Hoeveel geven jullie uit aan een vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Juli2009, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    Hoi

dat is dan toch niet in juli / aug of wel? anders mag je de link wel eens posten :)

ik ben nog niet echt actief aan het zoeken maar ben wel al een beetje aan het kijken.

zijn vorig jaar 1 nacht op een camping in kroatie geweest in een stacaravan en die camping vonden we helemaal super voor de kinderen. Die zou komen op 1600 / 2 weken in juli maar dan hebben we nog geen eten / drinken / vervoer / tol / overnachting onderweg dus denk dat we ook makkelijk op 2500 euro komen voor 4 .
    onze kinderen betalen de volle pot dus vliegen zit er vermoedelijk niet meer in. Vind 3000 euro voor 1 week erg duur , 1 week is voor mij niet genoeg ;)

zie er alleen als een berg tegenop op weer zover te gaan rijden , want dan ben je toch wel erg moe als je thuis komt en is het effect van de reis wel al een beetje weg. Maar ja, één week terug in ons apenland en dat effect is sowieso weg bij mij ;)

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier gaan wij met 2 volwassen en 2 kinderen in de meivakantie 8 dagen naar Turkije ultra all inclusive voor 2800 euro in totaal. Persoonlijk vind ik campings met kinderen echt veel leuker :D maar ik wacht tot ze iets groter zijn en wij een andere auto hebben :)

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland

Bedoel je mij? Wij gaan half juni tot begin juli.

4. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hier zoek en regel ik de vakanties. Ik zoek en zoek net zo lang tot dat ik iets geweldigs heb gevonden voor een super prijs.

Ik koop tickets en verblijf altijd los. Ik heb in de reiswereld gewerkt dus weet waar ik moet zoeken.
    Mijn man werkt bij een autoverhuurbedrijf dus de huurauto is ook altijd lekker goedkoop.

We gaan meestal 3 x per jaar op vakantie.
    2 x een week ergens naar toe vliegen,verblijf en huurauto. In december 2 weken naar onze familie in Nederland dan betalen wij alleen tickets en een huurauto.

Dit jaar hebben wij aan onze vakanties minder als 1000 euro uitgegeven. (Kosten ter plaatse niet meegerekend natuurlijk)

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wert je toevallig waar ik de goedkoopste tickets rechtstreeks naar Toronto kan vinden? Wat ik tot nu toe heb gevonden is air transat in mei het goedkoopst, maar tips zijn welkom. Is pas voor 2014 maar ben me al aan het voorbereiden. :D

6. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Voor ons hangt het van de bestemming af en of we verder in het jaar nog veel weekeindjes weg gaan. Dit jaar waren we denk ik zo 'n €2000,- kwijt voor een rondreis van 3 weken te kamperen.

7. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    ik besteeds best veel uit aan vakantie, altijd 3000 euro
    ik ga nu over 3 weken naar istanbul( turkije) en voor 1 persoon dus alleen voor me zelf neem ik 2500 euro mee voor 2 weken.

best veel maar dan heb ik echt een leuke vakantie:d

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Tussen de 2000 en max 2500 euro

Deel Deze Pagina