Hoeveel geven jullie uit aan een vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Juli2009, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    zusertje. ik wil dat ook echt eens proberen.en zowat boek je toch ook gewoon via een reisburo toch. ben daar dus een leek In. normaal zoek is th een vakantie uit en ga da handelen op het reisburo

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    @ Agter: plaatste jij een tijdje terug niet een artikel dat het ook erg veel geld kan schelen als je via het buitenland boekt?

3. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    twinkel star. voor 5.man vind ik dit dus ook een normaal bedrag. goedkoper kannen vaak niet gewoon.. tenminste normaal niet.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

WIj hebben het de laatste 2 jaar gewoon via arke geboekt (via internet) vonden dat eerst ook niks maar werkt super en zijn echt tevreden. Ons is het echt heel goed bevallen.

5. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    jada wij hebben via Duitsland geboekt scheelde ons ook veel geld. in ned koste de taxie bv naar vliegveld heen en terug 250 en via Duitsland hebben we hem nu voor niks.

6. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    dankje voor de tip. ga dit ook eens onthouder. want normaal als de kids het leuk hebben dan mama en papa ook.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doorgaans alleen de reis en wat te besteden daar. Schoonouders zijn Grieken dus naar een restaurant ga je eigenlijk puur voor het gaan aangezien schoonmama net zo lekker, zo niet lekkerder kookt.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dit

Wij hebben een boot en daar gaan we dan vaak mee weg. Dus dat is 500 euro liggeld en verder gaan we dagjes/weekendjes weg voor 500 euro in totaal ( ongeveer)

Echt op vakantie doen we over een paar jaar pas weer. Als de jongste 4 a 5 jaar is. Dan heb je geen slaapjes meer, geen luiers en kunnen de kinderen alles lekker zelf.

9. ik ga zomers 2 weken en in het voorjaar 10 dagen met auto en sleurhut
    alles bij elkaar 1500 euro of zo, dat vind ik meer dan genoeg ;)

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben normaal gesproken een totaal budget van max. 1500 euro en gaan dan 4 weken op vakantie. Daar houden we meestal 200-300 euro van over.

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wat ook veel wil schelen is via expedia boeken. Vooral aan vliegkosten kan dat behoorlijk schelen.

Wij wilde 3 weken naar amerika, incl vliegen,hotel, alle pretparken bij orlando florida entree, sealife etc etc, auto huur kwamen we bij de reisbureaus op 2750 per persoon, en dezelfde reis via expedia 1350 euro pp.

12. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij gaan naar Tenrife, appartement half Sept voor 2663,50 (2 volwassenen en onze dochter van 2).

We gaan ook nog een auto huren dus er zal nog 250,- bijkomen, en dan nog eten/drinken/ geen idee wat we gaan uitgeven maar ga niet iedere avond koken.

En in Nov/Dec willen we nog naar Euro Disney Parijs met vrienden.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij boeken altijd alleen tickets. Met 3 volledige tickets ben ik al blij als we onder de 1000 euro kunnen blijven, dit jaar is dat gelukkig gelukt. Niet gaan is voor ons geen optie, het is de enige keer in het jaar dat we de familie van mijn man zien. Eerder gingen we wel 2 of 3 keer per jaar maar met de kinderen lukt dat niet meer, nu gaan we 1 keer per jaar maar wel lang, dit jaar 5 weken.

14. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij kamperen, in het hoogseizoen en in het buitenland.
    Inclusief alles: overnachtingen met eigen caravan, benzine, tol, uitstapjes, boodschappen, paar keer per week uit eten, souvenirs geven we in 4 weken tijd ca 2500-3000 euro uit met z'n vieren.

15. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Wij hebben een beetje hetzelfde.... met 2 ukkies 1000 km rijden lijkt mij echt alles behalve ideaal. Helemaal omdat onze oudste al na 30 min. in de auto reisziek is ;)

Heb gisteren toch ook zitten kijken naar appartementen of evt. iets van een sta caravan, maar dan kom je uiteindelijk op hetzelfde bedrag uit ;)

En hier ook het hele jaar druk, en op vakantie willen we ook wel echt op vakantie, om echt te ontspannen en genieten..... het si natuurlijk voor iedereen anders, maar in een tentje over de koffers struikelen en koken op een gaspitje is ook niet echt aan mij besteed :) Vakantie gaat gaat vanaf nu een bak met geld kosten.....

Wel leuk om alle verschillen te lezen trouwens! :)

16. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wij gaan aankomende zomer nog 1 keer buiten het hoogseizoen omdat mijn zoontje nog geen 5 is.

Maar we gaan voor het eerst 2 weken naar een camping in Italie een luxe stacaravan voor nog geen 1000 euro dus dit is nog goedkoop.

Maar je benzine, tol, (uit)eten en overige uitjes komen daar nog bij dus wij rekenen al gauw op nog is 1500 euro extra.

Maar als wij diezelfde vakantie 3 weken later zouden boeken dus in het hoogseizoen zou alleen die caravan al 2500 euro kosten! Echt bizarre bedragen voor een campingvakantie.

17. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Wij geven ongeveer 1500 euro uit.
    De laatste jaren moeten we in het hoogseizoen, en daarom zoeken we nu kleinere campings.
    Vorig jaar zijn we naar een camping in Le Vigan geweest en daar hebben we een stacaravan gehuurd.
    Dit jaar zijn we wat dichter bij huis gebleven. Een week in een geweldig vakantiehuis in Luxemburg (500 euro), en een week gekampeerd in onze tent in de Beekse Bergen (via vakantieveilingen).

Aankomende zomer willen we weer naar Frankrijk, ben al druk aan het kijken. Heb nu campings gevonden voor nog geen 1000 euro voor 3 weken kamperen.

18. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Wij betalen 700 euro voor de camping (drie weken duitsland), 140 euro brandstof en verder boodschappen en uit eten (1 a 2 keer per week) maar dat is in duitsland niet erg duur. En er zit een aldi vlakbij de camping :)
    Het valt voor ons mee.
    Maar wat zie ik een hoge bedragen voorbij komen!!

Groetjes Senna

19. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wij hebben een bungalowtent gehuurd op een camping in de Ardèche voor 1 week. Is de laatste week van juni en kost ons 220 euro. Dan hebben we de benzine en tol nog, geen idee wat dat kost maar zal niet heel veel zijn. Verder zijn we van plan om gewoon te gaan koken etc. Overdag eens een ijsje of terrasje pakken maar meer niet.
    De week erop zijn we door mijn ouders uitgenodigd, die hebben een huis gehuurd voor alle kinderen + aanhang en kleinkinderen.

De bungalowtent is volledig ingericht, alleen geen sanitair. Maar het scheelt algauw 200 met een stacaravan. Ach dan loop ik maar naar de sanitairgebouwen :D
    Is wel voor het eerst in jaren dat wij weer op een kampeervakantie gaan, met dochterlief ook nog niet eerder zover weg geweest. Nog even afwachten of het ons bevalt:D

20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    Toevallig las ik in het andere topic dat we naar dezelfde camping gaan :D Wij gaan half juni en dan 3 weken.

Wij betalen +_ 2000 euro voor 3 weken vakantie op een luxe camping met 3 volwassenen en 2 kids. Gaan in een 7 pers stacaravan en dan met airco. Mijn sm komt 10 dagen vakantie vieren vandaar 3 volwassenen;)
    We rekenen altijd op 100 per dag wat je nog uitgeeft.. Denken we maar gewoon niet te lang over na:p. Vriendlief werkt er hard voor en heeft echt een vakantie nodig. Voor de kids gingen we ook altijd skieen en dat heeft hij al op moeten geven vandaar altijd een luxe vakantie in de zomer.

We hebben trouwens ook gekeken om te gaan vliegen met 2 volwassenen en 2 kids en kwamen vele malen duurder uit:$

Deel Deze Pagina