wij vieren kerst , dit doen we met 5 volwassen en dan kopen we voor elkaar allemaal voor 20 euro dus das 80 (voor jezelf koop je niks) en voor jayden koop ik wat ik leuk vind, hij krijgt dan 2 of 3 kados met sinterklaas en de rest gaat onder de boom. ik denk dat ik nu zo rond de 100 zit, maar ik heb ook een hoop dingen voor zn nieuwe slaapkamer wat ie anders zo had gekregen. ik denk wel dat er nog wat bijkomt als ik wat leuks zie. owja manlief en ik kopen ook altijd nog wat voor elkaar en das meestal rond de 50. schoenzetten doe ik pas vanaf volgend jaar daar snapt ie nog niks van. wel veel verschillende bedragen allemaal wel grappig om te zien.
1 wat groter kado en 3 of 4 kleinere kadootjes, in totaal 40 euro ofzo, Ik ben goed in aanbiedingen. Liever een paar kadootjes waar hij wat aan heeft, dan 10 kadootjes van 2 euro waar hij snel op uit gekeken is en waar ik me aan erger haha. Mijn schoonmoeder is wel van de minikado's waar je niks aan hebt, ben nu al benieuwd.
Dit jaar vieren we het voor het eerst. Koop voor mn zoontje voor circa 30 euro en voor ons nichtje circa 20 euro.
Ik wil graag een keukentje voor mijn zoontje (en hopelijk later voor mijn dochter) en dan wat losse accessoires erbij. En 1 of 2 losse kadootjes voor mijn dochter. Ik vier het voornamelijk omdat beide oma's al 2 jaar met smart zitten te wachten Voorgaande jaren vertikte ik het. Oh ja, wat zal het zijn? 100-150 euro zoiets.
Hoi hier ook belgië dus geen lootjes trekken maar alles in de schoen 's morgens . ik heb tot nu toe gekocht : zoon 5 jaar - tweedehands zomerhuis playmobil + zwembad 25 euro - turnzaal playmobil 25 euro (via werk dus nt zelf moeten betalen) dochter 1.5: - eerste poppenwagen van smoby 30 euro van sint op het werk krijgt dochter de speeltuin van little people en zoon een doos backugan. bij de grootouders is het ook nog voor 40 à 50 euro per kind. voor kerst heb ik nog niets. geven jullie met kerst ook speelgoed? hoeveel geven jullie doorgaans per persoon uit aan kerstcadeaus?
Normaal geven we niet veel uit aan sinterklaas. Voor deze hebben we gespaard om het bij elkaar te krijgen. Daelynn krijgt een accu quad. Kerst is voor de volwassen bij ons. Ze krijgt wel wat kleins maar niet te groot.
Wij gaan pas kerst vieren als ze voor sinterklaas echt te oud zijn. Dus hier alleen met sinterklaas kadootjes, ze zijn al verwend genoeg
Wij kopen voor Sinterklaas voor rond de 100 euro voor ons zoontje en voor Kerst rond de 25. Als hij groter is, wordt het gewoon omgewisseld. Nu heeft hij op dit moment nog maar heel weinig speelgoed, dus het kan goed zijn dat we volgend jaar voor veel minder geld kopen, maar de rest dan op z'n spaarrekening storten.
Dat ligt eraan wat we kopen De vorige jaren hebben we elkaar een mooi horloge gegeven, een geheel nieuw outfit met schoenen enzovoort, een wii met toebehoren, een nieuwe televisie, een nieuwe tas en ook een keer een weekje weg. Dus een groot cadeau is meestal wel minimaal 200 pp. Maar dat is met kerst hoor! Met sinterklaas altijd wat kleinere cadeautjes tot ongeveer 100 pp. Tja, ik we zijn gewoon gek op cadeautjes
Wij trekken lootjes en doen 25euro per persoon. De papa's en mama's van de kinderen kopen zelf de cadeaus voor hun en opa en oma kopen ook wat voor de kleinkinderen.
- Milan: ongeveer 100 euro - Isabelle: ongeveer 30 euro en dan nog 70 euro op d'r spaarrekening. Ze heeft nog genoeg speelgoed dat van Milan is geweest. - Lootjes trekken: 25 euro pp. (dus vriend en ik samen 50). - Secret Sinterklaas op een ander forum: 10 euro. - Cadeautje voor vriend: ongeveer 50 euro - Vriend cadeautje voor mij: geen idee?
Van de Kerstman krijgt onze dochter zowiezo speelgoed. Van ons krijgt ze wat speelgoed en wat praktische dingen. Hangt er maar van af wat ze 'nodig' heeft.