bibliotheek dus haal ik daar m'n boeken meteen ;)

9. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

zelf koop ik denk ik rond de 200,00.
    Maar mijn moeder en schoonmoeder kopen ook veel boeken en we lezen ze van elkaar.
    En ik ben ook lid van de bieb. En koop ook wel 2e hands.
    Ben bijna zelf een bieb....

10. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Voor mezelf helemaal niks. Ik heb echt geen tijd om boeken te lezen. Vind dat wel jammer, vroeger las ik wel een hoop. Soms lees ik een boek die ik geleend heb, maar ben na vier maanden op de helft van de da vinci code, gewoon door tijdgebrek. Voor de kids koop ik wel vaak boekjes, vind het belangrijk ze veel voor te lezen.

11. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik lees wel veel, maar ik leen ze van de bibliotheek:p
    moet nog van de week even langs gaan boeken terug brengen:D

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Vroeger las ik ook veel van de bieb, en toen werd ik hebberig ;) Het is bij mij gewoon een kwestie dat ik een boek dat ik mooi vind wil hebben hebben hebben :D

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Inclusief kado's voor anderen: meer dan € 500,- (maar het zal een beetje van het jaar afhangen. Zwanger? Dan RUIM meer hihihi)

Heerlijk boeken kopen.. en zo'n pakket van Bol... echt verwennerij! De bieb heeft een te kleine collectie Engelstalige boeken dus helaas.. ben op mijn portemonnaie aangewezen..

14. Female

Female Niet meer actief

Niets.
    Lang leve mijn bieb abbo voor 5 euro per jaar!

Zou trouwens nooit boeken kopen, ook niet als ik het geld ervoor had, omdat je toch geen 2 x hetzelfde boek leest (ik niet iig)

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik koop boeken en leen ze ook bij de bieb.
    een onbeperkt abo is ongeveer 40 euro.
    de boeken die ik koop zijn met name naslagwerken en héél veel kinderboeken! kinderen herlezen veel en straks met 4 haal ik dat er wel uit ;)
    boeken voor mezelf herlees ik ook, sommige wel tien keer. andere nooit en die haal ik dan ook bij voorkeur van de bieb.
    wij besteden jaarlijks tussen de 100 en 250 euro.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook een boekenworm, al is dat een stuk minder geworden sinds de meisjes er zijn. Vroeger kocht ik iedere week een leesboek. Ik dacht altijd maar zo, de ene rookt het op, ik lees het op ;). Een abbo bij de bieb was geen optie, wilde de boeken zelf graag hebben. Nu koop ik tegenwoordig boeken als ik er weer 1 uit heb. Op jaarbasis zal dit ongeveer rond de 150 euro zitten. Wel excl. kinderboeken, die hebben we ook heeeeeel veeeeeeel!!!:D

Deel Deze Pagina